AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Del Skrevet 16. februar 2022 Flere som har blitt kontaktet av menn som vil prate og sjekker deg opp i messager feltet? Har Goodreads blitt et sjekkingsted, og svarer dere i det hele tatt? Jeg ignorerer det hele for jeg er der for bøkenes skyld. Jeg spør, bare for å høre om flere opplever dette? Synes at det er feil sted å sjekke opp andre. Anonymkode: 907af...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Del Skrevet 17. februar 2022 Ingenting forundrer meg lenger. Menn prøver jo å sjekke på wordfeud liksom. Anonymkode: c57a5...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Del Skrevet 17. februar 2022 Slutta å bruke Goodreads for flere år siden. Er blitt en sånn Woke-plass hvor de stemmer ned forfattere bare fordi at de har hørt an noen har blitt krenke av å lese dem. Uttrykksfriheten står for fall i disse dager. Anonymkode: 7b8d6...cfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 17.2.2022 den 15.38): Slutta å bruke Goodreads for flere år siden. Er blitt en sånn Woke-plass hvor de stemmer ned forfattere bare fordi at de har hørt an noen har blitt krenke av å lese dem. Uttrykksfriheten står for fall i disse dager. Anonymkode: 7b8d6...cfe Finnes det noen alternativer da? Før var det en side som het Bokelskere eller noe sånt. Anonymkode: c57a5...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 19.2.2022 den 10.50): Finnes det noen alternativer da? Før var det en side som het Bokelskere eller noe sånt. Anonymkode: c57a5...26b Bokelskere finnes fortsatt Anonymkode: 0627b...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå