Gå til innhold

Fineste navnet ut av listen vår, vær så snill og var grei, liker du ikke navnene, så la vær og svar, eller var hyggelig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alio eller Ailo? Aldri hørt Alio? Er det også samisk? Har dere samiske røtter?

Mikkel og Theodor likte jeg best. Men alle navnene er jo greie og vanlige navn som er mye brukt på småbarn i dag. Untatt Alio som jeg aldri har hørt før.

Anonymkode: 5348b...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker minst Mio og Alio. Alle andre synes jeg er fine, mine favoritter er kanskje Mikkel, Henrik, Filip.

Anonymkode: df97f...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik og Emil er de fineste navnene. De navnene jeg liker minst, er Mio, Sindre og Ailo. 

Anonymkode: 85279...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gutten kom 3 Februar, Vi er veldig glad i alle disse,men synes det er vanskelig og velge :)

1. Emil

2. Marius

3. Henrik

4. Mio

5. Alio

6. Christoffer

7. Mikkel

8. Sindre

9. Theodor

10. Filip

de 3 øverste er topp 3,mens de andre er ikke satt i rekkefølge. Hvem liker dere best og minst ?

Anonymkode: ced03...ea0

Emil er fint, Filip også

Mio ? Nei...nei..nei, Ikke Alio heller

Anonymkode: 52b52...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Gutten kom 3 Februar, Vi er veldig glad i alle disse,men synes det er vanskelig og velge :)

1. Emil

2. Marius

3. Henrik

4. Mio

5. Alio

6. Christoffer

7. Mikkel

8. Sindre

9. Theodor

10. Filip

de 3 øverste er topp 3,mens de andre er ikke satt i rekkefølge. Hvem liker dere best og minst ?

Jeg lurer også på om det er Alio eller Ailo dere mener. Både Mikkel og Ailo er samiske navn, og favoritter hvis dere har samisk opphav. 

Alio (hvis det er det dere mener) og Mio er de jeg liker minst. Christoffer og Sindre er de beste hvis dere ikke har samisk opphav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine navn, ts! Denne listen kunne jeg kopiert og brukt selv. Synes alle navnene var kjempefine og ingen krise samme hvilket dere ender opp med :) 

Likte også Mio og Ailo! Med alle de forskrudde, mega-spesielle navnene folk gir barna sine i dag så er de jo omtrent A4 å regne. 

Anonymkode: df79e...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar

Er Alio, min svigerfar het Ali, og min mann ønsker og ha noen som minner han om faren,men liker ikke den samiske navnet,men jeg vil helst ikke bruke det.

jeg personlig liker Emil,Marius og Henrik best, mens han vil ha Alio, Mio, Filip eller Theodor, de andre synes vi bare er veldig fine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

1. Emil

2. Marius

3. Henrik

4. Mio

5. Alio

6. Christoffer

7. Mikkel

8. Sindre

9. Theodor

10. Filip

Det heter 3.februar. Det er mange som spør om hva vi synes om diverse navn som har samme feil, så begynner å lure på om det er samme person.

Ellers så synes jeg alle navnene er kjedelige, men Emil, Henrik, Mio, Theodor og Filip er greie.

Anonymkode: 02192...083

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...