Gå til innhold

truffet en mann på nettet;)


Gjest ikke innlogget nå

Anbefalte innlegg

Gjest ikke innlogget nå

Jeg har altså truffet en mann på nettet som er veldig hyggelig, han er politimann(har faktisk sjekket opp dette)..så regner med det er trygt å møte han :sjarmor:

men er så skeptisk til sån nettgreier..hmm første gangen jeg chatter faktisk. Hvor normalt er det å møte slike som en treffer på nettet? å hva kan jeg foreslå å gjøre om vi skal treffes?..ser for meg at det bare er skrulliser som cahtter på nettet som ikke har noe liv, for min del kjedet jeg meg fordi jeg var syk..hadde aldri komt på det ellers..er det bare meg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god ide er jo å møtes på offentlig sted.. kanskje ikke planlegge for mye i tilfelle det er helt feil kjemi. Er kjedelig å ha planlagt masse som gjennomføres om man med en gang merker at det ikke funker..

og det er ikke bare skrullinger, har selv møtt flere fra internett, deriblant min kjære.. vært sammen i 2 år nå :) Og jeg er ikke flau over å si det engang!

Endret av Gitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte mannen min på nettet - vi ble koblet av en felles venninne.

Vi chattet mange timer, møttes og likte hverandre (like greit å finne ut tidlig i forløpet, synes jeg), chattet mere, møttes oftere og oftere og etter 4-5 måneder ble vi kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min samboer via internett, og vi har vært sammen i 8 år nå.

Det å møtes de første gangene på offentlige steder er lurt; kino, kafe etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt et par stykker på nett, vil anbefale deg å finne en eller anne aktivitet..bowling, fjelltur synes det var forferdelig å sitte rett op og ned ved et bord. Mye lettere å snakke sammen første gang hvisman "gjør" noe liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte mannen min på nett ;) Møtes på et offentlig sted. Gjør noe som gjør at du kan trekke deg tilbake i rimelig tid hvis dette er en person du ikke vil ha mer med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jalileh

Jeg har møtt en på nett.

Hadde aldri selv trodd det skulle skje, men det har nå skjedd for ikke så lenge siden.

Jeg gruet meg som en spedalsk høne...uff og uff... Men når vi møttes...ja ting gikk heeeelt greit.

Møt hverandre på et offentlig sted (cafe, restaurant), og som regel så går ting derifra tror jeg.

Kan jo være at kjemien ikke er der, men da er det ikke værre enn at man kan stikke. Du skal jo ikke gifte deg med han heller. :)

Om dette er normalt? Ja...tror flere og flere benytter seg av nett-dating for tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...