Mariposa__ Skrevet 13. februar 2022 #1 Del Skrevet 13. februar 2022 Voldsomt som hun skifter typer. Hvordan får hun så lett nye kjærester?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 13. februar 2022 #2 Del Skrevet 13. februar 2022 Mariposa__ skrev (10 minutter siden): Voldsomt som hun skifter typer. Hvordan får hun så lett nye kjærester?!? Når har hun skiftet så mange nye typer? Og om det er tilfellet,hva er problemet? Og hvorfor skal hun ikke lett få seg typer? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariposa__ Skrevet 13. februar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 13. februar 2022 Sunfl0wer skrev (36 minutter siden): Når har hun skiftet så mange nye typer? Og om det er tilfellet,hva er problemet? Og hvorfor skal hun ikke lett få seg typer? Nye kjærester hele tiden og de flytter inn så blir det slutt så er det nye igjen🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 13. februar 2022 #4 Del Skrevet 13. februar 2022 (endret) Mariposa__ skrev (5 minutter siden): Nye kjærester hele tiden og de flytter inn så blir det slutt så er det nye igjen🙄 Har ikke hun hatt en hemmelig kjæreste siden i fjor sommer? Endret 13. februar 2022 av Sunfl0wer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 13. februar 2022 #5 Del Skrevet 13. februar 2022 Mariposa__ skrev (4 minutter siden): Nye kjærester hele tiden og de flytter inn så blir det slutt så er det nye igjen🙄 Er vel ikke en hel del som har flyttet inn til hun i det siste? Hvor tar du denne infoen fra? Har fulgt henne på insta lenge nå og kan ikke si jeg har registert mange menn . Så ble ganske nyskjerrig på hvor alle disse 'Skybertene' glemmer seg, og hvor du får dette fra.. "Influenseren røper at hun har hemmelig kjæreste siden i fjor sommer, og at forelskelsen i den mystiske mannen var fjorårets høydepunkt. " skrev dagbladet datert 08.01.2022 https://www.google.com/amp/s/www.dagbladet.no/kjendis/avslorer-hemmelig-kjaereste/75082354/amp Men om så, hva er egentlig problemet med det? Jeg synes dama er rå digg jeg, humoristisk, flott, selvironi osv.. Menn liker henne vel da antageligvis, hvor og hva er den eksplosive katastrofen her igrunn.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariposa__ Skrevet 13. februar 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 13. februar 2022 skreppamedleppa skrev (16 minutter siden): Er vel ikke en hel del som har flyttet inn til hun i det siste? Hvor tar du denne infoen fra? Har fulgt henne på insta lenge nå og kan ikke si jeg har registert mange menn . Så ble ganske nyskjerrig på hvor alle disse 'Skybertene' glemmer seg, og hvor du får dette fra.. "Influenseren røper at hun har hemmelig kjæreste siden i fjor sommer, og at forelskelsen i den mystiske mannen var fjorårets høydepunkt. " skrev dagbladet datert 08.01.2022 https://www.google.com/amp/s/www.dagbladet.no/kjendis/avslorer-hemmelig-kjaereste/75082354/amp Men om så, hva er egentlig problemet med det? Jeg synes dama er rå digg jeg, humoristisk, flott, selvironi osv.. Menn liker henne vel da antageligvis, hvor og hva er den eksplosive katastrofen her igrunn.. Det bodde en fra Somalia eller noe i fjor eller året før. Så var det en før der igjen og hun har sagt i podcasten at hun stadig lå med tinderfyrer. Hvordan er det så enkelt for henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 13. februar 2022 #7 Del Skrevet 13. februar 2022 5 minutter siden, Mariposa__ said: Det bodde en fra Somalia eller noe i fjor eller året før. Så var det en før der igjen og hun har sagt i podcasten at hun stadig lå med tinderfyrer. Hvordan er det så enkelt for henne? Dama har utstråling, er kul, morsom og søt på sin måte. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 13. februar 2022 #8 Del Skrevet 13. februar 2022 Mariposa__ skrev (5 minutter siden): Det bodde en fra Somalia eller noe i fjor eller året før. Så var det en før der igjen og hun har sagt i podcasten at hun stadig lå med tinderfyrer. Hvordan er det så enkelt for henne? Og hva så om hun ligger med folk? Kan du forklare hva du mener med hvordan det er enkelt for henne? Hvorfor skal det ikke være lett? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariposa__ Skrevet 13. februar 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 13. februar 2022 Sunfl0wer skrev (12 minutter siden): Og hva så om hun ligger med folk? Kan du forklare hva du mener med hvordan det er enkelt for henne? Hvorfor skal det ikke være lett? Det er ikke alle som har det lett med å finne hverken sexpartner eller kjæreste. Mange på datingappene vil aldri møte folk bare bruke det som tidsfordriv. Trekker seg rett før når man har gjort avtale osv. Vil ha sex med deg osv, men når det kommer til stykket så vil de ikke likevel. Det er MANGE slike. Snakker for flere her nå. Så lurer oppriktig på hvordan hun har det så lett?? Hun er ikke akkurat modell. Ja, hun er morsom og kul, har fulgt henne noen år. Er eldre enn henne. Jeg bare undrer på hvorfor det er så enkelt. Hun har i tillegg psykiske utfordringer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 13. februar 2022 #10 Del Skrevet 13. februar 2022 Mariposa__ skrev (4 minutter siden): Det er ikke alle som har det lett med å finne hverken sexpartner eller kjæreste. Mange på datingappene vil aldri møte folk bare bruke det som tidsfordriv. Trekker seg rett før når man har gjort avtale osv. Vil ha sex med deg osv, men når det kommer til stykket så vil de ikke likevel. Det er MANGE slike. Snakker for flere her nå. Så lurer oppriktig på hvordan hun har det så lett?? Hun er ikke akkurat modell. Ja, hun er morsom og kul, har fulgt henne noen år. Er eldre enn henne. Jeg bare undrer på hvorfor det er så enkelt. Hun har i tillegg psykiske utfordringer. Så hvis man ikke er modell så burde det ikke være lett å få mannfolk? Okeeeeei🤦♀️🤦♀️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 13. februar 2022 #11 Del Skrevet 13. februar 2022 Mariposa__ skrev (26 minutter siden): Det bodde en fra Somalia eller noe i fjor eller året før. Så var det en før der igjen og hun har sagt i podcasten at hun stadig lå med tinderfyrer. Hvordan er det så enkelt for henne? Men nå er hun sammen med han hemmelige og er ikke det flott for hunHun har som sagt vært sammen med han noen måneder så det er ikke mange som har flyttet inn og at hun ligger rundt hele tiden med nye og finner seg samboere som andre skifter sokker som du hintet til i begynnelsen.. Disse du nevner har foregått over mange år, han første du nevnte bodde med hun lenge og det er en god stund siden det ble slutt. og 2-3 over flere år er ikke så ekstremt synes jeg altså. Dama er garantert ikke jomfru nei, men so?? Dama er bra og har draget.. knall bra det for hun. Mariposa__ skrev (4 minutter siden): Det er ikke alle som har det lett med å finne hverken sexpartner eller kjæreste. Mange på datingappene vil aldri møte folk bare bruke det som tidsfordriv. Trekker seg rett før når man har gjort avtale osv. Vil ha sex med deg osv, men når det kommer til stykket så vil de ikke likevel. Det er MANGE slike. Snakker for flere her nå. Så lurer oppriktig på hvordan hun har det så lett?? Hun er ikke akkurat modell. Ja, hun er morsom og kul, har fulgt henne noen år. Er eldre enn henne. Jeg bare undrer på hvorfor det er så enkelt. Hun har i tillegg psykiske utfordringer. Først og fremst, det å ha psykiske problemer trenger overhode ikke være noe hinder, hun har valgt å være åpen om det og det taler vel så mye til fordel for hun som å ha ekstreme fordommer og uvitenhet mot psykisk helse. Dama har selvironi og byr på seg selv, det er en egenskap mange undervurderer. Veldig få ser etter et perfekt menneske, men med selvironi og humor og evnen til å by litt på kommer en faktisk veldig langt.. Dernest, at det kun er supermodeller som får seg typer ligger langt oppe til å bli årets facepalm... Helt vanlige mennesker med helt vanlige kropper og helt vanlige liv og vanlige problemer får seg kjærester. En trenger verken være en anorektisk kvinne, supermodell eller influencer for å bli sammen med noen eller ha draget på det motsatte kjønn. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. februar 2022 #12 Del Skrevet 13. februar 2022 Mariposa__ skrev (57 minutter siden): Det er ikke alle som har det lett med å finne hverken sexpartner eller kjæreste. Mange på datingappene vil aldri møte folk bare bruke det som tidsfordriv. Trekker seg rett før når man har gjort avtale osv. Vil ha sex med deg osv, men når det kommer til stykket så vil de ikke likevel. Det er MANGE slike. Snakker for flere her nå. Så lurer oppriktig på hvordan hun har det så lett?? Hun er ikke akkurat modell. Ja, hun er morsom og kul, har fulgt henne noen år. Er eldre enn henne. Jeg bare undrer på hvorfor det er så enkelt. Hun har i tillegg psykiske utfordringer. Så om man ikke akkurat er modell og i tillegg har psykiske utfordringer så skal man ikke ha lett for å få seg noe 🙄 skrekk og for en holdning..... Kanskje holdninger har noe med hvorfor man ikke får noe. Gaaaaaaaanske mange i Norges befolkning stiller ikke i klassen modell og vil før eller senere møte på psykiske utfordringer 🤷♀️ 7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 14. februar 2022 #13 Del Skrevet 14. februar 2022 Mariposa__ skrev (4 timer siden): Det er ikke alle som har det lett med å finne hverken sexpartner eller kjæreste. Mange på datingappene vil aldri møte folk bare bruke det som tidsfordriv. Trekker seg rett før når man har gjort avtale osv. Vil ha sex med deg osv, men når det kommer til stykket så vil de ikke likevel. Det er MANGE slike. Snakker for flere her nå. Så lurer oppriktig på hvordan hun har det så lett?? Hun er ikke akkurat modell. Ja, hun er morsom og kul, har fulgt henne noen år. Er eldre enn henne. Jeg bare undrer på hvorfor det er så enkelt. Hun har i tillegg psykiske utfordringer. Så du tror menn tenner kun på damer som Er 180cm høy og veier knapt 50kg??? Det er like dumt å si, som at ingen vil ha de på 180cm og veier 50kg!! Smaken er som baken, delt! Og da lurer jeg på....hva ville du valgt, en strøken mann utseendemessig men som hverken er hyggelig eller morsom. Eller "den vanlige mannen i gata" som er hyggelig, morsom...og kanskje verdens beste elsker? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassida Skrevet 14. februar 2022 #14 Del Skrevet 14. februar 2022 Har fulgt herlige Malin i mange år, hva gir deg rett til å mene noe slikt om henne? Hun har hatt to samboere og vært på deiteren og nå en kjæreste. Hun er nydelig, skjønn, kreativ, morsom, livlig, tar seg selv ikke høytidelig, virker varm og en type som lett får seg nye gode venner. Hvorfor i huleste skulle ikke hun være en catch?! Du må virkelig gå i deg selv, for den misunnelsen er virkelig ikke noe attraktiv! 12 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissJolie Skrevet 31. desember 2022 #15 Del Skrevet 31. desember 2022 Mariposa__ skrev (På 13.2.2022 den 22.46): Nye kjærester hele tiden og de flytter inn så blir det slutt så er det nye igjen🙄 Jeg skjønner ikke problemet. Er jo hennes liv og leilighet? Eller? Har du kanskje betalt noe her som du nå har tapt, eller tar kroppen din direkte skade av dette? Du står jo fritt til å ikke ha kjæreste, la være å flytte inn med noen, så igjen, HVA er problemet? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 31. desember 2022 #16 Del Skrevet 31. desember 2022 Hvorfor følger dere slike personer, oppretter tråder om dem osv? Lettest og best å bare ignore dem. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 31. desember 2022 #17 Del Skrevet 31. desember 2022 Malin er pen, og er sikkert veldig flink sosialt. Sånne egenskaper tiltrekker folk. Du trenger ikke å se ut som en modell for å få deg et ligg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 4. januar 2023 #18 Del Skrevet 4. januar 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 23. januar 2023 #19 Del Skrevet 23. januar 2023 Hun har fast kjæreste. Har fulgt henne siden Jeg mot meg (siden 2016) og hun har bare hatt tre kjærester på den tiden. Vil ikke si det er ofte å bytte kjæreste når man leter etter noen å dele livet med. Å ha mye sex i datingstadiet er vanlig, godt og bra (så lenge man er trygg). Hun er jo pen og sexy, synes ikke det er så rart. Glad for at hun er så åpen om sin opplevelse av livet og singeltilværelsen/forhold ❤️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 25. januar 2023 #20 Del Skrevet 25. januar 2023 Mariposa__ skrev (På 13.2.2022 den 23.43): Det er ikke alle som har det lett med å finne hverken sexpartner eller kjæreste. Mange på datingappene vil aldri møte folk bare bruke det som tidsfordriv. Trekker seg rett før når man har gjort avtale osv. Vil ha sex med deg osv, men når det kommer til stykket så vil de ikke likevel. Det er MANGE slike. Snakker for flere her nå. Så lurer oppriktig på hvordan hun har det så lett?? Hun er ikke akkurat modell. Ja, hun er morsom og kul, har fulgt henne noen år. Er eldre enn henne. Jeg bare undrer på hvorfor det er så enkelt. Hun har i tillegg psykiske utfordringer. Skjerp deg 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå