AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Del Skrevet 19. februar 2022 Gleder dere dere? Den kommet neste år når Harrisson er 80 Anonymkode: 1dfef...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2022 #2 Del Skrevet 19. februar 2022 Why? WHY!!!!????😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barefootgirl Skrevet 19. februar 2022 #3 Del Skrevet 19. februar 2022 Jeg syns de skulle stoppa etter den tredje 😒 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Del Skrevet 19. februar 2022 Lol, for de andre var så bra. Trenger garantert flere ja..... Anonymkode: 2b7bd...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #5 Del Skrevet 19. februar 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Why? WHY!!!!????😥 Hva? Anonymkode: 1dfef...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2022 #6 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva? Anonymkode: 1dfef...c65 Hvorfor flere IJ filmer?????? 4ern var horribel, var som en The Mummy film🤪😳🥴😵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2022 #7 Del Skrevet 19. februar 2022 Barefootgirl skrev (3 minutter siden): Jeg syns de skulle stoppa etter den tredje 😒 Jeg og👍👍👍👍👍👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2022 #8 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lol, for de andre var så bra. Trenger garantert flere ja..... Anonymkode: 2b7bd...a63 De tre første er bra ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #9 Del Skrevet 19. februar 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hvorfor flere IJ filmer?????? 4ern var horribel, var som en The Mummy film🤪😳🥴😵 Jeg elsker mummy 1-2 men ikke 3 Anonymkode: 1dfef...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #10 Del Skrevet 19. februar 2022 Entern skrev (Akkurat nå): De tre første er bra ja! Tenker du det samme om Rambo? Anonymkode: 1dfef...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2022 #11 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker du det samme om Rambo? Anonymkode: 1dfef...c65 Rambo 1: klassiker, god film om traumer og ptsd👍 Rambo 4: kjempebra actionfilm!!!👍 De andre trenger man ikke å se 😒 For øvrig litt rart å sammenligne de filmseriene, eneste de har til felles er at protagonisten er svært kompetent og at folk dauer. IJ er inspirert av pulp fiction og gamle spenningsserier og de tre første filmene fanger dette ganske godt, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2022 #12 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg elsker mummy 1-2 men ikke 3 Anonymkode: 1dfef...c65 Det som er gæernt med 2ern er for lite Dwayne Johnson. De gjorde det forsåvidt godt igjen med Scorpion King som er det nærmeste jeg har sett de gamle Conan tegneseriene i filmform 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #13 Del Skrevet 19. februar 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Rambo 1: klassiker, god film om traumer og ptsd👍 Rambo 4: kjempebra actionfilm!!!👍 De andre trenger man ikke å se 😒 For øvrig litt rart å sammenligne de filmseriene, eneste de har til felles er at protagonisten er svært kompetent og at folk dauer. IJ er inspirert av pulp fiction og gamle spenningsserier og de tre første filmene fanger dette ganske godt, synes jeg. Sammenlignet fordi begge er filmserier hvor skuespilleren har holdt på siden de var ung til gammel Anonymkode: 1dfef...c65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2022 #14 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sammenlignet fordi begge er filmserier hvor skuespilleren har holdt på siden de var ung til gammel Anonymkode: 1dfef...c65 Det er jo en god grunn faktisk 👍😀 Den ser jeg 🤝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #15 Del Skrevet 19. februar 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Det er jo en god grunn faktisk 👍😀 Den ser jeg 🤝 De holder seg godt da men føler de bare gjør det for penger nå, litt ekstra til pensjonsfondet 😝 Anonymkode: 1dfef...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2022 #16 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De holder seg godt da men føler de bare gjør det for penger nå, litt ekstra til pensjonsfondet 😝 Anonymkode: 1dfef...c65 Apropos, var veldig gøy når Harrisson dukket opp i Expendables 3. Hvorvidt han greide å fylle tomrommet etter Willis kan sikkert diskuteres men, Harrisson Ford, Arnold Schwartzenegger og Jet Li i et kamphelikopter som plaffer ned masse skurker (som jobber for Mel Gibson)? Det er jo genialt???😀😀😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #17 Del Skrevet 19. februar 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Apropos, var veldig gøy når Harrisson dukket opp i Expendables 3. Hvorvidt han greide å fylle tomrommet etter Willis kan sikkert diskuteres men, Harrisson Ford, Arnold Schwartzenegger og Jet Li i et kamphelikopter som plaffer ned masse skurker (som jobber for Mel Gibson)? Det er jo genialt???😀😀😀😀😀 Angående Mel Gibson, dødelig våpen 5 kommer 😝 Men blir kjekt å se han og Danny Glover igjen Anonymkode: 1dfef...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 19. februar 2022 #18 Del Skrevet 19. februar 2022 Hm, vet nå ikke helt, men kommer sikkert til å se den. Har sett alle, men den siste var ikke akkurat så bra som de gamle, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2022 #19 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Angående Mel Gibson, dødelig våpen 5 kommer 😝 Men blir kjekt å se han og Danny Glover igjen Anonymkode: 1dfef...c65 Ja de har helt fantastisk kjemi sammen 😀 Selv om det egentlig bare er 1ern som er bra (2ern er også ok, men 3 og 4 er ikke noe særlig, som spenningsfilmer i alle fall, selv om det er en del bra humor i dem da, som scenen i 3ern når Mel blir venner med en kamphund, uslåelig 🤣🤣🤣🤣) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #20 Del Skrevet 20. februar 2022 Snakk om å tyne ut mest mulig "dramatikk" fra de samme gamle greiene... Anonymkode: 184e1...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå