Gå til innhold

Assistert befruktning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har gjordt dette? Hvor og hvordan? Hvilke erfaringer har dere?

Anonymkode: 8c4bd...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ❤️ Ivf, hos st.olavs i Trondheim. God erfaring, er gravid nå (7 uker) ☺️ Mye venting underveis men gikk bedre enn forventet - for vår del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk.bie skrev (59 minutter siden):

Jeg ❤️ Ivf, hos st.olavs i Trondheim. God erfaring, er gravid nå (7 uker) ☺️ Mye venting underveis men gikk bedre enn forventet - for vår del. 

Hvordan kom du i kontakt med de?☺️ måtte du gjennom fastlegen? Hvor mange forsøk måtte du ta? 😊 Mye spørsmål, men har tenkt tanken lenge og vurdere å ta det stege nu😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvordan kom du i kontakt med de?☺️ måtte du gjennom fastlegen? Hvor mange forsøk måtte du ta? 😊 Mye spørsmål, men har tenkt tanken lenge og vurdere å ta det stege nu😊

Vi ble utredet på det lokale sykehuset først etter 1 år med prøving (Gikk først til fastlegen, som henviste oss til gynekolog). Prøvde først 5 mnd med hormoner som skulle booste eggløsningen, uten at jeg ble gravid.. Gynekologen henviste oss videre til st.olavs i juni, fikk første konsultasjon med dem i august, oppstart i oktober. Det ble totalfrys ved uttaket pga overstimulering og de fant en ødelagt eggleder som jeg måtte fjerne før innsett. Så hadde første innsett i januar, som gikk veldig bra 🤰

Håper du fikk litt hjelp utifra svarene mine :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte klinikk Hausken.

Største steget for meg var der du er nå -å ta kontakt ... etter det er det bare å gjøre som man blir fortalt: 

https://klinikkhausken.no/nb/timebestilling/

Når du har gjort det får du time hvor de undersøker deg, tar blodprøver og har en samtale. så må du bestille politiattest (og evnt donorsæd) og til slutt kontakt ved første menstruasjon. Da får du resept på medisin og time til ultralyd.. da er du igang ;)

Jeg Måtte ha 3 forsøk.

Tror du også kan ta kontakt m fastlegen om du ønsker offentlig ... det er mye billigere, men man må vente mye lengre...

Anonymkode: 4c99f...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...