Gå til innhold

Indiana Jones 5

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

CNN skriver at den nye filmen blir klar for kinoer den 30. juni i 2023. To andre skuespillere som er med er Phoebe Waller-Bridge and Mads Mikkelsen. Disney viste bl.a. klipp fra den nye filmen på D23 Expo denne helga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Åh, jeg gleder meg! Denne må jeg se! :D

Anonymkode: 4d812...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva syntes dere om filmen? :D

Anonymkode: 1edeb...ccd

Jeg elsket den. For meg hadde den alt en Indiana Jones-film skal ha, pluss litt ekstra på slutten. Men jeg var var uenig med kritikerne om den fjerde også, elsker alle fem. Eneste jeg ville endret med femmeren var Phoebe Waller-Bridge, ikke begeistret for henne. Karen Allen burde heller hatt en større rolle :) 

Anonymkode: 0c91b...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg elsket den. For meg hadde den alt en Indiana Jones-film skal ha, pluss litt ekstra på slutten. Men jeg var var uenig med kritikerne om den fjerde også, elsker alle fem. Eneste jeg ville endret med femmeren var Phoebe Waller-Bridge, ikke begeistret for henne. Karen Allen burde heller hatt en større rolle :) 

Anonymkode: 0c91b...26c

Takk, er det jeg er ute etter. Liker sjangeren og synes det blir lagd for få filmer av typen Indiana Jones.  Skal prøve å få sett den til helga. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk, er det jeg er ute etter. Liker sjangeren og synes det blir lagd for få filmer av typen Indiana Jones.  Skal prøve å få sett den til helga. 

Jeg likte også Tintin-filmen til Spielberg som jo kan minne om Indiana Jones filmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...