AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #21 Del Skrevet 22. februar 2022 Det var min absolutte favorittserie frem til sesong, har sett den utallige ganger. Jeg anbefaler ingen å se serien, for skuffelsen er enorm de to siste sesongene. HBO burde vist hvilket stort prosjekt de tok på seg med den serien og at det kom til å kreve mange flere sesonger enn 8 for å gjøre det riktig. Et hån mot GRRM og universet han har skapt. Kommer aldri til å klare å se serien ingen uten å bli sur. Ja, jeg var die hard fan 😅 Anonymkode: 06369...88a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #22 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var min absolutte favorittserie frem til sesong, har sett den utallige ganger. Jeg anbefaler ingen å se serien, for skuffelsen er enorm de to siste sesongene. HBO burde vist hvilket stort prosjekt de tok på seg med den serien og at det kom til å kreve mange flere sesonger enn 8 for å gjøre det riktig. Et hån mot GRRM og universet han har skapt. Kommer aldri til å klare å se serien ingen uten å bli sur. Ja, jeg var die hard fan 😅 Anonymkode: 06369...88a Sesong 7* Anonymkode: 06369...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #23 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg hadde aldri likt fantasy, drager eller overnaturlige ting i filmer og serier. Allikevel ble det min favorittserie! ❤️ Anonymkode: 4f7eb...b1c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 22. februar 2022 #24 Del Skrevet 22. februar 2022 Jeg likte den godt, og forstår heller ikke hvorfor "alle" er så misfornøyd med slutten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #25 Del Skrevet 22. februar 2022 Litt både og.. Siste sesong ødela alt. Synes alt med Bran burde kuttes ut. Elsket flere av karakterene. Synes Ramsay ble for drøy, spolte over torturscenene med Theon. Men jeg satt bare igjen i vantro etter siste sesong. "What did I just watch" 😖 Anonymkode: 29a6f...a1b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. februar 2022 #26 Del Skrevet 23. februar 2022 Veldig glad i serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #27 Del Skrevet 23. februar 2022 En av mine store favorittserier, har sett den mange ganger + lest alle bøkene, men synes dessverre den ble avsluttet på en altfor forhastet måte, som ikke var serien verdig. Uansett er den top notch når det gjelder skuespill, manus, kostymer, locations, effekter, musikk - det aller meste. Jeg elsker måten vi får se karakterene utvikle seg på gjennom serien. F.eks. Arya, Jaime og Theon, som alle forandrer seg stort underveis. Elsker universet GRR Martin har skapt, og selv om det også er mye sex og vold, er den blant topp 10 for meg. Anonymkode: 2763d...57d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #28 Del Skrevet 23. februar 2022 Elsker den. Anonymkode: 5c88b...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #29 Del Skrevet 25. februar 2022 De vil aldri innrømme det, men mye av hatet til hvordan serien sluttet, handler mest om at serien sluttet på en annerledes måte enn hva de ville. Bare vent å se hvordan folk kommer til å nekte for at det er grunnen. Anonymkode: ea3e0...b1f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 25. februar 2022 #30 Del Skrevet 25. februar 2022 (endret) Leah Madeleine skrev (På 17.2.2022 den 20.57): Jeg har ikke sett det, men synes konseptet virker kjedelig. De er veldig godt skrevet. Men det er det samme hele tiden. Du lokkes inn for å bli glad i en j karakter. Så dør denne karakteren. En ny dukker opp. Og så gjentar det hele seg i 600 sider. Til slutt blir man lei, for alt er forutsigelig. George RR. Martin er kort sagt "a one horse writer". Endret 25. februar 2022 av Michaelhe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. februar 2022 #31 Del Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): De vil aldri innrømme det, men mye av hatet til hvordan serien sluttet, handler mest om at serien sluttet på en annerledes måte enn hva de ville. Bare vent å se hvordan folk kommer til å nekte for at det er grunnen. Anonymkode: ea3e0...b1f Jepp. Kjenner folk som i fullt alvor ville det skulle slutte med at Jon og Daenerys red inn i solnedgangen på en rosa enhjørning🦄🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. februar 2022 #32 Del Skrevet 25. februar 2022 Michaelhe skrev (9 timer siden): De er veldig godt skrevet. Men det er det samme hele tiden. Du lokkes inn for å bli glad i en j karakter. Så dør denne karakteren. En ny dukker opp. Og så gjentar det hele seg i 600 sider. Til slutt blir man lei, for alt er forutsigelig. George RR. Martin er kort sagt "a one horse writer". Han har mye å lære av Joe Abercrombie synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #33 Del Skrevet 25. februar 2022 Begynte bra, men da de gikk tom for materiale (altså tok igjen bøkene) og det ikke lenger var bøker å basere historien på, tok det hele en skikkelig dårlig vending. Siste sesongen var bare dritt. Anonymkode: 7f8d3...f6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rains of castamere Skrevet 25. februar 2022 #34 Del Skrevet 25. februar 2022 Bra serie. Trist at den bare slutta med sesong 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 1. april 2022 #35 Del Skrevet 1. april 2022 En bra serie, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 2. april 2022 #36 Del Skrevet 2. april 2022 En god serie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 29. januar 2023 #37 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg ser serien nå, og få serier har vært mer oppskrytt enn Game of Thrones kan jeg si umiddelbart. Serien startet med noe som kunne gi forventninger om at dette kan bli bra og spennende å følge med på, siden har serien brar tapt seg og ytterligere tapt seg og i slutten av sesong seks som jeg er nå så er serien blitt direkte tåpelig og en parodi. Tydelig at de helt ukritisk har sauset noe surr som blir ganske absurd sammen, serien er åpenbart ment for et uerfarent ungt publikum med lite livserfaring og vesentlig nedsatt kvalitetssans da serien bare har blitt tåpeligere og falller i kvalitet ut over, forventningene mine er ikke store til de to siste sesongene slik dette har utviklet seg, så jeg tror mistanken min om at de har kvernet ut de siste sesongene for å skvise så mye de klarte ut av serien mens de hadde sine ukritiske unge fans som ikke visste bedre enn at de så på noe som ikke holder mål, den mistanken vil jeg trolig få bekreftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. januar 2023 #38 Del Skrevet 29. januar 2023 Fantastisk serie. Det eneste ankepunktet er at det er for mye slekt og for mye handling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #39 Del Skrevet 29. januar 2023 Er vel valget på Bran som ødela serien for meg. Historien bygger ham jo opp som noe mye mer enn en Konge, og det naturlige ville jo vært at han overtok etter Max von Sydow i en type "guardian"-rolle, Ellers var det greit nok at det gradvis tørna for Daenerys, selv om de kunne skrevet inn tegn på dette mye tidligere. John Snow i eksil var helt greit. Kjipt at det ble lettvinte/ulogiske løsninger i siste sesong da jeg likte de siste sesongene av TV-serien mye bedre enn de siste bøkene i serien. Anonymkode: 8a7fe...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Damian Drake Skrevet 3. april 2023 #40 Del Skrevet 3. april 2023 (endret) Skuffende avslutning, men alt i alt var det en bra serie. Det dårligste av Game of Thrones, er fremdeles bedre en de fleste serier. Endret 3. april 2023 av Damian Drake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå