Gå til innhold

Daten min har en helt forferdelig ånde..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo en veldig vanskelig ting å si noe om sånn IRL.

Du taper uansett på en måte. Om du får det til å så kan du jo si at du liker henne veldig godt og at du ønsker å bli enda bedre kjent, men smaken av henne gjør det vanskelig. Du kan jo legge på en hvit en i tillegg å si at de selv hadde problemer med det tidligere, men at du fikk fikset det med god tungepuss og munnskyld.

Anonymkode: b62c5...e77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du bør teste ut om hun lukter dritt nedentil også før du gir henne en endelig dom. 

Anonymkode: 6631e...f94

Skrevet

Hallo! 

det er HUN som stinker! HUN stinker! Det er ikke du som skal ta på deg ansvaret for noe hun forårsaker! 

redd for å såre henne? Hun burde heller fokusere på hva hun påfører andre… ÆSJ! Er så lei av slike stinkere!!! 

Anonymkode: 0a1e2...976

Skrevet

Magesår?

Anonymkode: eda87...551

• Liker 1
Skrevet

Dette er opplagt et problem hun har. Det kan være mange årsaker til det. Dårlig eller feil rengjøring, ketose, helseproblemer, medisiner, kosthold osv. Men uansett så er det slik hun er ettersom du opplever dette gjentatte ganger. Hvis du ikke klarer å håndtere det så må du gjør det slutt med henne. Det er tvilsomt at hun klarer å luke bort den underliggende årsaken over natten. Og sjansen for at du uansett sårer henne er enorm ved å fortelle det til henne. Vi snakker om skam, og da vil forholdet være over uansett.

Anonymkode: 19077...662

• Liker 3
Skrevet

Å fysj . Bedre å være alene . Det der hadde ikke jeg orket .  

Anonymkode: c1328...2c7

Skrevet

Anonymkode: eda87...551

• Liker 1
Skrevet

Uff, det er ingen bra måte å si ifra om sånt på. Du må bare gjøre det. Kyss og bare si 'oj du må pusse tenna hehe'. Si det med et smil, pass på ansiktsuttrykket! 

Anonymkode: 589e2...7c4

• Liker 1
Skrevet

Tenker det er best du ikke sier noe og går videre . Ikke alltid en magisk kur for dårlig ånde, og dette vil uansett påføre henne så mye skam at hun aldri vil kline med deg igjen.

Anonymkode: a8185...74d

• Liker 4
Skrevet

Mannen min luktet også Veldig vondt da vi møttes. Jeg begynte å gi ham sånn tyggis fra apoteket mot ånde. Funka fint. Bestilte også tannlegetime til han tidlig i forholdet. "oi, se her! På let's deal - billig blabla. Kjøper til oss begge jeg!" 

Anonymkode: 0b3c7...36a

• Liker 1
Skrevet

Jeg tipper hun har magesår eller mageproblemer. Jeg hadde det, og merket ingenting når jeg selv fikk dårlig ånde, min daværende kjæreste turte heldigvis si ifra på en fin måte. Bare legg det frem som om du ikke synes HUN er ekkel, men at det kanskje er noe som ikke er helt som det skal, og at du skjønner om hun ikke merker det selv og at du føler det er bedre å si fra enn å ikke si noe. 

Ånden min ble helt fin når jeg fikk ordnet mitt problem. 

Anonymkode: c0551...d7d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er ikke rart folk er single... 

Anonymkode: 69557...bac

Kan det slå deg at vi liker å være single

Anonymkode: f2dbe...3f0

Skrevet

Del tygges med hun. Sånn med zink. Så ser du om det hjelper først. Hvis ikke, fins det nok ikke så mange alternativer en å si i fra. Uff. Veldig synd da

Skrevet

Droppet en fantastisk mann pga dårlig ånde. Møtte han veldig lenge og problemet ble aldri bedre, vi pusset tenner sammen og han brukte tanntråd og alt, men luktet død og fordervelse på meters avstand så det fungerte ikke

Anonymkode: 3e216...deb

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har vært med hun 2 ganger. Sist date klinte vi og etterpå brakk jeg meg nesten. Se for deg en ånde som lukter lapskaus blandet med kokt laks, altså heeelt forferdelig. Hun ser absolutt ikke ut som en jente med dårlig ånde, så ble utrolig overrasket. 
Hun har lyst å kysse hele tiden, og jeg kan jo ikke akkurat si nei heller..🤢
Jeg gikk fra å være utrolig betatt av henne til litt små-betatt. Ånden er så utrolig turn-off. 

Hvordan kan jeg indirekte si til henne at hun har en utrolig dårlig ånde? 

Anonymkode: c0ad2...86c

Hahahahah jeg må le as. Stakkar deg tenk at de mikrobene og enzymene i munnen hennes havnet i munnen din også 👄 😂😂😂😂😂 sorry as. Men jeg ville bare sagt det for og være rett på sak. Hun kan ha et infeksjon eller betennelse hvor hun trenher spesiell munnskyll eller en beøsk hos tannlegen. Si det som det er. Du kan jo ikke satse videre på hu hvis du skal lide sånn hver gang heller 🤣🤣 hahahah laks og lapskaus 🤮 hufff.. Si det så vil hun forstå. 

Anonymkode: 866ca...a75

Skrevet

Hadde jeg vært jenta, så hadde jeg satt stor pris på om du hadde sakt det på en fin måte, så jeg kunne gjort noe med det. 

Jeg måtte dumpe en fyr pga jeg ikke taklet kroppslukta,  så skjønner deg meget godt. 

Anonymkode: 85e9c...e9d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Droppet en fantastisk mann pga dårlig ånde. Møtte han veldig lenge og problemet ble aldri bedre, vi pusset tenner sammen og han brukte tanntråd og alt, men luktet død og fordervelse på meters avstand så det fungerte ikke

Sånn er som regel knyttet til medisinsk årsak.  Fu

Annen sykdom

Dårlig ånde kan noen ganger skyldes andre medisinske tilstander, som for eksempel kronisk betennelse i mandlene. Sykdommer i lungene og fordøyelsessystemet kan også forårsake dårlig ånde. Oppsøk derfor lege for videre utredning når andre årsaker er utelukket.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånn er som regel knyttet til medisinsk årsak.  Fu

Annen sykdom

Dårlig ånde kan noen ganger skyldes andre medisinske tilstander, som for eksempel kronisk betennelse i mandlene. Sykdommer i lungene og fordøyelsessystemet kan også forårsake dårlig ånde. Oppsøk derfor lege for videre utredning når andre årsaker er utelukket.

Det kan hende, men møtte han igjen etter to år og luktet fortsatt helt jævelig. Min bestevenninne har samme problem bare at det ikke lukter like ille, sånn har det luktet hele livet hennes og faren har samme ånde. Hun er klar over det men alt medisinsk og tannproblemer er utelukket. 

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Du bør si i fra på en pen måte. Å bare trekke seg vekk uten å oppgi årsak er feigt. Si at du liker henne veldig godt, men at hun har dårlig ånde. Hun vil sikkert prøve å gjøre noe med det dersom hun ikke er klar over det selv. 

Skrevet

Jeg synes det er helt innafor å si ifra om sånne ting. Hun er nok ikke klar over det selv, og vil nok helst gjøre noe med det. Dårlig ånde kan være et tegn på sykdom også, så det kan være hun burde bestille legetime. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...