AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #21 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg (mor) fikk det først. Barnet fikk symptomer 2 dager etter at jeg testet positivt. Mannen har så langt ikke blitt smittet, en uke etter mine første symptomer. Virker som han slipper unna. Anonymkode: 82092...c7c Jeg har korona nå, jeg har ingen hoste, litt lett snue, kanskje litt sliten om jeg går nye rundt, ellers fin, har hatt verre forkjølelser Anonymkode: 75a78...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #22 Del Skrevet 18. februar 2022 Toåring smittet i barnehagen, symptomer torsdag kveld. Far dårlig lørdag, mor søndag kveld/mandag. Gikk ganske raskt med andre ord. Dette var for en drøy måned siden, begge voksne skulle fått tredje dose uka etter... Anonymkode: 20375...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 18. februar 2022 #23 Del Skrevet 18. februar 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Barn fredag, mannen tirsdag.. Storesøster og meg, merker ikke noe (enda)… Anonymkode: dd2f3...97c Det kunne vært oss, for noen uker siden, bortsett fra at storesøster fikk det en uke etter mannen, men jeg har ikke blitt smittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #24 Del Skrevet 18. februar 2022 Barnet fikk det først. Så jeg (mor) 2 dager etterpå og så far 1 dag etter meg. Vi har ikke testet barnet men hun hadde symptomer først og så testet jeg ved symptomer og så far. Orket ikke å prøve å isolere oss fra hverandre, vi isolerer oss fra omverden isteden 😆 Anonymkode: 20001...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #25 Del Skrevet 18. februar 2022 Tenåringen, så far, så mor og det ene barnet. Der siste barnet ble smittet 2 uker senere på skolen. Anonymkode: fc1d1...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #26 Del Skrevet 18. februar 2022 Først så ble femåringen smittet en mandag i barnehagen(hun var syk uka før og dro til besteforeldre tirsdagen, så vi vet det var den mandagen) Hun testet positivt fredag morgen. Søndag ble jeg(mor) syk, tirsdag testet farmor positivt, torsdag testet far positivt, onsdag testet storebror positivt og mandag testet lillebror positivt. Så for oss var dette en langdryg greie. Farfar er veldig fornøyd, for han har ikke testet positivt til tross for han har vært nærkontakt med en hel haug av oss. Ingen ble noe særlig syke bortsett fra lillebror som har underliggende sykdom. Han måtte en tur på sykehus pga pustevansker. Anonymkode: d7c19...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #27 Del Skrevet 18. februar 2022 Barnehagebarnet ble syk og testet positivt mandag, mor testet positivt tirsdag, far og baby fikk det på onsdag. Gikk med andre ord ganske raskt her. Anonymkode: 24475...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #28 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Og ble hele familien smittet til slutt? Hvor lang tid tok det mellom hver av dere? Anonymkode: 0b872...414 Vi er seks i familien. Det yngste barnet vårt fikk det først. Det gikk 2 dager, så ble fire smittet. Det gikk 2 nye dager, så ble sistemann smittet. Vi var hjemme i 9 dager, fordi vi ville være på den sikre siden. Vi hadde symptomer som feber, hodepine, tett nese, hoste, svimmelhet, og tungpustet. Anonymkode: 43944...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #29 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Og ble hele familien smittet til slutt? Hvor lang tid tok det mellom hver av dere? Anonymkode: 0b872...414 4 åringen først, dagen etter var 2 åringen positiv. 5 dager senere var jeg positiv og dagen etter det var samboer smittet også. Anonymkode: c7ac6...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 18. februar 2022 #30 Del Skrevet 18. februar 2022 Barna (2 og 4) testet positivt samme dag, så vet ikke hvem av de som fikk det først. Hele familien ble smittet ila de neste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg