Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg jobber som lærer på vgs, og vurderer å lage profil på Tinder for å kunne møte noen. Det som stopper meg en del er jo at flere elever er jo også på Tinder, og jeg synes det er ganske kleint å skulle ha en datingprofil som elevene mine kan se. 

Hva tenker dere? Er det sånn at lærere rett og slett ikke kan være på Tinder, eller er det greit? 

Anonymkode: 1b655...467

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett aldersspennet ditt utenom elevene dine da 🙄

Anonymkode: 9f255...060

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sett aldersspennet ditt utenom elevene dine da 🙄

Anonymkode: 9f255...060

Løser det noe? Problemet er jo ikke at jeg finner dem på Tinder, men at de finner meg. Og det gjør de vel basert på aldersspennet de selv har satt opp? 

Skrevet

Hvis elevene dine er i alderen 16-20 år og du søker personer som er 30-40 så skal ikke elevene dine få deg opp. Man er selv synlig på tinder for samme aldersgruppe en selv søker.

• Liker 3
Skrevet
Just now, Morten1 said:

Hvis elevene dine er i alderen 16-20 år og du søker personer som er 30-40 så skal ikke elevene dine få deg opp. Man er selv synlig på tinder for samme aldersgruppe en selv søker.

Hva om DE søker noen i 30-40 årene?

Skrevet
Just now, Heydayotheinterweb said:

Da kan man alltids sette på slik at de som ser deg er kun de du liker. Om man da må betale for appen vet jeg ikke, men det er mulig. 

Skrevet
Just now, Morten1 said:

Da kan man alltids sette på slik at de som ser deg er kun de du liker. Om man da må betale for appen vet jeg ikke, men det er mulig. 

Tinder er bullshit!
Jeg ble utestengt fordi TINDER mente at jeg ikke var meg!
Hva faen??

Greit jeg ser bra ut, men jeg er vel faen ingen fakeprofil

Skrevet

Etter det jeg kan Google meg fram til (og slik Tinder fungerte for flere år siden) dukker en opp i kortstokken til de som har deg innenfor aldersspennet..

Jeg er ikke interessert i å betale for Tinder. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (4 minutter siden):

Men de får ikke opp deg fordi du ikke søker deres aldersgruppe, vet du :) 

Skrevet
3 minutter siden, Morten1 said:

Just now, Mysticgirl said:

Har dere noen kilde på at det er slik det funker?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har dere noen kilde på at det er slik det funker?

Altså

Hvis du søker etter folk som er +25, hvorfor skal de under 25 få deg opp som et alternativ? Det er jo ingen fornuft at de kan sveipe på deg når du ikke kan sveipe på de? 

Det er heller ikke flaut å ha en datingsprofil i dag med mindre du skriver "jeg er lærer, kan jeg gi deg ris på baken for dårlig heimkunnskapsoppgave?". 

Anonymkode: e7d8b...8f3

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Mysticgirl said:

Rekti! 

Har ikke vært på den møkkasida på noen år nå.

Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Altså

Hvis du søker etter folk som er +25, hvorfor skal de under 25 få deg opp som et alternativ? Det er jo ingen fornuft at de kan sveipe på deg når du ikke kan sveipe på de? 

Det er heller ikke flaut å ha en datingsprofil i dag med mindre du skriver "jeg er lærer, kan jeg gi deg ris på baken for dårlig heimkunnskapsoppgave?". 

Vel nå er jeg jo Tinder synonymt med "få deg et knull kjapt" og ikke "søker noen for noe langvarig"

Endret av Heydayotheinterweb
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (1 minutt siden):

Vel nå er jeg jo Tinder synonymt med "få deg et knull kjapt" og ikke "søker noen for noe langvarig"

Nei, det er ikke det lenger. Det er åpent for alle relasjoner

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså

Tinders modell baserer seg jo på at et kan vise så mange profiler som mulig innenfor det aldersspennet en har valgt. Det er ikke bra for Tinder om du kun skulle se profilene som du selv er i aldersspennet til. 

Men hvis noen kan betrygge meg med en kilde på dette så setter jeg veldig pris på det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tinders modell baserer seg jo på at et kan vise så mange profiler som mulig innenfor det aldersspennet en har valgt. Det er ikke bra for Tinder om du kun skulle se profilene som du selv er i aldersspennet til. 

Men hvis noen kan betrygge meg med en kilde på dette så setter jeg veldig pris på det. 

Du som lærer klarer vel å google selv?

• Liker 2
Skrevet

Har vært på Tinder i mange år, og aldri fått opp de som ikke søker mitt aldersspenn så vidt jeg vet. Har testet med venner ved å endre aldersspennet og da får jeg dem ikke opp i bunken. Så så lenge du ikke setter alderssøket ditt på alderen til elevene skal du være safe

Anonymkode: 4c9d8...171

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du som lærer klarer vel å google selv?

Har googlet. Finner Reddit-poster om samme tema, og der er konklusjonen annerledes enn det noen påstår her. 

Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (11 minutter siden):

Hvorfor er du så hissig ? 
Du oppfører jo deg som ei bakgårdskatte 

Anonymkode: 2707f...f00

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har «funnet» flere lærere fra vgs, og nå universitet på Tinder. Aldri tenk noe over det, bortsett fra ene som tok kontakt. Sendte ekle bilder osv, men tviler på du har tenkt gjøre det. 

Anonymkode: 4715a...3a8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...