AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #21 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gjorde det, og hun på sykehuset som skulle ta biopsien sa ikke så mye om de.. Bare at munnhule og tunge kjentes fint ut. Og når jeg spurte om det kan være kreft sa hun at kreft oppfører seg ikke slik, at det kommer og går. Anonymkode: b2d3c...1ea Der har du vel svaret ditt. Fra en spesialist på sykehuset. Anonymkode: 14efb...9e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #22 Del Skrevet 17. februar 2022 1 hour ago, Lhie287 said: Det er helt tullete at folk her inne kommenterer at de «har akkurat det samme som deg», for det kan de umulig vite om de har. Tusen takk! Endelig noen som sier noe fornuftig her. Anonymkode: 51ff0...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #23 Del Skrevet 17. februar 2022 Gå til legen og få tatt den biopsien så får du dette ute av verden Anonymkode: 91a49...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #24 Del Skrevet 17. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Der har du vel svaret ditt. Fra en spesialist på sykehuset. Det er ikke "svaret." Det er en overfladisk klinisk vurdering. Er det rekvirert biopsi, skal det tas biopsi. Selv om det kan se ut som en uskyldig lesjon, kan det være underliggende årsaker som kan utvikle seg til noe alvorlig, og derfor bør man gjøre en systematisk utredning. Jeg kan godt være enig i vurderingen, for kreftlesjoner oppfører seg ikke slik - men hvordan vet du at det ikke f. eks. er en tilbakevendende virusinfeksjon med potensiale for å utvikle malignitet (kreft) på sikt? Hvordan vet du at dette ikke er en primærmanifestasjon av en autoimmun prosess som kan utvikle seg i negativ retning? Det er mange muligheter, og innen biopsien er tatt og evaluert, vet man strengt tatt ingen ting. Og så må folk slutte å spørre om slike alvorlige ting på forum. Svarene som kommer her er verdt null og niks, og de har ingen kvalitetssikring. Det eneste slike svar kan bevirke, er enten en ubegrunnet angst, eller beroligende ord som kan føre til at behandling av alvorlige tilstander ikke kommer i tide. Dette er sykehusmat, ikke forumsnadder! Anonymkode: 51ff0...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #25 Del Skrevet 17. februar 2022 Geografisk tunge, sånn har jeg også. Hatt hele mitt voksne liv iallefall. Anonymkode: c3f3c...ba8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #26 Del Skrevet 17. februar 2022 Uansett hva folk skriver her så vil jeg råde deg til å dra til legen å få sjekket det. Det er ikke verdt å risikere at du ikke oppdager at det er kreft før det har gått alt for langt. Book en tid til legen din og forklar hvor redd du er, så tar du det derfra. Anonymkode: e4391...722 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 17. februar 2022 #27 Del Skrevet 17. februar 2022 Ligner på det jeg har, geografisk tunge 🥳 Ingenting farlig, men det er noe som mangler på tungen. Papillar eller hva det nå het. Her varierer det mye, hele tunga var tilnærmet lik hvit en gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #28 Del Skrevet 17. februar 2022 4 minutter siden, CMHuser said: Ligner på det jeg har, geografisk tunge 🥳 Ingenting farlig, men det er noe som mangler på tungen. Papillar eller hva det nå het. Her varierer det mye, hele tunga var tilnærmet lik hvit en gang! Det er veldig mange lesjoner som ligner hverandre, og ikke kan differensieres før man har en biopsi under et mikroskop, eller kan gjøre labprøver på ulike proteiner eller antigener. Det hjelper ikke ts at dette ligner på noe noen av dere har. Anonymkode: 51ff0...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #29 Del Skrevet 4. januar 2023 H orden går det ts,fant du ut av dette? Jeg har det selv nå,og lurere på hva det er? Anonymkode: e4328...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Läkrol Skrevet 29. juni 2023 #30 Del Skrevet 29. juni 2023 Hei, Ser at denne tråden er litt gammel, men lurer fælt på hvordan det gikk? Ble det biopsi? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå