AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Del Skrevet 16. februar 2022 Hei! jeg møtte min flotte mann sent i livet (brukte dessverre opp mange år på en slask, men jeg «våknet» etterhvert). Er nå 36 år og har vært sammen med nåværende i 2 år. Vi ønsker oss gjerne 2 barn og har begynt prøvingen nå! Klaffet på første forsøk men ente desverre i kjemisk/SA. Har vært hos gyn og alt ser fint ut (ul og blodprøver). At jeg mistet var bare uflaks. Hun mener jeg er fertil i flere år til! Så jeg håper jo spire nr en sitter i løpet av våren! noen andre som vil fortelle sine historier fra tilsvarende? Er jeg helt urealistisk? hilsen gamlemor😄 (som nettopp var 28 år og ikke skjønner hvor åra ble av!) Anonymkode: 1d9c1...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Del Skrevet 16. februar 2022 Jeg traff mannen min rett før jeg fylte 33. Vi ønsket oss også to barn. Begynte prøvingen rett etter jeg fylte 35, og klaffet etter 6 mnd prøving (jeg slet litt med å finne ut av syklusen, så bommet nok et par perioder, da jeg til slutt fant ut at jeg hadde unormalt sen mens). Begynte prøvingen på nr 2 tre år senere, og da klaffet det på tredje forsøk. Så jeg fikk førstemann rett etter jeg rylte 36, og andremann rett etter fylte 39. Ingen problemer eller utfordringer for oss, både å bli gravid, svangerskap og fødsel gikk helt uten komplikasjoner. Jeg valgte å ta NIPT i Danmark begge gangene. Du er da ikke urealistisk? Begge gangene jeg ble gravid, fnøs legen av det at jeg var "gammel", for det var da ikke et kjempeproblem å bli gravid når jeg var under 40, og ikke hadde noen andre helseutfordringer. Også på KK var de litt oppgitt over at mors alder ble så hauset opp, for de fleste får faktisk barn helt fint når de er under 40. Og de himlet litt på øynene over dette med NIPT, hvorfor jeg hadde brukt penger på det, liksom. Anonymkode: 63337...058 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Del Skrevet 16. februar 2022 Ikke helt i samme båt, men jeg ble gravid med barn nummer 3 etter én måned prøving og mens jeg fullammet da jeg var 38. Toget trenger ikke å ha gått kun pga alder iallefall! Anonymkode: 47979...998 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Del Skrevet 16. februar 2022 Har nettopp fått nr 1 med donor. Er 36 år og har planer om nr 2. Håper jeg treffer drømmemannen sent selv til nr 2 hvis ikke blir det donor igjen. Svangerskapet gikk kjempefint var i god form. Har også hatt en SA det er dessverre ingen garanti men betyr ikke at det vil skje igjen. Lykke til❤ Anonymkode: 652b8...874 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #5 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg traff mannen min rett før jeg fylte 33. Vi ønsket oss også to barn. Begynte prøvingen rett etter jeg fylte 35, og klaffet etter 6 mnd prøving (jeg slet litt med å finne ut av syklusen, så bommet nok et par perioder, da jeg til slutt fant ut at jeg hadde unormalt sen mens). Begynte prøvingen på nr 2 tre år senere, og da klaffet det på tredje forsøk. Så jeg fikk førstemann rett etter jeg rylte 36, og andremann rett etter fylte 39. Ingen problemer eller utfordringer for oss, både å bli gravid, svangerskap og fødsel gikk helt uten komplikasjoner. Jeg valgte å ta NIPT i Danmark begge gangene. Du er da ikke urealistisk? Begge gangene jeg ble gravid, fnøs legen av det at jeg var "gammel", for det var da ikke et kjempeproblem å bli gravid når jeg var under 40, og ikke hadde noen andre helseutfordringer. Også på KK var de litt oppgitt over at mors alder ble så hauset opp, for de fleste får faktisk barn helt fint når de er under 40. Og de himlet litt på øynene over dette med NIPT, hvorfor jeg hadde brukt penger på det, liksom. Anonymkode: 63337...058 Takk for svar. Dette skal jeg lagre å lese når jeg begynner å tvile. Jeg føle meg ikke gammel selv. Men media/forventninger fra samfunnet gjør at jeg føler meg haugammel…😄 Har selv to venninner som ble kjapt gravid i en alder av 39. Det syns jeg er godt å tenke på😊 Anonymkode: 1d9c1...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #6 Del Skrevet 16. februar 2022 Samboeren min ble født når moren hans var 42. Alt vell med han og henne. Tror nok du har god sjans på å få til det du ønsker ❤️ Masse lykke til!!! Anonymkode: 1aa4e...438 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #7 Del Skrevet 16. februar 2022 Jeg fikk minstemann like før jeg fylte 45. Du har antageligvis mange år på deg. Anonymkode: 27b46...615 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #8 Del Skrevet 16. februar 2022 Min mor ble gravid med min søster når hun var 42, og jeg vet om mange som har fått barn etter de er 40! Selv fikk jeg nr 3 når jeg var 36 (mannen min 40 år) det gikk også strålende. Er mange foreldre på skolen som er på samme alder som meg (og noen eldre også). Lykke til!! Anonymkode: 29297...3bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #9 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har nettopp fått nr 1 med donor. Er 36 år og har planer om nr 2. Håper jeg treffer drømmemannen sent selv til nr 2 hvis ikke blir det donor igjen. Svangerskapet gikk kjempefint var i god form. Har også hatt en SA det er dessverre ingen garanti men betyr ikke at det vil skje igjen. Lykke til❤ Anonymkode: 652b8...874 Tusen takk. Og som jeg beundrer kvinner som deg. Dette hadde jeg gjort selv også om 30-åra løp fra meg som singel♥️ Anonymkode: 1d9c1...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #10 Del Skrevet 16. februar 2022 Ikke jeg, men en venninne møtte mannen i sitt liv da hun var 35. De fikk nr 1 da hun var 38 og deretter kom det tvillinger da hun var 40. Anonymkode: 35501...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #11 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke jeg, men en venninne møtte mannen i sitt liv da hun var 35. De fikk nr 1 da hun var 38 og deretter kom det tvillinger da hun var 40. Anonymkode: 35501...51e Åjj haha😍 så stas!! Anonymkode: 1d9c1...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #12 Del Skrevet 16. februar 2022 Jeg er 40, og gravid nå. Drømmemannen er faren. Har to barn fra tidligere. Anonymkode: 13e99...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #13 Del Skrevet 16. februar 2022 Min kollega fødte første da hun var 46 år. Alt gikk greit der Anonymkode: 7f41c...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå