Gå til innhold

Malin Nesvoll

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Armarillo skrev (15 timer siden):

Lurer litt på om det må ha vært på grunn av at katta døde? Ellers skjønner jeg ingenting 😅

Fint at hun endelig får drømmen om barn oppfylt da. Om det er så lurt med noen som ikke er norsk statsborger er en annen diskusjon kanskje 😬 (med tanken på drømmen om ordentlig familie)

Hun nevnte noe om at det var i Bridget Jones stil i et innlegg eller story. Så regner med at det var brudd, så har de funnet sammen igjen..

Endret av Kinder
Rettet et ord
Videoannonse
Annonse
Skrevet
refill skrev (14 minutter siden):

"Omg jeg sprekker!! (ikke helt enda da men seks måneder fra nå)"

Hun "sprekker" om seks mnd. Ergo tre mnd på vei. 

Ok 🙂

Skrevet

Kanskje det er sjokket over å oppdage at hun er gravid som ga henne et breakdown? Det ble nok et sjokk for begge tenker jeg. Derfor hun kom gråtende hjem vettu. Det var vel ikke akkurat planlagt. Siden hun er tre mnd på vei var det jo ikke veldig lenge etter at de traff hverandre at hun ble gravid 🙈😬 Hun er vel 36 år og han 28 år. Kan dette bli noe som varer da?? Han er fra Ghana bosatt i Shanghai pga studier. Leste at han heter Adam.

Det er slutt på podcasten og hun har vel også sluttet med Snapchat. Uttalte noe om at hun ikke kunne holde på å poste så mye som det kreves og hun ville ikke være en del av dette kjøret (i siste podcast).

• Liker 3
Skrevet

Glad på hennes vegne at hun er gravid, har vel vært en drøm lenge. Om forholdet varer derimot er jeg ikke så sikker på 🤔 
Lurer også på hvordan hun har inntekt nå og i tillegg skal forsørge et barn. Men får håpe hun roer seg ned nå og at ting ordner seg 👍🏻

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (På 21.3.2026 den 18.49):

I'm confused. Kom ikke hun hjem alene med full mental breakdown? 

Det var nok fordi hun oppdaget at hun var gravid. 

• Liker 1
Skrevet
Armarillo skrev (På 21.3.2026 den 19.22):

Lurer litt på om det må ha vært på grunn av at katta døde? Ellers skjønner jeg ingenting 😅

Fint at hun endelig får drømmen om barn oppfylt da. Om det er så lurt med noen som ikke er norsk statsborger er en annen diskusjon kanskje 😬 (med tanken på drømmen om ordentlig familie)

Katta døde i midten av desember. Breakdown kom jo flere uker etter det. Det kom nok pga hun oppdaget at hun var gravid. Det var vel ikke akkurat planen. 

• Liker 1
Skrevet
Heike m72 skrev (3 timer siden):

Katta døde i midten av desember. Breakdown kom jo flere uker etter det. Det kom nok pga hun oppdaget at hun var gravid. Det var vel ikke akkurat planen. 

Ja, det kan hende, selv om jeg syns det er rart ettersom det er noe hun alltid har ønsket seg. Men det blir bare synsing, kommer vel frem etterhvert 🙂

Skrevet

Hun var på rød løper med en Afriikaner med navn Adam.Får håpe det er seriøst🥰

Skrevet
plomman skrev (På 18.2.2026 den 13.52):

Jeg har egentlig vært veldig fan av Malin tidligere, men det er tydelig at mange år med heftig utlevering på nett gjør noe med deg. Savner den gamle Malin..

Og at hun nå tydeligvis har kjærlighetssorg er jo kjempetrist, men å bli henta av mamma på flyplassen, innlosjert på jenterommet hvor mamma pakker dyna rundt deg osv... Malin blir 37 i år 😐 Dette er ikke helt normalt eller? Hyggelig at hun blir tatt vare på, men det å gå så voldsomt i kjelleren virker ikke helt sunt. 

Hun er jo ikke mye normal.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvem gjør slikt? Puler på seg en unge med en man akkurat har møtt, og beholder ungen? Hvis man først skal være løssluppen, hva da med å bruke beskyttelse - eller er det bare om å gjøre å finne en tilfeldig intetanende spermdonor??

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg007 skrev (4 timer siden):

Hvem gjør slikt? Puler på seg en unge med en man akkurat har møtt, og beholder ungen? Hvis man først skal være løssluppen, hva da med å bruke beskyttelse - eller er det bare om å gjøre å finne en tilfeldig intetanende spermdonor??

Herregud for en stygg kommentar. Livet skjer. 

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun la ut en ganske lang snap i går. Jeg skulle ønske jeg hadde noen prosenter av hennes ro og glede over å være i en sånn situasjon. Blir glad på hennes vegne av å se det. Selv hadde jeg vært livredd og antageligvis tatt abort så fort som mulig, spesielt mtp alder på barnefar og geografisk avstand. Og at det har gått så fort i svingene - en kort fling og kjærlighetssorg. Det går jo sjelden bra. Men, det kan jo gå andre veien også. Jeg håper det for Malin, men må si jeg er litt bekymret 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Irja skrev (På 24.2.2026 den 13.36):

Normalt er det ikke. Jeg er like gammel som Malin og har en tenåringsdatter. (Vet at det er tidligere enn gjennomsnittet) For meg er dette så fjernt fra eget liv som det går an. Må 20 år tilbake i tid før noe sånt kunne ha skjedd. Altså bli hentet av mamma og trøstet.. men folk er forskjellige. Godt for Malin å få støtte i en kjip situasjon.

Jeg er fast lytter av podcasten hennes (og Wilde) må si jeg reagerte på at Wilde ikke var mer skeptisk til Mr. Shanghai. Hørte hun ikke var overbegeistret, men tenker hun burde ha rådet Malin til å tenke seg om et par ekstra ganger.

Håper Malin føler seg bedre snart

Dette ble litt rart for meg. Det er jo ikke «normalt» å få barn som 16–18- 20 åring heller, og for mange er det ganske langt unna deres virkelighet. Jeg skjønner at du ikke mener noe vondt, men jeg er ganske sikker på at folk også kunne hatt sterke meninger om deg hvis du var influencer og tenåringsmamma. Poenget mitt er at «normal» er et ganske relativt begrep.

Jeg kan jo si at jeg tror det er langt vanligere at voksne i 30‑årene får støtte fra foreldrene sine, enn at man blir gravid og velger å beholde barnet så ung. Hvis vi først skal begynne å peke på hva som er «normalt», så finnes det mange perspektiver 😄

Endret av Beyblade
  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Beyblade skrev (9 timer siden):

Dette ble litt rart for meg. Det er jo ikke «normalt» å få barn som 16–18- 20 åring heller, og for mange er det ganske langt unna deres virkelighet. Jeg skjønner at du ikke mener noe vondt, men jeg er ganske sikker på at folk også kunne hatt sterke meninger om deg hvis du var influencer og tenåringsmamma. Poenget mitt er at «normal» er et ganske relativt begrep.

Jeg kan jo si at jeg tror det er langt vanligere at voksne i 30‑årene får støtte fra foreldrene sine, enn at man blir gravid og velger å beholde barnet så ung. Hvis vi først skal begynne å peke på hva som er «normalt», så finnes det mange perspektiver 😄

Jeg fikk ikke barn som 16 åring. Langt i fra. Jeg var 23 år. Har alltid klart meg selv, har utdannelse, eier enebolig, er gift og løser mine egne problemer. Det er ganske off for meg hvordan Malin flyr ned til mor og far etter å ha gått på en smell med en random utlending i Bali. 36 år gammel. Hver sin lyst 🙃

Endret av Irja
  • Liker 1
Skrevet

Ikke mange som har fått med seg hva som egentlig har skjedd her virker det som...? Hun er forelsket, er kjæreste med barnefar som for tiden er hos henne her i Norge. Som hun selv sa så skjønner hun at folk har spørsmål og synes det har gått fort,  og hun sier selv det kommer til å bli komplisert fremover, men de begge gleder seg over hva som skal skje. Malin har ønsket seg barn og familie i mange år nå, og hvorfor skal det da være så negativt med et kjærlighetsbarn, selv om foreldrene ikke har vært sammen så lenge? Jeg har fulgt henne fast i mange år, og selv om jeg ikke vil ha hennes livsstil eller er enig i alt hun gjør så ser jeg ikke hvorfor en skal være så utrolig kritisk? Hun har jo ikke gjort noe galt eller noe som skader andre. Å si at han er en tilfeldig intetanende spermdonor, random utlending, hun flyr rundt med åpen smekk, hvordan hun kan vite hvem som er barnefar - altså hvem får seg til å si sånt. De er begge godt voksne mennesker som er glad i hverandre og lever sine liv.

I fare for å se ut som en ukritisk superfan her, haha, men jeg har alltid likt Malin godt så det får jeg stå i.

• Liker 6
  • Hjerte 5
Skrevet

Jeg skjønner henne godt jeg. Er på samme alder selv og har flere venninner som vurderer å få barn alene fordi de ikke har funnet den rette å få det med enda. Så hva er vel bedre da enn å få et kjærlighetsbarn selvom ikke alt er på stell eller A4. Skjønner så godt at abort er uaktuelt når man er i den alderen og har et så stort barneønske. Tenker at uansett hva så kommer dette barnet til å vokse opp med endeløs kjærlighet selvom kanskje ikke alt er helt på stell siden start. Og hvem sier at ting må være a4 for å være et godt liv?

• Liker 9
Skrevet
shnuppah skrev (1 time siden):

Jeg skjønner henne godt jeg. Er på samme alder selv og har flere venninner som vurderer å få barn alene fordi de ikke har funnet den rette å få det med enda. Så hva er vel bedre da enn å få et kjærlighetsbarn selvom ikke alt er på stell eller A4. Skjønner så godt at abort er uaktuelt når man er i den alderen og har et så stort barneønske. Tenker at uansett hva så kommer dette barnet til å vokse opp med endeløs kjærlighet selvom kanskje ikke alt er helt på stell siden start. Og hvem sier at ting må være a4 for å være et godt liv?

Er det ikke en fordel å kjenne personen man skal ha barn med først? Hva vet hun om dette er en mann hun kan stole på? Ei i familien gjorde akkurat det samme. Ble gravid i Afrika og tok med seg mannen til Norge. Viste seg at han ikke var snill, verken mot henne eller barna. 

• Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet
Jaddah123 skrev (6 timer siden):

Er det ikke en fordel å kjenne personen man skal ha barn med først? Hva vet hun om dette er en mann hun kan stole på? Ei i familien gjorde akkurat det samme. Ble gravid i Afrika og tok med seg mannen til Norge. Viste seg at han ikke var snill, verken mot henne eller barna. 

Det kan være Malin synes hun kjenner han godt nok til å få barn med han. Og hva vet han om Malin er en kvinne han kan stole på? Det er hun som bærer frem barnet, så han tar en langt større sjanse. 

• Nyttig 1
Skrevet
Jaddah123 skrev (14 timer siden):

Det er mennesker som har vært sammen i 5-10 år, og så får de barn sammen og alt rakner! Man har ingen garantier her i livet. Jeg tenker at ethvert nytt liv som kommer til verden er grunn til å feire og være glad for. 

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...