Gå til innhold

Hårdeler, topper, parykk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Lurer på om noen her inne har erfaring med hårdel fra apollo, hårtopper, parykk eller lignende? Hvordan ser de ut i hårfestet, og hva blir mest naturlig? Jeg har FFA som har forårsaket totalt hårtap i hårfestet fra øre til øre, og er redd jeg ikke skal finne noe naturlig. Tenker jeg skal på konsultasjon, men hadde vært kjekt med erfaringer i forkant!

Anonymkode: ce70f...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 16.2.2022 den 13.44):

Hei! 

Lurer på om noen her inne har erfaring med hårdel fra apollo, hårtopper, parykk eller lignende? Hvordan ser de ut i hårfestet, og hva blir mest naturlig? Jeg har FFA som har forårsaket totalt hårtap i hårfestet fra øre til øre, og er redd jeg ikke skal finne noe naturlig. Tenker jeg skal på konsultasjon, men hadde vært kjekt med erfaringer i forkant!

Hva er FFA?

Anonymkode: 1ac20...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 11.02):

Hva er FFA?

En type alopecia som er kronisk og forårsaker hårtap langs hårlinje, øyenbryn og øyenvipper.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
AnonymBruker

Vil anbefale hårdeler og parykker fra Studio Africa de får slike deler til å se svært naturlige ut. De tilpasser håret og håret er også av høy kvalitet. Har selv ikke behov for parykk/hårdel grunnet hårtap men har erfaring med kvaliteten på håret de bruker og tilpassnings jobben de legger inn i bestilte parykker.

Anonymkode: 1dc73...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vil anbefale hårdeler og parykker fra Studio Africa de får slike deler til å se svært naturlige ut. De tilpasser håret og håret er også av høy kvalitet. Har selv ikke behov for parykk/hårdel grunnet hårtap men har erfaring med kvaliteten på håret de bruker og tilpassnings jobben de legger inn i bestilte parykker.

Takk for svar! Passer de til nordisk fint og blondt hår også? Bare bet meg merke i navnet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har parykker fra Apollo hair og har vært fornøyd med alle bortsett fra en. Parykkene mine derfra er av asiatisk hår, lurer på om de kun har det. 

Anonymkode: 9b708...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for svar! Passer de til nordisk fint og blondt hår også? Bare bet meg merke i navnet.

Ja navnet har ingenting med håret eller klientene de jobbet med. Til din hår utfordring ville jeg passet på og bestilt en hårløsning som ikke sliter på håret/hårrøttene, typ extention, selv om de er flinke på det også. Beste er å ha en hårdel/paryk som ikke er montert fast på deg.

Vet ikke hvor mye hår du har mistet men er et produkt som heter toppik hårfiber som kan brukes steder der håret er tynnere. Kommer i ulike farger så mann får en match. Vet det fungerer bra på de som har mistet litt hår her og der.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja navnet har ingenting med håret eller klientene de jobbet med. Til din hår utfordring ville jeg passet på og bestilt en hårløsning som ikke sliter på håret/hårrøttene, typ extention, selv om de er flinke på det også. Beste er å ha en hårdel/paryk som ikke er montert fast på deg.

Vet ikke hvor mye hår du har mistet men er et produkt som heter toppik hårfiber som kan brukes steder der håret er tynnere. Kommer i ulike farger så mann får en match. Vet det fungerer bra på de som har mistet litt hår her og der.

Hvor får man kjøpt Toppik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor får man kjøpt Toppik?

https://lyko.com/no/toppik/toppik-svart?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwko21BhAPEiwAwfaQCLZpk6NvcuHKVLKen_Vt4Y2ZYRRUWWDeq8a1duNeVSbPNH6uECn1-BoCXwcQAvD_BwE

https://cdon.no/manufacturer/toppik/

Kommer i 2 str og flere ulike nyanser. Selges i mange nettbutikker. Her er to av de. Enkelte salonger tilbyr også produkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg brukte hårdel før m, men har nå gått over til parykk og synes faktisk det ser mer naturlig ut i hårfestet ☺️

Anonymkode: 25047...951

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg brukte hårdel før m, men har nå gått over til parykk og synes faktisk det ser mer naturlig ut i hårfestet ☺️

Anonymkode: 25047...951

Hva slags parykk har du og hvor kjøper du dem om du vil dele? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke de med alopecia en forening? Kanskje dere kunne søkt dem opp og fått tips fra dem?

Anonymkode: 6d8e5...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Anbefaler hair topper! Har bestilt fra utlandet og er helt suverent hvis man har hår på hodet men er slikt som mitt; tynt, brusete og flisete uansett hva man gjør!

Selv om en god hair topper koster 3-5k, så hadde jeg faktisk spart meg minst 50k på hårprodukter som ikke fungerer gjennom de siste 10 årene.. 

Anonymkode: 6331d...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...