Gå til innhold

Har dere erfaringer med Glossybox?


CrazyCatLady2500

Anbefalte innlegg

Jeg har meldt meg på nå. Gleder meg! Ikke fått første boks enda. 
Er Glossybox bra? 



Elsker å prøve nye produkter og er raus med å gi bort ting som ikke funker. Kaster lite.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har abonnert i noen måneder. Er ikke alle boksene som er like spennende, men jeg er generelt veldig fornøyd og bruker 90% av det jeg får. Resten gir jeg bort til familie og venner. Ofte får vi skikkelig dyre merker i full size og det er gøy :) Du har nok månedens boks ganske snart vil jeg tro. Jeg fikk min forrige fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! 😃gleder meg!!! Meldte meg inn i FB-gruppa for Glossybox og ser ut som om folk har fått mye spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye spennende, men syns enkelte bokser var kjedelige og en del av de samme produktene. Tror jeg fikk 5 forskjellige highlightere på 5 bokser. Gøy å prøve noe nytt hver mnd. Ellers fornøyd med produktene. 

Anonymkode: a7848...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i highlightere. Men fem stk på et halvt år vil være i overkant for meg også! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har abonnert på Glossybox i snart fem år, og er jevnt over veldig fornøyd. Som andre over meg her nevner, så er jeg selvfølgelig ikke like fornøyd med alle boksene - det er jo umulig å treffe hundre prosent ti av ti ganger, men det sier jo seg selv egentlig. Synes også de har tatt seg opp litt igjen nå. I fjor ble det veldig mye prøvestørrelser, og de få tingene som var full size var typ dusjsåper, tannkrem etc. som man får kjøpt for en femtilapp på matbutikken. Føler også at de har blitt litt flinkere til å variere og fordele type produkter, så jeg kan absolutt anbefale Glossybox. 👍🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble mye emballasje og produkter som jeg egentlig ikke trengte. Bruker heller pengene mine på å bare kjøpe det jeg vet jeg trenger og liker. Da er det også digg for samvittigheten 😊

Anonymkode: 6fd47...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...