Gå til innhold

Normenn ikke sofagriser?

Gjest Litjmæ

Er du sofagris?  

19 stemmer

1. 1. Er du sofagris?

• Ja!
      2
    • Nja... for det meste...
      2
    • Nei, jeg går turer
      2
    • Nei, jeg sykler og går på ski
      1
    • Nei, jeg jogger eller løper
      1
    • Nei, jeg trener aerobic/styre/spinning/lignende trim
      9
    • Nei, jeg driver med en lagidrett
      1
    • Nei, jeg er aktiv i en individuell idrett
      0
    • Nei, jeg driver med toppidrett!
      0
    • Dårlige alternativer, jeg skriver et innlegg om det jeg gjør!
      1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jane Doe

Jeg går til og fra skolen (en drøy halvtime hver vei, oppoverbakke hele veien hjem..) og ellers hvis jeg skal noe (til sentrum eller noe sånt) så går jeg. Men utenom det er jeg veldig glad i sofaen min.. og datastolen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å gå meg en halv time tur hver dag i tillegg til at jeg spinner en eller to dager i uken. Det er gøy å trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt ifra noen sofagris. Liker sofaen altså, misforstå meg rett :ler:

Jeg trener utholdenhet (primært spinning) 2-3 ganger i uka, trener styrke 2-3 ganger i uka. Skal lage meg et nytt splitt-program som deler kroppen inn i 3 så da blir det minimun 3 styrketreninger i uka fremover. Og så er jeg masse masse ute med min sønn som elsker å være ute i all slags vær :)

Jeg elsker å trene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å trene! :hoppe:

Jeg har et avansert og tidkrevende styrkeprogram som jeg trener 4 ganger i uken, trener aerobik 3 ganger i uken, løper opp og ned fjellet her, sitter på ergometer sykkelen foran tven. Er beredskapshjem for omplasseringshunder, så jeg har som regel hund som jeg løper ofte ut med. Når jeg ikke gjør det, løper jeg rundt i huset og vasker og rydder og står på. Jeg har store problemer med å sitte i ro! :sjenert:

Ellers er jeg veldig glad i pcen min, så jeg sitter som regel her når jeg skal slappe av :)

Fikk ny hund for 20 min siden, så nå skal jeg ut med ham før jeg skal på aerobik time 1930 :enig::reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...