Gå til innhold

Hva er det rareste/styggeste en vilt fremmed har gjort mot deg på gata?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker rullestol og opplevde en gang at en mann plutselig sto og slo med en kvist/stolk på rullestolen. Utrolig skremmende, beskyttet ansiktet med hendene. Helt umotivert liksom. Oslo sentrum. 

Anonymkode: 42e25...994

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stod i en trapp i byen og oppdaget en mann mange år eldre enn meg som filmet under skjørtet mitt

Ble grepet i skrittet av en mann når jeg krysset veien

Ble løpt etter av en lang og voksen mann et ganske langt stykke midt på natten da jeg var ung og på vei hjem fra venninne

Ellers av mer merkelige ting er det jo mye og skjer meg ofte. Et eksempel er en fremmed dame som slo følge og snakket om at hun har funnet ut av hva antibiotika er laget av og at legene skjuler det, og så ville hun se på avocadoene jeg hadde kjøpt 😅 møter så mange sånne på gata at jeg ikke tenker over det lenger

Anonymkode: d3aa3...24f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en gang en narkoman som tok bolla jeg hadde kjøpt rett ut av hånda mi på trikken og spiste den foran meg! Mest komisk. Ellers har jeg ikke opplevd noe skummelt. Kanskje alle utlendingene på Oslo-øst som roper ubehagelige ting… 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble slått hardt med flat hånd i ansiktet av en fremmed mann som kom løpende mot meg på gata i byens sentrum, på høylys dag. Jeg var 14 tror jeg.

Anonymkode: 57d3f...3fe

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på en benk da det kom en mann bort,satt seg ned ved siden av meg, holdt meg fast og tok hånden sin ned mellom beina mine. Midt på lyse dagen og mange folk rundt. Det er den jeg kommer på nå,ellers har det vært en del inne på busser o.l. Og en mann som kom bort og var rasende på meg,jeg var en forferdelig hore og hadde null respekt for han. Jeg ble jo redd og så vekk men da ble han enda mer rasende. Aldri sett noen av de før

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt slått ned. Brekt nese og en annen gang knusningsskader i ansikt. Kalt stygge ting. Blitt rekt finger til. Truet med slagvåpen.blitt forsøkt ranet.  Forsøkt påkjørt med bil. 

Anonymkode: 403bb...8f6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye snikskryt i tråden her. Nødvendig å skrive detaljert om at folk synes du er deilig osv? Er dét det STYGGESTE noen har gjort mot deg på gata? Herregud........

Anonymkode: a727e...350

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En feit og skalla gammel gris i en chevrolet som kjørte rundt meg, plystret og slengte kyss til meg da jeg var 18 år. Det var utrolig ubehagelig å bli seksualisert på den måten av en voksen mann på åpen gate. Ikke tør man å si eller gjøre noe heller, for man vet ikke om vedkommende kan bli sint. 

Anonymkode: 02e53...c23

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulle og skuffa menn som ikke har fått napp på byen kan finne på å si og gjøre helt vanvittige ting. Bedre ut enn inn, tenker de visst. Som Shrek. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame spurte meg høyt på trikken hvordan jeg orket å gå med det døde dyret på meg. Hadde en svart, ganske tydelig fake saueskinn jakke. Så la hun ut om alle lidelsene til pelsdyra,holdt et langt foredrag, alle andre var helt stille så det ble for hele trikken,om hvor grusom jeg var som brukte pels. 

Anonymkode: b4dfc...3d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grove seksuelle tilnærminger som ikke er ønskelige og som ikke gir seg når man sier nei. 

En som stod og stanget sykkelen i leggen min. Ikke hardt, men gjentatte ganger. Veldig ubehagelig. 

Blitt utpresset og ranet på åpen gate. Veldig skremmende. 

Anonymkode: d1ced...9f1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som kaller meg søppelmenneske hver gang han ser meg. Begynte etter at han så meg ha en samtale med noen han ikke liker :roll:

En annen var en dum gris som fulgte etter meg, og ville ha meg med i dusjen. Hadde aldri møtt ham før. Det var ekkelt :haar:

Dette er vel de jeg kan komme på nå, av stygg oppførsel jeg har vært utsatt for. Det er i hvert fall de nyeste.

Anonymkode: e96e4...16d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 17.05):

Ble slått hardt med flat hånd i ansiktet av en fremmed mann som kom løpende mot meg på gata i byens sentrum, på høylys dag. Jeg var 14 tror jeg.

Anonymkode: 57d3f...3fe

For en pikk. Han skulle vært anmeldt. Dumt ingen gjorde det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

For en pikk. Han skulle vært anmeldt. Dumt ingen gjorde det.

Ja, for en feig ondskapsfull mann 

Anonymkode: d3aa3...24f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 2.11):

Det er noe galt med de som gjør det, ikke deg. Har opplevd mye sånt selv men nå er jeg stygg og annerledes enn alle andre. Heldig som kun har fått kommentar på at jakka var stygg da å ikke at selve deg er stygg slik jeg har fått.

Anonymkode: 7294d...747

Vet du hva. jeg tror ikke noe på at du er stygg ❤️ Men jeg skjønner deg. Jeg gikk i gata og traff på en full mann på motsatt side av veien som sa: fyfaen du er stygg du.   

Etterpå følte jeg meg faktisk det, stygg. Har tenkt mye på det etterpå også. Er jeg stygg? Hva var det som gjorde at denne mannen ropte dette til akkurat meg. Har slått meg til ro med at mannen var full og helt sikkert var sur fordi han hadde blitt kasta ut fra fotballkamp :) 

Anonymkode: 58484...5d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 1.51):

Det siste året har jeg blitt hostet i trynet av en sur mann som sto å så stygt på meg i butikken smilte lurt og himla med øynene til meg. Har lurt på hvorfor. I dag opplevde jeg en som kom opp til meg og sperret opp øynene kjempe store bare noen cm fra ansiktet mitt å så dypt inni mine som for å prøve å skremme meg mens han gikk fort forbi meg. Andre reagerte på dette også. Og for noen måneder siden. I selvbetjent kassa var det en dame ved siden som glante og mumlet stygg svart boblejakke og lo av meg.  Jeg så meg rundt og var den eneste med svart boblejakke. Nå bor jeg i en liten by da. Men blir helt sjokkert av voksne mennesker. Har ikke opplevd dette fra unggdommer. og begynner å lure på om det er noe gale med meg eller om andre også opplever dette? 

Anonymkode: 9fee6...fb6

Det var da jeg var gravid med nummer to. Slet med lavt blodtrykk og besvimte som det var. Synlig gravidmage, da jeg var veldig slank overalt på kroppen ellers. Besvimte en gang på en matbutikk. Da jeg kom til meg selv igjen, så jeg at en voksen dame skrittet over meg der jeg lå. Som om jeg var en fartsdump. Uten å bry seg. Jeg synes det var helt ekstremt. 

Anonymkode: 42010...27e

• Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 1.51):

Det siste året har jeg blitt hostet i trynet av en sur mann som sto å så stygt på meg i butikken smilte lurt og himla med øynene til meg. Har lurt på hvorfor. I dag opplevde jeg en som kom opp til meg og sperret opp øynene kjempe store bare noen cm fra ansiktet mitt å så dypt inni mine som for å prøve å skremme meg mens han gikk fort forbi meg. Andre reagerte på dette også. Og for noen måneder siden. I selvbetjent kassa var det en dame ved siden som glante og mumlet stygg svart boblejakke og lo av meg.  Jeg så meg rundt og var den eneste med svart boblejakke. Nå bor jeg i en liten by da. Men blir helt sjokkert av voksne mennesker. Har ikke opplevd dette fra unggdommer. og begynner å lure på om det er noe gale med meg eller om andre også opplever dette? 

Anonymkode: 9fee6...fb6

Hvis dette er på samme butikk så må du regne med at det er et boligkompleks for diverse sosialklienter med psykiske utfordringer i nærheten. Jeg kjenner til tre butikker som er plaget med noen veldig ustabile mennesker, og de bor alle i samme kompleks rett bort forbi disse butikkene. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har brukt krykker i mange år, og med det har det fulgt en god del kommentarer. Lite skremmende, men en del dumskap. Hadde en mann som kom bort til meg og var så entusiastisk. «Snart er du ferdig med dem», «snart er du kvitt dem» osv. Snakket om krykkene mine. Jeg fortalte grunnen til at jeg brukte krykkene, og at jeg så absolutt ikke var snart bedre, men han gav seg ikke. 

Annen skulle lære meg å gå med krykker. Jeg skulle da lære å hinke på et bein, fordi det var sånn en skulle gå med krykker. Jeg har jobbet hardt for å ha best mulig gangstil, så ikke kroppen blir for belastet. 

Jeg er ganske lei frekke folk som nekter meg å få sitte ved siden av dem på kollektivtransport, eller som smetter inn før meg, og tar flere seter. 

Jeg har også fått ting slengt etter meg av ungdommer og ustabile folk. Blitt kalt stygg som andre her. Om folk ikke har noe mer kreativt å komme med enn at jeg er stygg, så er ikke det viktig for meg. Mye ekkelt i denne gamle tråden må jeg si. 

Anonymkode: 4ae2b...9af

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 14 år, gikk med baggy klær (inn på den tiden), hestehale, usminket og skolesekk. En voksen mann kom bort til meg og spurte hvor mye jeg skulle ha. Jeg forsto ikke hva han mente, men han var mer en villig til å utdype. Jeg ble skikkelig redd og løp bort fra han. 

Jeg var student i starten av 20-årene. Var på vei hjemover da jeg oppdaget at en bil full av voksne menn fulgte etter meg. Heldigvis kjente jeg til snarveier slik at jeg fikk løpt fra de. Gjemte jeg i et portrom ganske lenge og så at bilen kjørte lenge rundt og lette etter meg.

Jeg har opplevd andre ting også, men disse to gangene var jeg skikkelig redd. 

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...