AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Del Skrevet 17. februar 2022 Har hatt slim i noen dager nå. uten tvil eggløsning, det er seigt og kan dras i tråder. Har ikke fått positiv eggløsningstest enda, er slimet nok bevis i seg selv at man har eggløsning? Eller er testen også nødt til å bli positiv? Anonymkode: 1ea86...39e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Del Skrevet 17. februar 2022 Jeg kan ha sånn slim uten el så jeg ville tatt en test og forholdt meg til den. Anonymkode: c32ce...7fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 18. februar 2022 #3 Del Skrevet 18. februar 2022 Slim betyr ikke at man har eggløsning. Slimet kommet bare av at livmorhalsen åpner seg for å gjøre klart til at sperm kan kunne svømme opp til et ett som kroppen snart skal slippe. Slimet gjør det også enklere for spermen å svømme i. Men det kommer ikke av at egget slipper dessverre. Kun en positiv eltest vil gi en indikasjon på at egget sannsynligvis slipper snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Del Skrevet 18. februar 2022 Mitt tips; prøv å ta flere tester ila. dagen og ikke vær så rigid med når. Jeg begynte med EL-tester forrige mnd og fikk ikke noe særlig utslag. Det står på pakken at man skal teste på ettermiddag/kveld, men nå har jeg også testet om morgenen og DA får jeg utslag. Anonymkode: cb03c...140 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #5 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Mitt tips; prøv å ta flere tester ila. dagen og ikke vær så rigid med når. Jeg begynte med EL-tester forrige mnd og fikk ikke noe særlig utslag. Det står på pakken at man skal teste på ettermiddag/kveld, men nå har jeg også testet om morgenen og DA får jeg utslag. Anonymkode: cb03c...140 Samma. Slo ikke ut før jeg testa gjennom hele dagen.. Anonymkode: 27415...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 18. februar 2022 #6 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mitt tips; prøv å ta flere tester ila. dagen og ikke vær så rigid med når. Jeg begynte med EL-tester forrige mnd og fikk ikke noe særlig utslag. Det står på pakken at man skal teste på ettermiddag/kveld, men nå har jeg også testet om morgenen og DA får jeg utslag. Anonymkode: cb03c...140 Min gyno har sagt jeg skal ta EL-test på morgenene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #7 Del Skrevet 19. februar 2022 Jeg har eggløsningsslim i opp til en uke før eggløsning. Så ikke en veldig pålitelig indikator på når eggløsning kommer her. Anonymkode: d5ff9...680 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå