AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #41 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det kan hende, men møtte han igjen etter to år og luktet fortsatt helt jævelig. Min bestevenninne har samme problem bare at det ikke lukter like ille, sånn har det luktet hele livet hennes og faren har samme ånde. Hun er klar over det men alt medisinsk og tannproblemer er utelukket. Anonymkode: 3e216...deb Det må være en måte å behandle det på. Vi lever i 2022. Om det ikke går i Norge, så må det finnes klinikker for dette i utlandet. Anonymkode: 59d47...584
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #42 Skrevet 14. februar 2022 Miranda Bailey skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er helt innafor å si ifra om sånne ting. Hun er nok ikke klar over det selv, og vil nok helst gjøre noe med det. Dårlig ånde kan være et tegn på sykdom også, så det kan være hun burde bestille legetime. Ikke burde, hun må bestille legetime vil jeg si. Anonymkode: 59d47...584
Gjest ti10 Skrevet 14. februar 2022 #43 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ts , du må lære deg når å bruke hun og når å bruke henne. Anonymkode: 909e9...29f Jeg tror du mente dette: TS, du må lære deg når man bruker "hun" og når man bruker "henne". Kjekt å ha orden i sysakene selv før man kritiserer andre.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #44 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har vært med hun 2 ganger. Sist date klinte vi og etterpå brakk jeg meg nesten. Se for deg en ånde som lukter lapskaus blandet med kokt laks, altså heeelt forferdelig. Hun ser absolutt ikke ut som en jente med dårlig ånde, så ble utrolig overrasket. Hun har lyst å kysse hele tiden, og jeg kan jo ikke akkurat si nei heller..🤢 Jeg gikk fra å være utrolig betatt av henne til litt små-betatt. Ånden er så utrolig turn-off. Hvordan kan jeg indirekte si til henne at hun har en utrolig dårlig ånde? Anonymkode: c0ad2...86c Datet en mann som hadde utrolig dårlig ånde, holdt ut lenge da. 3 mnd. Men måtte vaske fjeset mitt når jeg kom hjem fordi JEG stinket, etter at jeg fikk hans spytt på meg etter vi kysset. Var så digg å vaske stanken av meg. Puten han brukte hos meg stinket også. Sykt rart. Men tror ikke han tok godt vare på tenner. Tror han hadde en slags bakterieinfeksjon eller noe..Mye tannsten. Etter at han dro til tannlegen forandret lukten seg. Da luktet den mer sånn svovel aktig. Tror han hadde problemer med en lukkemuskel og magesyre eller noe + dårlige tannhygiene. Anonymkode: fc0db...83d 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #45 Skrevet 14. februar 2022 Be henne om å bruke eletrisk tannbørste mynnskyll og drikke sitronvann hver morning for å friske opp magen det neutraliserer lukt fra magen Anonymkode: b390e...c25
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #46 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Anonymkode: eda87...551 🤣🤣🤣 Han er bekymret for helsen hennes? For at hun kan få sykdommer og bli syk? Og får hjerteproblemer? Dude, sett deg selv i speilet eller gått på vekta i deg siste eller? Jeg føler med deg TS, men du må nesten bare si det til henne. Du trenger ikke si at ånden alltid er vondt, men bare spørre hva hun har spist neste gang dere treffes. Late som det er første gang. Så spørre om det hvert møte videre. "Har du spist sterk mat? Med mye hvitløk i dag?". Alle oppegående mennesker skjønner greia da. Hun tar nok hintet. Har selv en venninne med grusom ånde, men kan ikke si noe fordi jeg jo ikke kliner med henne. Hun har kjæreste... Anonymkode: 2bc22...8b6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #47 Skrevet 14. februar 2022 Hun har kanskje mandelpropper. Anonymkode: 2bc22...8b6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #48 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hun har kanskje mandelpropper. Anonymkode: 2bc22...8b6 Og det stinker omtrent som et lik som har ligget lenge i sommersolen på Sørlandet 🤢 Anonymkode: 726ce...cdb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #49 Skrevet 15. februar 2022 Problemer med mandlene er ikke noe man nødvendigvis merker selv. Jeg hadde mandelsteiner, eller hva det heter, og fant ikke ut av det før eksen spurte om ånden min. Hadde ikke vond smak i munnen eller noe, og det var ikke noe galt med hygienen. Kan ha slitt med det lenge uten å vite det. Anonymkode: f742d...d87
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #50 Skrevet 15. februar 2022 Hmmmmmm skrev (På 14.2.2022 den 11.11): Del tygges med hun. Sånn med zink. Så ser du om det hjelper først. Hvis ikke, fins det nok ikke så mange alternativer en å si i fra. Uff. Veldig synd da Del tyggis med HENNE!!!! Anonymkode: 46f15...3ca 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #51 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2022 den 23.50): Kanskje hun sliter med hull i mandlene som fylles opp av matrester? Anonymkode: ed0db...998 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Problemer med mandlene er ikke noe man nødvendigvis merker selv. Jeg hadde mandelsteiner, eller hva det heter, og fant ikke ut av det før eksen spurte om ånden min. Hadde ikke vond smak i munnen eller noe, og det var ikke noe galt med hygienen. Kan ha slitt med det lenge uten å vite det. Anonymkode: f742d...d87 Jeg har selv dette problemet, og skjønner ikke hvordan det ikke går an å merke det selv. Jeg kjenner den vonde smaken med én gang. Heldigvis klarer jeg å presse på mandlene uten å hoste eller brekke meg, hvis jeg bruker riktig teknikk, så jeg blir kvitt msndelsteinene fort. Hadde nok prøvd å få fjernet mandlene hvis ikke, for det er jo forferdelig å gå rundt og stinke sånn. Har en venninne med samme problem, men hun brekker seg hvis hun tar på mandlene og får dermed ikke fjernet dem. Hun stinker på lang vei. Anonymkode: 08da6...664 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #52 Skrevet 15. februar 2022 Jeg holdt på med en fyr med ånde som stinket lik i 2 mnd for et år siden. Han var god i senga, kjekk og snill, men den lukten drepte meg. Jeg endte opp med å ghoste han og tenker ofte at jeg burde selvsagt vært mer voksen og sagt ifra hva problemet var. Men så voksen klarte jeg altså ikke å være Anonymkode: d34b8...1ce
Hmmmmmm Skrevet 15. februar 2022 #53 Skrevet 15. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Del tyggis med HENNE!!!! Anonymkode: 46f15...3ca Unnskyld Endret 15. februar 2022 av Hmmmmmm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå