Gå til innhold

Burde jeg barbere meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det ser så dumt ut, når menn med hår på kassa barberer seg nedentil 😩 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes kroppshår på menn er sexy! 

Foretrekker at di trimmer nedentil da. 

Anonymkode: 5a2dd...0d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dummeste jeg har lest på lenge. 

Bare fordi en mann liker og ønsker barbere seg betyr ikke at han er usikker p sin egen maskulinitet. 

Og damer som liker lite hår på menn er ikke umodne, det kalles preferanser. Slik som når menn foretrekker damer med lite hår på kroppen. 

Du høres bare så umoden ut og dømmende at andre ikke liker det du liker. Tragisk. Skikkelig fjortis. 

Anonymkode: 67ad0...61f

Det er viktig at dagens ungdom får høre en motpol til dårlige holdninger om naturlige kropper, kroppspress og «bodyshaming». Dagens ungdom mates med søppel fra reality- TV og sosiale medier hvor kroppshysteri ligger i bunn. Undersøkelser viser at barn helt ned i 12- års alderen vil endre utseendet sitt. Og vi alle vet hvor dette kommer fra. https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/2018/03/27/unge-helt-ned-i-12-arsalderen-vil-endre-pa-utseendet-sitt/

Det er jo bare å ta en titt på et hvilket som helst bilde av deltakerne fra Paradise hotell, har noen av menna der synlig hår kroppen? Har damene naturlige pupper, lepper, etc? Og hvorfor, tror du? Fronter de sunne verdier synes du? 

Jeg forventer ikke noe fornuftig svar fra deg her, men jeg vil ikke la dette handle om PREFERANSER, for det er selvsagt at det er ikke dette Ts hinter om. Det er et resultat av søppel- TV og hva det kan gjøre med selvfølelsen og unge menneskers holdninger til egen kropp, og i dette tilfellet noe så naturlig som kroppshår. 

Alle kan gjøre hva de selv vil, det er da selvsagt, vi bor ikke i Nord- Korea hvor staten bestemmer hårfrisyren.

https://www.dagbladet.no/nyheter/hvilken-diktatur-frisyre-skal-det-vaere-i-dag/64021627

Skrevet

Det er naturlig med hår på kroppen, både for kvinner og menn. Hår er sexy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...