Silva Pluvialis Skrevet 20. februar 2022 #21 Del Skrevet 20. februar 2022 Entern skrev (12 minutter siden): Det hadde vært fantastisk 🤩 Med forbehold om at det var en fæl tid å leve i 😓 Det er nettopp det. Det var nok en tøff tid å leve i. Forhold vi ikke kan sette oss inn i, med korsfestelser til alles beskuelse. Men Jesus skulle jeg gjerne ha truffet❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #22 Del Skrevet 20. februar 2022 Tvillingsjel skrev (58 minutter siden): Jeg ville vokst opp i Israel på Jesu tid, og blitt kjent med ham som et fysisk menneske ❤️ ❤️ Anonymkode: d1af7...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #23 Del Skrevet 20. februar 2022 Liker den teknologiske alderen vi i nå. Men pga. boligmarkedet, skyhøye priser, umulig å låne og alt det der. Skulle ønske jeg var en generasjon tidligere. (31 år nå). Tror jeg kunne ha fått til å kjøpe meg noe litt større enn det jeg har nå, for mindre penger enn det jeg brukte på det jeg har nå. Anonymkode: 81de0...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #24 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Liker den teknologiske alderen vi i nå. Men pga. boligmarkedet, skyhøye priser, umulig å låne og alt det der. Skulle ønske jeg var en generasjon tidligere. (31 år nå). Tror jeg kunne ha fått til å kjøpe meg noe litt større enn det jeg har nå, for mindre penger enn det jeg brukte på det jeg har nå. Anonymkode: 81de0...ea5 Helt stemmer kompis, +1 Anonymkode: d1af7...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #25 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 19.2.2022 den 16.28): Hvilke religioner har folk om 1000 år funnet på? Og hvordan er de ulike de vi når har laget oss? Er gudene kanskje mer sympatiske (det skal jo ikke mye til)? Har medisin nådd et nivå som faktisk er imponerende om 1000 år? For nå har mennesket vært på månen, men aner ikke hvordan kroppen funker, og det er jo lett pinlig. Gud er ikke funnet på av mennesker. De eneste som hevder det er intolerante, hatefulle ateister. Anonymkode: d4f2d...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #26 Del Skrevet 20. februar 2022 Ville vært født på slutten av 40-tallet, så jeg kunne vokst opp i gullalderen på 50-tallet da tradisjonelle verdier var normalen, alle var skikkelige kristne mennesker, økonomien vokste, levestandarden økte og det var fremtidsoptimisme. Anonymkode: d4f2d...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #27 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville vært født på slutten av 40-tallet, så jeg kunne vokst opp i gullalderen på 50-tallet da tradisjonelle verdier var normalen, alle var skikkelige kristne mennesker, økonomien vokste, levestandarden økte og det var fremtidsoptimisme. Anonymkode: d4f2d...2c6 Ikke sant. Alle var superkristne på 50-tallet. 20 år etter at boken "Kristendommen, den tiende landeplage" kom ut. Mye mer kriminalitet av alle typer var det også. Mer vold, mer tyveri, mer alkoholisme og så videre. Anonymkode: 8a6d1...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #28 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke sant. Alle var superkristne på 50-tallet. 20 år etter at boken "Kristendommen, den tiende landeplage" kom ut. Mye mer kriminalitet av alle typer var det også. Mer vold, mer tyveri, mer alkoholisme og så videre. Anonymkode: 8a6d1...d9b Ja, de fleste var kristne den gangen og utøvet sin tro. Det gav et godt, trygt og stabilt samfunn. Kriminaliteten var mye lavere på 50-tallet enn idag, så hvor du får påstandene dine fra vet jeg ikke, men de er ikke bygd på empiriske fakta. Anonymkode: d4f2d...2c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #29 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 19.2.2022 den 16.28): Jeg kunne tenkt meg å levd om 500-1000 år. Innen da har sikkert masse spennende skjedd. Hvilke religioner har folk om 1000 år funnet på? Og hvordan er de ulike de vi når har laget oss? Er gudene kanskje mer sympatiske (det skal jo ikke mye til)? Har medisin nådd et nivå som faktisk er imponerende om 1000 år? For nå har mennesket vært på månen, men aner ikke hvordan kroppen funker, og det er jo lett pinlig. Tilbake i tid orker jeg ikke dra. Vi er nok av et bakstrebersk pottitland nå, liksom. Før var det enda verre. Anonymkode: 8f61f...f49 Holder med deg! Anonymkode: 4102b...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #30 Del Skrevet 21. februar 2022 Vi lever jo i en veldig interessant tidsperiode nå. I historiebøkene 100 000år fram i tid (hvis vi ikke blitt utslettet) vil denne tidsperioden fortsatt sett på som kanskje den viktigste perioden av menneskets utvikling. På en annen side så er det kjedelig at det er for sent å utforske jordkloden, men for tidlig å utforske verdensrommet. Anonymkode: 3425f...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå