Gå til innhold

Noen andre som har hatt korona før EL?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok vaksinen forrige mandag, og fikk mensen dagen etter. Så da var syklusdag 1 på tirsdag forrige uke.

På lørdag ble jeg smittet av korona. Fikk symptomer i går kveld og positiv test i dag.

Er ikke så veldig syk, hoster og har vondt i halsen og hodet.

Vil dette påvirke eggløsning? Kan det skade det egget som modnes, og vil eggløsningen bli utsatt? 

Mannen reiser på sjøen i 4 uker på onsdag neste uke, og hvis jeg ikke har eggløsningen innen da må vi vente 2 måneder på neste 😭

Anonymkode: ed93a...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei tror ikke det Men vaksinen kan utsette eller hemme eggløsning, det er vel den mest vanlige bivirkningen, kjenner ingen som har hatt vanlige sykluser i månedene etter vaksinen.

Anonymkode: cb701...319

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt det du spør etter. Men jeg tok vaksine en tirsdag, hadde så EL søndag/mandag. Ble gravid. Mistet da, men om det har noen sammenheng vet jeg ikke.. SA i uke 5/6 er jo så vanlig.

Anonymkode: 1948b...711

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke med eggløsningen, men mensen kom fem dager tidligere den måneden jeg hadde korona. Pleier å være veldig regelmessig, så jeg er ganske sikker på at det var korona som gjorde det.

Anonymkode: cb93c...58d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke med eggløsningen, men mensen kom fem dager tidligere den måneden jeg hadde korona. Pleier å være veldig regelmessig, så jeg er ganske sikker på at det var korona som gjorde det.

Anonymkode: cb93c...58d

Hei og takk for svar. Da virker det jo som om korona fikk eggløsningen til å komme tidligere? 

Blir spennende å se 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei og takk for svar. Da virker det jo som om korona fikk eggløsningen til å komme tidligere? 

Blir spennende å se 😅

Ja enten det eller at el uteble, da vil gjerne mensen komme enten veldig sent eller altfor tidlig :) 

Anonymkode: cb701...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk korona rett før det jeg tror var EL. Jeg fikk de vanlige EL-symptomene og nå er jeg 6 dpo. Om jeg fikk EL vet jeg ikke, da jeg ikke temper eller noe sånt. Har mensmurringer og rosa utflod i dag, så vi får se om det er mensen som kommer tidlig eller om det er festeblødning . 🙉🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

El på dag 3 med koronasykdom, merket ingen av de vanlige symptomene så ikke vet jeg. Det er fort at det blir forskyninger under infeksjonssykdommer, så hvem vet..

Anonymkode: fecd7...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...