AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Del Skrevet 16. februar 2022 Asana Rebel driver og popper opp over alt hos meg nå, når jeg scroller. Sikkert fordi jeg akkurat har startet med yoga så jeg har jo søkt litt rundt. Det lille som vises i videoene ser veldig bra ut, som en kombinasjon av yoga/styrke og til og med litt cardio, men er det verdt pengene? Noen som bruker det, eller har prøvd? Erfaringer ? Anonymkode: c054e...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Del Skrevet 19. februar 2022 Var litt lite tilbakemeldinger å få, så jeg lastet det ned og kan jo formidle mitt førsteinntrykk om flere lurer. For meg er videoene ganske perfekte, kombinert med jogging eller annen hiit-trening. Får dekket yoga og styrkebehovet mitt der, men må opp litt mer i puls over lengre tid i tillegg for å få dekket pai-behovet mitt. Liker at det er litt mer futt i yogaen der. Fine videoer med lure funksjoner (skru fart opp og ned). Litt mye annet mas i tillegg for min del (oppskrifter, dagens quiz og diverse, er nok tenkt mer som livsstil enn bare trening), men verdt pengene nå i første omgang. Anonymkode: c054e...219 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Del Skrevet 19. februar 2022 Aldri hørt om henne, men opplegget høres bra ut☺️ Anonymkode: 813b9...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Del Skrevet 19. februar 2022 Popper opp hos meg og , så jeg også lastet ned🙊 men ser en må betale.. så da vart jeg litt i tvil.. Anonymkode: 6867f...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #5 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Popper opp hos meg og , så jeg også lastet ned🙊 men ser en må betale.. så da vart jeg litt i tvil.. Anonymkode: 6867f...53f Videoene er veldig som de man ser i reklamene. Anonymkode: c054e...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 19. februar 2022 #6 Del Skrevet 19. februar 2022 Er veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #7 Del Skrevet 19. februar 2022 Dævendøtte skrev (33 minutter siden): Er veldig fornøyd! Har du betalt for abb? Anonymkode: 6867f...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 19. februar 2022 #8 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du betalt for abb? Anonymkode: 6867f...53f Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #9 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har du betalt for abb? Anonymkode: 6867f...53f Jeg kjøpte et år. Kostet rett over 400, mens en måned kostet rundt 200. Anonymkode: c054e...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #10 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kjøpte et år. Kostet rett over 400, mens en måned kostet rundt 200. Anonymkode: c054e...219 blir du flinkere i yoga, ved å kaste bort masse penger på noe sånn?? Anonymkode: 2734b...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #11 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): blir du flinkere i yoga, ved å kaste bort masse penger på noe sånn?? Anonymkode: 2734b...1b5 Vi har nok litt ulik syn på penger, for 400 er ikke for meg masse, det har jeg råd til å miste. Er uansett litt vanskelig å svare på det etter en uke, men jeg synes ikke akkurat 400 kr for et år er bortkastet når det er treningsutbytte jeg først og fremst er på jakt etter. Hadde målet vært mer klassisk yoga, hadde jeg nok valgt noe annet, men tipper jeg da uansett ikke hadde valgt å bruke penger på asana rebel, fordi det er ganske tydelig at det ikke er snakk om helt klassisk yoga, men mer en yogahybrid. Anonymkode: c054e...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vårblomst Skrevet 1. februar 2023 #12 Del Skrevet 1. februar 2023 Dævendøtte skrev (På 19.2.2022 den 20.51): Er veldig fornøyd! Er det instruktør for alle øvelsene? Må man ta tid selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. februar 2023 #13 Del Skrevet 2. februar 2023 vårblomst skrev (10 timer siden): Er det instruktør for alle øvelsene? Må man ta tid selv? Ja og nei. Instruktør forteller deg i detalj og viser alt i samtid. Du følger bare på instruktøren. Så alt ligger til rette for gode økter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå