AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Del Skrevet 18. februar 2022 Jeg tok vaksina for 4 uker siden. Jeg ble ordentlig dårlig etter je tok den og skulle egentlig ha ringt legevakta når jeg tenker tilbake da jeg fikk veldig vondt i brystet og det strålte. Jeg ble bedre etter ett døgn, begynte å trene igjen etter noen dager og begynte å spise skikkelig bra for å legge på meg, men på en sunn måte. Men denne uka har vært ganske hard. Jeg har sovet ufattelig mye, og vært kjempe sliten. Jeg føler meg helt utmatta. Det har holdt på hele denne uka. Jeg mangler ikke vitaminer eller noe. Jeg skulle egentlig møte noen venner i går, men jeg hadde ikke sjans til å møte de på ettermiddag. Jeg sov for det meste hele formiddagen, var våken noen få timer og spiste og la meg tidlig. Så på et døgn sov jeg 17-18 timer. Og jeg er klar for å legge meg igjen nå. Jeg pleier normalt vis å legge meg kl 12, og jeg pleier ikke å bli så trøtt. Det kan ikke være mensen heller. Jeg snakket med et familiemedlem i tlf i dag og han mener det kan skyldes vaksina. Men det er jo 4 uker siden! Jeg har testet negativt på de korona testene jeg har tatt. Jeg er egentlig ganske sosial av meg og finner på mye, men jeg har virkelig ikke sjans for tiden. Jeg trodde det ble bedre tidligere i dag, men nå i kveld er jeg helt utkjørt igjen. Jeg har ikke gjort noe annet enn å prøve å lese på biblioteket med en studievenn. Det er jo noe jeg har gjort hver dag siden i fjor. Kan dette familiemedlemmet ha rett i at det kan skyldes korona vaksinen? Anonymkode: e964c...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Del Skrevet 18. februar 2022 Nei. Anonymkode: 0c9f7...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Del Skrevet 19. februar 2022 Ja, vet om flere som sliter med det samme dessverre. Noen har hatt det slik i 3 måneder. Anonymkode: a9d7c...179 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Del Skrevet 19. februar 2022 Ja. Hos meg startet det ca 1 måned etter 2 dose(kanskje før uten at jeg har tenkt over det). I starten koblet jeg det ikke til vaksinen, men etter masse blodprøver ol uten å finne noe, mener jeg det er etter vaksinen.. Det er det eneste anderledes jeg har gjort. Sliter enda 4 månder senere. Anonymkode: ef677...006 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #5 Del Skrevet 19. februar 2022 Ikke merket noe, og kjenner ingen som har fått bivirkninger. Anonymkode: 9b2e7...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #6 Del Skrevet 19. februar 2022 Skal ikke si det er umulig, men er lite sannsynlig. Du er ikke bare litt syk nå da? Av et eller annet virus eller bakterie som gjør at du er sliten siden kroppen bruker krefter på å bekjempe. Er ikke alltid man snørrer og hoster eller er utvendig tydelig syk selv om kroppen kjemper mot et virus/bakterie. Anonymkode: 091da...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #7 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg mangler ikke vitaminer eller noe. Har du målt nivået av vitaminer og mineraler ETTER at du tok vaksinen? Vaksinen provoserer immunforsvaret til å mobilisere og da bruker immunforsvaret både vitaminer og mineraler for å lage enzymer og hormoner som immuncellene må ha for å formere seg. Derfor kan du komme ut av en virusinfeksjon med ganske dramatisk senkning av nivået på både mineraler og vitaminer i kroppen. Anonymkode: 945ce...37d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #8 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skal ikke si det er umulig, men er lite sannsynlig. Du er ikke bare litt syk nå da? Av et eller annet virus eller bakterie som gjør at du er sliten siden kroppen bruker krefter på å bekjempe. Er ikke alltid man snørrer og hoster eller er utvendig tydelig syk selv om kroppen kjemper mot et virus/bakterie. Anonymkode: 091da...0f8 Føler meg ikke syk i det hele tatt. Jeg er bare kjempe sliten og kjempe trøtt hele tiden. Akkurat som om jeg ikke får nok søvn. Føler meg bare helt utmatta. Men føler meg ikke syk heller. Men kan hende at jeg ikke merker noe annet et utmattelse ja! AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du målt nivået av vitaminer og mineraler ETTER at du tok vaksinen? Vaksinen provoserer immunforsvaret til å mobilisere og da bruker immunforsvaret både vitaminer og mineraler for å lage enzymer og hormoner som immuncellene må ha for å formere seg. Derfor kan du komme ut av en virusinfeksjon med ganske dramatisk senkning av nivået på både mineraler og vitaminer i kroppen. Anonymkode: 945ce...37d Hadde en legesjekk noen dager etter vaksina. Og alt så bra ut. Passer på å spise variert og ofte. Men kan jo prøve å måle dette igjen i løpet av neste uke. Ts Anonymkode: e964c...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Fenja Skrevet 20. februar 2022 #9 Del Skrevet 20. februar 2022 Ja, det er veldig mange som sliter med utmattelse etter vaksinene, dessverre. Det går sikkert over, men ganske kjipt at så mange bare nekter for at det skjer. Hvis du går til gruppen som heter Erfaringer med covid-19-vaksine på Facebook, så kan du lese om andres erfaringer. Akupunktur kan hjelpe kroppen til å få orden på seg selv igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 21. februar 2022 #10 Del Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 22.06): Nei. Anonymkode: 0c9f7...7e5 Det vet du eller noen andre ingenting om. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariadne# Skrevet 21. februar 2022 #11 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg sliter med det samme. Et år etter første dose. Får i tillegg masse blåmerker over hele kroppen; uten å ha slått meg. Har også hatt blodårer som har sprukket spontant mens jeg har sittet stille. Har også mye hjertebank. Klart det er bivirkninger av vaksinen! Jeg har ikke tørt å ta dose tre, pga blodårene som sprekker. Tatt utvida blodprøver flere ganger, og mangler ingen ting. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg