AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #21 Del Skrevet 20. februar 2022 Kan jo ikke alltid gå på ski vettu! Er typisk norskt å gå i fjell og mark åså. Irriterer det deg at noen sitter på rumpa eller at de kan lage noe nyttig som hobby? Anonymkode: 86452...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. februar 2022 #22 Del Skrevet 20. februar 2022 Jeg har ikke strikking som hobby. Syns det er kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #23 Del Skrevet 20. februar 2022 Jeg er over 60 og har ikke strikket på mange år,det er for kjedelig. Men har sett at mange yngre strikker. Da jeg var ung var det bestemødrene som strikket.🧓 Anonymkode: a74ba...825 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #24 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tror ikke du kjenner mange strikker gitt. Vi er under 60 mange av oss som strikker hver kveld mens vi ser på tv ol. Anonymkode: ab22a...3e3 Jeg er 18 og har strikket fast i 4 år😁 Anonymkode: 15c27...65e 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 20. februar 2022 #25 Del Skrevet 20. februar 2022 Strikking er veldig populært for tiden, men jeg tror nok de fleste har flere hobbyer også. Hva man liker å drive med er individuelt. Selv strikker jeg ikke. Har mer enn nok å å ta meg til. Akkurat nå planlegger jeg årets frøsåing inne. Fra tidlig vår til sen høst er hage min hobby. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 20. februar 2022 #26 Del Skrevet 20. februar 2022 Nei, fargelegging her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #27 Del Skrevet 20. februar 2022 Strikking er terapi og roer kroppen, så det er ikke rart at mange driver med det. Anonymkode: be6ac...eab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #28 Del Skrevet 20. februar 2022 Min datter strikker. Hun er 14. Vi strikker begge to. Vi er også aktive på turer. Hun trener, jeg har hest. Så det er ikke bare stillesittende damer på 60+ som strikker 😆 Anonymkode: 4ecf5...3df 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #29 Del Skrevet 21. februar 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Men hallo. Det er da treskjærerne og fluebinderne og kulltegnerne som må opprette tråder som omhandler deres hobby da. Anonymkode: dac58...b2b Problemet er at når den absolutte majoriteten av dette underforumet er fylt med tråder om strikking, blir også forumet helt uinteressant for folk som har andre hobbyer, og da er sjansen mikroskopisk for å få svar dersom man spør om tegning eller treskjæring, da ingen andre som vet noe om tegning eller treskjæring, sjekker forumet. Hadde dette derimot vært et hobbyforum i ordets rette forstand, kunne hobbyinteresserte sjekket forumet jevnlig for å se om man kanskje skriver noe om hobbyen deres. Slik situasjonen er nå, er det neppe mange som finner noe av interesse her hvis man ikke har strikking som hobby; tenk deg et politisk forum, der det eneste man diskuterer, er hårsveisen til Donald Trump. Hvor mange som er interessert i politikk, ville ha lest dette forumet ...? Jeg er riktignok her fra tid til annen, men siden man må telle måneder for å finne et innlegg om hobbyen min , sier det seg selv at det ikke er stort å finne her, bortsett fra tråd etter tråd om strikking og garn. 12 hours ago, AnonymBruker said: Se ikke bort fra at garnprodusenter også bidrar til høy aktivitet i strikketråder på KG 😘 Anonymkode: 7e6b5...7c8 "Dette forumet er sponset av ..." Anonymkode: 2939b...d46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #30 Del Skrevet 21. februar 2022 Forumet blir jo det folk som henger her gjør det til da. Hvis de fleste strikker, så blir det sånn. Litt vanskelig å gjøre noe med det uten å verve masse nye medlemmer basert på interesse. Anonymkode: c8514...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #31 Del Skrevet 21. februar 2022 folk kan vel opprette deres egne "hobby-tråder" da. med ting som interesser dere, som en slags "motvekt" til alle de hundre og ørten strikke-trådene her inne... Anonymkode: d51e5...b09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #32 Del Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Problemet er at når den absolutte majoriteten av dette underforumet er fylt med tråder om strikking, blir også forumet helt uinteressant for folk som har andre hobbyer, og da er sjansen mikroskopisk for å få svar dersom man spør om tegning eller treskjæring, da ingen andre som vet noe om tegning eller treskjæring, sjekker forumet. Hadde dette derimot vært et hobbyforum i ordets rette forstand, kunne hobbyinteresserte sjekket forumet jevnlig for å se om man kanskje skriver noe om hobbyen deres. Slik situasjonen er nå, er det neppe mange som finner noe av interesse her hvis man ikke har strikking som hobby; tenk deg et politisk forum, der det eneste man diskuterer, er hårsveisen til Donald Trump. Hvor mange som er interessert i politikk, ville ha lest dette forumet ...? Jeg er riktignok her fra tid til annen, men siden man må telle måneder for å finne et innlegg om hobbyen min , sier det seg selv at det ikke er stort å finne her, bortsett fra tråd etter tråd om strikking og garn. "Dette forumet er sponset av ..." Anonymkode: 2939b...d46 Nettopp derfor hadde det vært en stor fordel om KG kunne lage flere underforum og gjerne oppdelt slik som Knirke foreslo her: Anonymkode: 7e6b5...7c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #33 Del Skrevet 21. februar 2022 Ja. Det eneste norske gjør på fritida er å strikke. Anonymkode: 1aeaf...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #34 Del Skrevet 21. februar 2022 Ja. Norske har lite husmorevner. Strikking er det eneste som ligner husmorevner. Og så er det lystbetont og kan kombineres med et glass vin i sofaen, så derfor blir det mye strikking for de norske. Anonymkode: 0ef98...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #35 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg strikker, syr, pusler puslespill og perler, og oppfostrer insekter. 40 år. Anonymkode: b6bec...b61 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #36 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nettopp derfor hadde det vært en stor fordel om KG kunne lage flere underforum og gjerne oppdelt slik som Knirke foreslo her: Anonymkode: 7e6b5...7c8 dermed får man en hel haug med forskjellige under-forum, og det blir temmelig rotete her på forumet. Til gjengjeld, får du flere forskjellige under-forum med ekstremt lite aktivitet på noen av forumene. Anonymkode: d51e5...b09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #37 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): dermed får man en hel haug med forskjellige under-forum, og det blir temmelig rotete her på forumet. Til gjengjeld, får du flere forskjellige under-forum med ekstremt lite aktivitet på noen av forumene. Anonymkode: d51e5...b09 Jeg synes ikke at det blir rotete. Jeg tenker at ved å dele opp i underforum Hobby og fritid i flere underforum så får man mye mer aktivitet på de underforumene tilsammen enn det i dag er på underforum Hobby og fritid. Anonymkode: 7e6b5...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå