Gjest rampenissen72 Skrevet 19. februar 2022 #21 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 16.2.2022 den 1.02): Hva synes dere om navnet Yara? Anonymkode: 9be74...f2b Tenker 90 day fiancé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 19. februar 2022 #22 Del Skrevet 19. februar 2022 Det er kort for Yaroslava. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #23 Del Skrevet 19. februar 2022 On 2/18/2022 at 6:52 AM, AnonymBruker said: Det er jo et helt teit argument, hva med Maren, søppelfirmaet? Er en drøss som heter Maren i norge likevel uten at de assosieres med søppel Anonymkode: 9a1e6...781 Jeg synes ikke det når første assosiasjon er et såpass stort firma. Jeg har aldri hørt om et menneske som heter Yara men har møtt mange Maren og aldri hørt om søppelfirmaet Maren. Det er altså under 200 som heter Yara i Norge (og jeg vil tro de er innflyttere) men det er 6781 som heter Maren. På samme måte hadde jeg syntes det var rart om noen kalte ungen Equinor, Vy, Evry, Nordea osv, men ville ikke tenkt det var rart om noen kalte barnet sitt Nora, Oda, Tine osv. Veldig OT men forøvrig sykt irriterende at alle skal kalle produkter, medisiner og firmaer for kvinnenavn. Vær mer original liksom. Anonymkode: 3c1e9...083 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #24 Del Skrevet 19. februar 2022 Hyggelig at det er noen mandalitter her! Maren - Mandalsregionens Renovasjonsservice - er jo et ordspill på jentenavnet Maren. Mens Yara er navnet på en gjødsel- og gassgrossist. Skal broren til Yara hete Praxair? Eller Hydro? Anonymkode: c7e7f...f00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå