Gå til innhold

Hvorfor får jeg ikke strøm regning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

FrøkenMånestråle skrev (2 minutter siden):

Altså man lar det ikke gå 8 måneder der man ikke har mottatt strømregning eller informasjon om hvordan ting fungerer... Visse ting prioriterer man uansett hvor full dagen er av aktiviteter. De siste månedene så har jo ikke folk gnålt om annet enn strømregninger og så har ikke ts en gang mottatt regning eller informasjon.. Meget spesielt.

TS har flyttet inn i ny bolig, så alle realitetene ikke lett å fange opp, men jeg er sikker TS har ventet og tenkt på det en stund, og alle er glad hun trengte informasjon på det ved å benytte seg av TS. Det er det tema handler om. TS har ikke behov for anklager. 

Anonymkode: 16c6d...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg synes det er mer rart at det ikke finnes varslingssystem der strøm benyttes og ikke er blitt signert strømavtale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

varme pleier å være inkludert, tror ikke strøm. 

Joda, strøm er ofte inkludert i fellesutgifter..men man må jo allikevel avregne strømmen..

Anonymkode: a2e7d...b09

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det sånn. 

Jeg husker veldig godt når det skjedde med meg. Jeg var tilfeldigvis hjemme, og de tok strømmen, og da jeg lukket opp døren til gangen i leiligheten, så så jeg vedkommende som hadde tatt strømmen. 

Dermed fikk jeg en aha opplevelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

TS har flyttet inn i ny bolig, så alle realitetene ikke lett å fange opp, men jeg er sikker TS har ventet og tenkt på det en stund, og alle er glad hun trengte informasjon på det ved å benytte seg av TS. Det er det tema handler om. TS har ikke behov for anklager. 

Du skriver veldig utydelig.

Anonymkode: 45f07...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske nysgjerrig på hva som egentlig har skjedd her, så jeg håper på oppdatering fra TS.

Anonymkode: b529d...61a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du skriver du har ringt til Hafslund. Hvorfor akkurat Hafslund? Hva eksakt ble sagt da du ringte?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er ikke snakk om å anklage noen men de aller fleste ringer jo og etterlyser regning hvis den ikke kommer. De fleste betaler jo en gang i måneden og lignende. Ts har nå gått i 8 måneder uten å vite hva det går i, det er spesielt. 

Hun har ringt Hafslund sier hun og hun er jo tydeligvis ikke kunde der da de ikke visste hvem hun var? Hvorfor har hun ikke tatt kontakt med styret der hun bor for å finne ut hvilket selskap de har og hvorfor hun ikke har mottatt regning. Det kan jo bli en enorm regning og hvis de nå må betale for pliktstrøm... 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er ganske nysgjerrig på hva som egentlig har skjedd her, så jeg håper på oppdatering fra TS.

Samme her, høres jo helt merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva med nettleien TS, har du ikke fått den heller?

Anonymkode: 41572...452

det kommer ikke nettleie når det ikke er bestilt strømtjeneste. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei vi har ikke tegnet noe strøm abonnement. 

Ringte hafslund og spurte hvorfor vi ikke får strømregning men ingen skjønte noe. De bare hæ hva er det du mener??

Anonymkode: 26fc0...b61

nei, det er veldig mange aktører som ikke kan service, en voksen og moden person ville spurt årsak til du spør, og kunne nøste i det du lurte på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ikke meldt deg på måleren selv? da får du nok en flott regning tilbake i tid så snart du gjør det. 

Det er ditt ansvar, og du burde sjekket opp i dette for lengst. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (8 minutter siden):

Har du ikke meldt deg på måleren selv? da får du nok en flott regning tilbake i tid så snart du gjør det. 

Det er ditt ansvar, og du burde sjekket opp i dette for lengst. 

de er førstegangskjøpere og har ikke hørt om det forut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

de er førstegangskjøpere og har ikke hørt om det forut.

Det er vel logisk å sjekke opp i om man skal stå for egen strøm eller om det skal få til feks et sameie uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Det er vel logisk å sjekke opp i om man skal stå for egen strøm eller om det skal få til feks et sameie uansett.

det er ikke logisk for alle. Dette burde iallfall megler ha informert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

det kommer ikke nettleie når det ikke er bestilt strømtjeneste. 

Er det ikke de som har plikt/ventestrøm da? Aner ikke jeg altså men vi stressa veldig fordi vi ikke ville ha noe dyrt midlertidig og mener det da var de man betaler nettleie til.

Anonymkode: c8b56...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er det ikke de som har plikt/ventestrøm da? Aner ikke jeg altså men vi stressa veldig fordi vi ikke ville ha noe dyrt midlertidig og mener det da var de man betaler nettleie til.

Anonymkode: c8b56...eef

jeg erfarte at de "som leverer strøm" bare kuttet ut strømmen. 

Det er ingen som sier noe som helst. Jeg mener jeg bodde veldig lenge i leiligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...