NordicViking Skrevet 11. september 2022 #21 Del Skrevet 11. september 2022 CNN skriver at den nye filmen blir klar for kinoer den 30. juni i 2023. To andre skuespillere som er med er Phoebe Waller-Bridge and Mads Mikkelsen. Disney viste bl.a. klipp fra den nye filmen på D23 Expo denne helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 8. april 2023 #22 Del Skrevet 8. april 2023 Traileren for den nye filmen er klar. ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #23 Del Skrevet 9. april 2023 Åh, jeg gleder meg! Denne må jeg se! Anonymkode: 4d812...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #24 Del Skrevet 7. september 2023 Hva syntes dere om filmen? Anonymkode: 1edeb...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #25 Del Skrevet 7. september 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva syntes dere om filmen? Anonymkode: 1edeb...ccd Jeg elsket den. For meg hadde den alt en Indiana Jones-film skal ha, pluss litt ekstra på slutten. Men jeg var var uenig med kritikerne om den fjerde også, elsker alle fem. Eneste jeg ville endret med femmeren var Phoebe Waller-Bridge, ikke begeistret for henne. Karen Allen burde heller hatt en større rolle Anonymkode: 0c91b...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #26 Del Skrevet 7. september 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg elsket den. For meg hadde den alt en Indiana Jones-film skal ha, pluss litt ekstra på slutten. Men jeg var var uenig med kritikerne om den fjerde også, elsker alle fem. Eneste jeg ville endret med femmeren var Phoebe Waller-Bridge, ikke begeistret for henne. Karen Allen burde heller hatt en større rolle Anonymkode: 0c91b...26c Takk, er det jeg er ute etter. Liker sjangeren og synes det blir lagd for få filmer av typen Indiana Jones. Skal prøve å få sett den til helga. Anonymkode: 1edeb...ccd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #27 Del Skrevet 7. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Takk, er det jeg er ute etter. Liker sjangeren og synes det blir lagd for få filmer av typen Indiana Jones. Skal prøve å få sett den til helga. Anonymkode: 1edeb...ccd Jeg likte også Tintin-filmen til Spielberg som jo kan minne om Indiana Jones filmer. Anonymkode: 1edeb...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå