AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #41 Del Skrevet 15. mars 2022 Jeg ville vært veldig skeptisk! Det skal ekstremt gode grunner til at man ikke har kontakt med egne barn. Jeg hadde latt han prøve å forklare, men hatt i mente at det kun er hans versjon. Anonymkode: 69029...303 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #42 Del Skrevet 15. mars 2022 Hadde vært interessant om det var min eks du er på date med. Han skriver at han har barn i bioen sin da, enda det hadde vært smartere for han å ikke nevne de i det hele tatt all den tid han ikke har noe med dem å gjøre og ikke har hatt det på flere år. For min del, som sitter igjen som den parten som har barna 100% og har måttet prøve forklare barna hvorfor pappa ikke vil ha noe med dem å gjøre, så er det at en mann ikke har kontakt med sine barn såpass stort rødt flagg at jeg avslutter relasjonen tvert. Anonymkode: 3b374...51e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #43 Del Skrevet 15. mars 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde vært interessant om det var min eks du er på date med. Han skriver at han har barn i bioen sin da, enda det hadde vært smartere for han å ikke nevne de i det hele tatt all den tid han ikke har noe med dem å gjøre og ikke har hatt det på flere år. For min del, som sitter igjen som den parten som har barna 100% og har måttet prøve forklare barna hvorfor pappa ikke vil ha noe med dem å gjøre, så er det at en mann ikke har kontakt med sine barn såpass stort rødt flagg at jeg avslutter relasjonen tvert. Anonymkode: 3b374...51e Han skriver i bioen sin at han har barn selv om han «ikke vil ha noe med dem å gjøre»?! Her er det noe muffins. Enten er det en annen grunn til at han ikke har kontakt med barna, slik han gjerne skulle, eller så er han ikke veldig oppvakt, for å si det litt forsiktig. Anonymkode: 3dc90...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #44 Del Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Han skriver i bioen sin at han har barn selv om han «ikke vil ha noe med dem å gjøre»?! Her er det noe muffins. Enten er det en annen grunn til at han ikke har kontakt med barna, slik han gjerne skulle, eller så er han ikke veldig oppvakt, for å si det litt forsiktig. Anonymkode: 3dc90...fde Det er sistnevnte 😅 har pratet med et par av damene han har vært sammen med i etterkant. De har blitt lurt og svindlet på samme måte som meg, men de var heldige og ikke fikk barn med han. Anonymkode: 3b374...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #45 Del Skrevet 9. januar Hvordan gikk dette ts? Hva var årsaken? Anonymkode: a7ab6...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå