Gå til innhold

Øker hormonene som gir positiv EL test

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Like før mensen? 

Jeg skal ha mensen om 4-5 dager. Tok en graviditet test tidligere i dag som var svaaaakt positiv, men jeg mistenker at det er skygge strek. Tok en El test som ikke er helt positiv men ganske sterk. Ser ut som dagen før positiv test. Er det vanlig? Jeg er 10 dpo

Anonymkode: 75a9e...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Like før mensen? 

Jeg skal ha mensen om 4-5 dager. Tok en graviditet test tidligere i dag som var svaaaakt positiv, men jeg mistenker at det er skygge strek. Tok en El test som ikke er helt positiv men ganske sterk. Ser ut som dagen før positiv test. Er det vanlig? Jeg er 10 dpo

Det er dessverre vanlig å ha hormonet LH gjennom hele syklusen, dvs det eltesten slår ut på. Derfor vil en eltest sett sett gi utslag uansett når du tester, men være helt positiv ved eggløsning. Anbefaler heller en ny graviditetstest om en dag eller to :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (9 minutter siden):

Det er dessverre vanlig å ha hormonet LH gjennom hele syklusen, dvs det eltesten slår ut på. Derfor vil en eltest sett sett gi utslag uansett når du tester, men være helt positiv ved eggløsning. Anbefaler heller en ny graviditetstest om en dag eller to :) 

Takk for svar 😊 vet jeg alltid kan se to streker på El test men følte det begynte å nærme seg topp igjen nå og syns det var snålt men du har rett, ny test om noen dager 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...