Gå til innhold

Burde jeg barbere meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Har sett en del på reality tv og lagt merke til at damer veldig ofte ikke har så mye positivt å si om hårete menn. Det virker som preferansene er at menn skal være glatte både her og der.

Burde jeg som mann drs fram barberhøvel og ta vekk hår på brystet og håret nedentil?

Anonymkode: 6679a...608

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det trenger du ikke. Glattbarbert er ekkelt, synes jeg. 

Anonymkode: 8419e...3d7

• Liker 9
Skrevet

Anbefaler heller å slutte med å se på reality.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

NEI!

Hår på menn er sexy og naturlig! Menn som barberer hele kroppen er i mitt hode fjortiser, usikre på egen maskulinitet. Du trenger ikke gå i samme fella! 

Vis at du er stolt av deg selv som du er skapt 😉

Og forresten, damer som snakker negativt om kroppshår på menn, er umodne damer med liten erfaring med (voksne) menn. 

Endret av Eryn
  • Liker 7
Skrevet

Nei skikkelige mannfolk har kroppshår. 

Anonymkode: 26901...b93

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei.

Har sett en del på reality tv og lagt merke til at damer veldig ofte ikke har så mye positivt å si om hårete menn. Det virker som preferansene er at menn skal være glatte både her og der.

Burde jeg som mann drs fram barberhøvel og ta vekk hår på brystet og håret nedentil?

Kanskje om du er veldig ung? Jeg er 34 og jeg har ikke lyst til at en man skal gjøre det, er jo opp til han da :) Men jeg liker ikke det eller forventer det.

Anonymkode: d87be...5d9

• Liker 2
Skrevet

Nei, vi mennesker er hårete. Den hårløse trenden som eksisterer kun fordi de skal tjene mer penger på å selge barberblad og høvler er idiotisk. 

Anonymkode: 9bb2b...493

• Liker 5
Skrevet
Eryn skrev (7 minutter siden):

NEI!

Hår på menn er sexy og naturlig! Menn som barberer kroppen er i mitt hode fjortiser, usikre på egen maskulinitet. Du trenger ikke gå i samme fella! 

Og forresten, damer som snakker negativt om kroppshår på menn, er umodne damer med liten erfaring med (voksne) menn. 

Hersketeknikker alle veier for å få fram meningene sine. Finurlig måte å uttrykke seg på. 

Til TS: Ellers tenker jeg at du gjør som DU vil utifra hvordan du føler deg komfortabel eller ikke. Du finner for øvrig flere områder mellom full skog og glattbarbert, og det er fullstendig lov å stusse seg litt både her og der. Hvis du ønsker det selv da. 

For min del stusser jeg litt under armene og underlivet for å unngå lukt. Særlig under armene. Innimellom stusser jeg andre plasser også. Målet bør ikke være å se ut som en varulv heller.... med mindre det er det du ønsker selv. 

Anonymkode: cf899...f63

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hersketeknikker alle veier for å få fram meningene sine. Finurlig måte å uttrykke seg på. 

Til TS: Ellers tenker jeg at du gjør som DU vil utifra hvordan du føler deg komfortabel eller ikke. Du finner for øvrig flere områder mellom full skog og glattbarbert, og det er fullstendig lov å stusse seg litt både her og der. Hvis du ønsker det selv da. 

For min del stusser jeg litt under armene og underlivet for å unngå lukt. Særlig under armene. Innimellom stusser jeg andre plasser også. Målet bør ikke være å se ut som en varulv heller.... med mindre det er det du ønsker selv. 

Anonymkode: cf899...f63

Så feig du er som går til personangrep uten å stå fram med nick! Lavmål. 

• Liker 2
Skrevet

Hår er naturlig for begge kjønn. 

Anonymkode: 82c28...dda

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Eryn said:

Så feig du er som går til personangrep uten å stå fram med nick! Lavmål. 

Hvor er personangrepet? For øvrig er vi alle anonyme her, nick eller anonymbruker. 

Anonymkode: 8419e...3d7

• Liker 1
Skrevet

Det kam være fint med trimma hår. Jeg synes for mye eller for lange hår kan være litt "skremmende" Prøv deg frem eventuelt.

Anonymkode: d3ec8...421

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Hva liker du best da? 

Jeg liker naturlige og hårete menn jeg. 

Skrevet

Jeg personlig liker mannen min slik han er, med hår på brystet og alt som hører med, liker at han trimmer håret nedentil slik at det ikke blir som en hekk, men glatt barbert står jeg over 😅 ellers har han en flekk på nakkekulen (?) som det vokser hår på og det fjerner han etter eget ønske 😊 

Anonymkode: 078e2...3fc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hei.

Nei! For all del, ikke fjern kroppshåret ditt. Det er så utrolig sexy og maskulint med hårete menn. Jeg har ikke noe imot at mannen har hår på skuldre eller rygg heller. Du må så klart gjøre det DU føler deg mest vel med, men om du ikke har noe imot kroppshåret ditt, så fjerner du det ikke. Har vært med noen menn som i utgangspunktet er hårete på brystkassen, men som fjerner det. Så synd, syns jeg... Så deilig å ligge i armkroken til en mann og stryke over en hårete brystkasse og mage. ❤️ 

Anonymkode: d7ce7...ddb

• Hjerte 2
Skrevet

Du kan iallefall trimme områder som en munn er nær, bare for å slippe de lengste hårene og at det ser stelt ut (spesielt skjegg som er pistrete). Å fjerne kroppshår ellers er unødvendig. 

Anonymkode: 1ee4b...eab

• Liker 2
Skrevet

Du må gjøre det du føler er rett for din del. Jeg for min del foretrekker maskuline menn med hår på brystet 🙂👍

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke hår på rygg og skuldre, ellers er hår bare fint!

Anonymkode: b09a5...b7b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei.

Jeg liker best menn med lite hår på kroppen. Mest sexy synes jeg. Liker ikke mye hår på menn, men om jeg liker mannen veldig godt så bryr jeg meg ikke om at mannen er veldig hårete. 

Anonymkode: 67ad0...61f

Skrevet
Eryn skrev (12 timer siden):

NEI!

Hår på menn er sexy og naturlig! Menn som barberer kroppen er i mitt hode fjortiser, usikre på egen maskulinitet. Du trenger ikke gå i samme fella! 

Dummeste jeg har lest på lenge. 

Bare fordi en mann liker og ønsker barbere seg betyr ikke at han er usikker p sin egen maskulinitet. 

Og damer som liker lite hår på menn er ikke umodne, det kalles preferanser. Slik som når menn foretrekker damer med lite hår på kroppen. 

Du høres bare så umoden ut og dømmende at andre ikke liker det du liker. Tragisk. Skikkelig fjortis. 

Anonymkode: 67ad0...61f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...