Gå til innhold

Hva er det rareste/styggeste en vilt fremmed har gjort mot deg på gata?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hadde en mann som kom bort til meg og var så entusiastisk. «Snart er du ferdig med dem», «snart er du kvitt dem» osv. Snakket om krykkene mine. Jeg fortalte grunnen til at jeg brukte krykkene, og at jeg så absolutt ikke var snart bedre, men han gav seg ikke. 

Anonymkode: 4ae2b...9af

Haha, dette var vel helst godt ment, om enn litt klønete. 🙃Jeg har opplevd tilsvarende selv, og jeg sitter (permanent) i rullestol. Jeg plukket opp min venninne og kjørte henne til legevakta da hun hadde forstuet foten sin. Hun brukte meg delvis som rullator for å slippe tråkke på foten. De fleste trodde selvsagt det var jeg som ble trilla av henne. Da hun var inne på røntgen feier det en blid type forbi, og roper "God bedring" til meg. Jeg satt nå bare dere og ventet og var ikke sjuk på noen måte, og ikke er det sannsynlig at jeg skal reise meg ut fra rullestolen heller. Men slike ting synes jeg bare er litt vittig. Det er verre når jeg møter på noen jesusfreaks som mener jeg mangler gudstro (det har de for så vidt rett i) og at det er derfor jeg sitter i rullestol. 😑

Anonymkode: fc1ff...8df

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke huske jeg har opplevd fremmede på gata har vært stygge med meg, bortsett fra en gang for bare noen uker siden. Kom på en gjeng fulle studenter, og hu ene satt seg ved siden av meg på bussen og begynner holde rundt meg som om vi er et par. Når jeg ga klar beskjed om hun skulle gå vekk, så ble hun fornærmet og plutselig hakket hele jentegjengen på meg😅 men man ikke si de klarte å fornærme meg,men de prøvde hardt 

Anonymkode: 2a293...4fa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 22.24):

En dame spurte meg høyt på trikken hvordan jeg orket å gå med det døde dyret på meg. Hadde en svart, ganske tydelig fake saueskinn jakke. Så la hun ut om alle lidelsene til pelsdyra,holdt et langt foredrag, alle andre var helt stille så det ble for hele trikken,om hvor grusom jeg var som brukte pels. 

Anonymkode: b4dfc...3d2

Skulle spurt henne om hun spiser fårikål

Anonymkode: 84171...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte på gateplan, men ei tysk dame presterer å dirke opp den offentlige doen jeg satt på, som jeg hadde låst, fordi jeg skulle på do. Da låser vi jo dørene.

Ho dirker den opp selvom det sitter ett menneske å brøler innpå do om att den var opptatt, men det hører ho tydeligvis ikke fordi ho driv å jabber med ei venninne. 

Jeg har seriøst aldri vært så rasende hele mitt liv, slikt skulle vært filmet. Det aller rareste er att jeg var alene på "lokalet", 4 andre avlukker er ledige, men ho skulle tydeligvis innpå den eneste som var LÅST! 

Anonymkode: 68e89...b30

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble spurt av en kvinne hvor stor pikk jeg hadde. Hvor hun deretter bare tok tak i skrittet mitt uten at jeg rakk å svare. Ble helt satt ut og visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre. Veldig ekkel opplevelse. Hadde aldri sett kvinnen før dette.

• Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overvektig, og skulle til å gå ut av biblioteket en gang - da kom det en voksen dame og sa "unnskyld meg, så stor rumpe du hadde, måtte bare si det"

Helt fair observasjon det, men man kan godt prøve å holde tankene sine inni seg. Helt ærlig, så virket hun ikke helt ved sine fulle fem, men allikevel. Går hun rundt og kommenterer på alle overvektige sine kropper?

Anonymkode: b4c1a...2d7

• Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må vere for 30 år siden, jeg er rundt 11 år, og ser ut som en søt liten gutt selvom jeg er jente. Liten og sped

Er på tur til den lokale småbyen, som tar etpar timer å kjøre til, og som en dermed er sjelden innom uten att en har større ærend. Tror faktisk det var første gangen jeg var der. 

Min mor skulle innom en klokkebutikk og jeg blir stående utenfor å vente. 

Før jeg vet ordet av det kommer det to tenåringsjenter på rundt 16 år, drar meg med inn i en telefonkiosk i nærheten og begynner å antaste meg, jeg er helt forvirret, redd og begynner faktisk å gråte og prøver desperat å vri meg utav dette her, de fortsetter å klå og le før den ene utbryter "hahaha, dette er jo ei jente!" før de ler rått, kaller meg dritstygg og slenger meg utav kiosken. 

Det tok meg noen år å bli trygg igjen, og helt snål oppførsel av tenåringsjenter, det var helt tydelig att dette ikke var første gangen de gjorde noe slikt.. 

Anonymkode: 68e89...b30

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var et par eldre kjerringer som snakket høyt om hvor stygg jeg var, og at jeg var håpløs. Da jeg gikk bort for å høre hva som er galt, ropte de at jeg skulle komme meg vekk. Fo@#$# rasist kjerringer.

Anonymkode: aa3e9...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var et par eldre kjerringer som snakket høyt om hvor stygg jeg var, og at jeg var håpløs. Da jeg gikk bort for å høre hva som er galt, ropte de at jeg skulle komme meg vekk. Fo@#$# rasist kjerringer.

Anonymkode: aa3e9...215

Hva har dette med rasisme å gjøre?

Anonymkode: c55f4...ad6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vei ut av butikken, 7-8 md gravid da et ektepar i 50 årene gikk forbi, mannen pekte og ropte ut, åååå se hun har spist mange pølser. Kona så ut som hun ville forsvinne gjennom bakken. 
Dette er 17 år siden, men husker det fremdeles som veldig ubehagelig

Anonymkode: 2ca6a...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 22.24):

En dame spurte meg høyt på trikken hvordan jeg orket å gå med det døde dyret på meg. Hadde en svart, ganske tydelig fake saueskinn jakke. Så la hun ut om alle lidelsene til pelsdyra,holdt et langt foredrag, alle andre var helt stille så det ble for hele trikken,om hvor grusom jeg var som brukte pels. 

Anonymkode: b4dfc...3d2

Dattera mi hadde på seg en "langhåret" teddygenser og ble kjefta huden full av ei dame i godt voksen alder for å bruke PELS! Det var midt i en butikk. Aldri har jeg gitt så mye voksenkjeft før. Dattera mi var 5 år.

Jeg kommer ikke på noen selvopplevde saker, men jeg var vitne til en mann i rullestol som ble "sjekka opp" av en annen mann og forsøkt trilla med seg, mot rullestolbrukerens vilje. Jeg ringte politiet, men da stakk han selvfølgelig. 

Anonymkode: 14c09...04c

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grynerløkka i Oslo tidlig på 80 tallet, jeg var vel 13 år og et par innvandrere smattet til meg og gjorde bevegelser en bondeknøl fra bygda på vestlandet ikke skjønte, men det har satt seg i meg så kraftig at jeg den dag i dag kan høre lyden og huske bevegelsene når jeg går alene og må passere "slike" folk i storbyen..

Anonymkode: 0a2b5...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann i BMW kjørte på meg med vilje da jeg syklet rolig over et gangfelt. Så ropte han gjennom vinduet: Du vet du ikke har lov til dette!

Anonymkode: cea2d...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sommer jeg gikk på gaten i sentrum og en mann kommer gående med bikkjen sin på lang line. Når jeg går forbi tar hunden og biter meg i beinet så jeg begynner å blø. Mannen sier ingenting og fortsetter å gå. Jeg var helt sjokkert og ikke i stand til å si noe.

Anonymkode: 1a276...09b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styggeste er at jeg var på vei opp en trapp i en litt flagrende sommerkjole. Heldigvis for meg hadde jeg shorts under for det kom en løpende opp bak meg og kjørte fingrene oppunder skjørtet på meg. Jeg klikket fullstendig, har aldri noen sinne før eller siden skreket så voldsomt til ett annet menneske. Jeg direkte snerret og idioten ble så paff at han trynte. Veldig tilfredsstillende i øyeblikket 😅

• Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg  var 15 ble jeg truet med kniv av en jevngammel gutt, fordi kjæresten hans (som jeg aldri hadde sett) sa at jeg hadde slått henne i fjeset, og kalt henne en hore. Det var heldigvis to eldre gutter der som taklet han i bakken.

Tok natt toget hjem etter fest da jeg var 20. Ble stengt inne ved vinduet, fordi to menn mellom 50 og 60 satt seg på setet ved siden av meg, og bak meg. Han ene strøk meg i håret og han andre oppover låret. Jeg prøvde å dytte dem bort og skjelle dem ut, konduktøren kom ganske kjapt da han fikk øye på det som skjedde. Så kastet han dem av toget.

Har også blitt rukket finger til flere ganger.

Anonymkode: 92003...fef

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Haha, dette var vel helst godt ment, om enn litt klønete. 🙃Jeg har opplevd tilsvarende selv, og jeg sitter (permanent) i rullestol. Jeg plukket opp min venninne og kjørte henne til legevakta da hun hadde forstuet foten sin. Hun brukte meg delvis som rullator for å slippe tråkke på foten. De fleste trodde selvsagt det var jeg som ble trilla av henne. Da hun var inne på røntgen feier det en blid type forbi, og roper "God bedring" til meg. Jeg satt nå bare dere og ventet og var ikke sjuk på noen måte, og ikke er det sannsynlig at jeg skal reise meg ut fra rullestolen heller. Men slike ting synes jeg bare er litt vittig. Det er verre når jeg møter på noen jesusfreaks som mener jeg mangler gudstro (det har de for så vidt rett i) og at det er derfor jeg sitter i rullestol. 😑

Anonymkode: fc1ff...8df

Å du har også møtt dem 🤣🤣🫣 De som skal be for en. Kom på en ting til her: hadde en ung mann som ba for meg. Han var på misjonsreise til Norge. Jeg ble ikke helbredet. Møter han med en venninne par dager senere. Hun vil også be, men han stopper henne fordi «han har prøvd» 🤣🤣 Følte meg som en tapt sak 🤣🤣🤣😇 Kom på historien når du skrev nå, men det er mange som er der ja. 

Og han over her var ikke ekkel, men klønete ja. Gav seg ikke, og det føltes ikke så bra. 

Anonymkode: 4ae2b...9af

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt brølt til, helt opp i ansiktet, av en vilt fremmed, forbipasserende mann: "Homofili er en vederstyggelighet og alle homofile kommer til å brenne i helvete!". Årsaken: Jeg bar et regnbuefarget handlenett. Dette var i Oslo, like utenfor leiligheten min på St. Hanshaugen. Noen år siden nå.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var student og på vei hjem full så var det en fyr som hang seg på og som prøvde å presse seg inn i leiligheten når jeg kom på. Han respekterte ikke at jeg sa klart i fra at han måtte la meg være i fred. Heldigvis var de andre i kollektivet hjemme.

Anonymkode: fa35f...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gata, men skogen. Blitt forfulgt på joggetur ved to forskjellige anledninger. Jeg antar av to ulike menn. Nå kvier jeg meg for å løpe alene i skogen.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...