garfunkel Skrevet søndag kl. 22:06 #81 Skrevet søndag kl. 22:06 loveless skrev (1 time siden): Men hva skjedde egentlig på Bali? Jeg så på i ny og ne, og hun var på tur på Mr. Shangai (?) som hun traff på datingapp og så dritforelska, så går det en stund til jeg er innom igjen og da er det hjerter og smerter i gamlelandet. Har hun sagt hva som skjedde? Følger henne kun sporadisk, men nesten hver gang jeg er innom så er det jo samme greia: hun er i ett eller annet land og driver på med en fyr, ligger i senga og forteller om fyren og hvor fantastisk det er. Eller hun har vært på date og skal på ny date med en annen fyr. Virker for meg som at hun burde spare litt på konfekten istedetfor å hoppe til sengs med disse mannfolkene ved første anledning. Grunnen til at jeg ikke orker følge henne er at hun er så rastløs, så mulig hun bare er sånn at hun alltid MÅ søke spenning og reiser og nye ting hele tiden, blir sliten av å se på det. 2
Heike72 Skrevet mandag kl. 14:29 #82 Skrevet mandag kl. 14:29 loveless skrev (18 timer siden): Men hva skjedde egentlig på Bali? Jeg så på i ny og ne, og hun var på tur på Mr. Shangai (?) som hun traff på datingapp og så dritforelska, så går det en stund til jeg er innom igjen og da er det hjerter og smerter i gamlelandet. Har hun sagt hva som skjedde? Hun har ikke delt noe om hva som skjedde.
Irja Skrevet tirsdag kl. 12:36 #83 Skrevet tirsdag kl. 12:36 plomman skrev (På 18.2.2026 den 13.52): Jeg har egentlig vært veldig fan av Malin tidligere, men det er tydelig at mange år med heftig utlevering på nett gjør noe med deg. Savner den gamle Malin.. Og at hun nå tydeligvis har kjærlighetssorg er jo kjempetrist, men å bli henta av mamma på flyplassen, innlosjert på jenterommet hvor mamma pakker dyna rundt deg osv... Malin blir 37 i år 😐 Dette er ikke helt normalt eller? Hyggelig at hun blir tatt vare på, men det å gå så voldsomt i kjelleren virker ikke helt sunt. Normalt er det ikke. Jeg er like gammel som Malin og har en tenåringsdatter. (Vet at det er tidligere enn gjennomsnittet) For meg er dette så fjernt fra eget liv som det går an. Må 20 år tilbake i tid før noe sånt kunne ha skjedd. Altså bli hentet av mamma og trøstet.. men folk er forskjellige. Godt for Malin å få støtte i en kjip situasjon. Jeg er fast lytter av podcasten hennes (og Wilde) må si jeg reagerte på at Wilde ikke var mer skeptisk til Mr. Shanghai. Hørte hun ikke var overbegeistret, men tenker hun burde ha rådet Malin til å tenke seg om et par ekstra ganger. Håper Malin føler seg bedre snart ⭐️ 1
Potetjinta Skrevet i går, 10:14 #84 Skrevet i går, 10:14 Får vondt av Malin, jeg tror hun egentlig bare vil ha en stabil mann. Og for å være ærlig? Det er veldig vanskelig å finne i Norge synes jeg også. Hun går helhjerta inn i relasjoner, og det synes jeg er en veldig fin egenskap!💗 Veldig lett å dømme, men å glemme at det ikke er bare bare å finne en match i disse dager.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå