Gå til innhold

Kanye West


moroklompen

Anbefalte innlegg

Liker musikken godt. Noe av oppførselen ikke så godt. Men prøver være litt raus siden jeg tenker det er relatert til bipolaritet. Og tenker det er kinkig å være så kjent med en slik diagnose og det den innebærer.. 
Men man kan ikke se gjennom fingrene på trakassering og lignende likevel da.. ser den.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (På 11.3.2022 den 14.16):

Prøver å se for meg Kanye, Pete og Kim i Farmen Kjendis nå, lurer på hvordan det hadde gått 😅

Jeg styrte unna Isak og Sofie Elise. Men det der ville jeg fått med meg! De burde valgt tvekamp med omhu da, ikke sleggekast kanskje🙈🤪

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Jeg styrte unna Isak og Sofie Elise. Men det der ville jeg fått med meg! De burde valgt tvekamp med omhu da, ikke sleggekast kanskje🙈🤪

Og så kommer Jay Z og Beyonce inn som utfordrere

Mon tro om de hadde stjålet fra markedet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Og så kommer Jay Z og Beyonce inn som utfordrere

Mon tro om de hadde stjålet fra markedet :P 

Neinei, ingen stjeling fra Bey og Jay i alle fall. Hun bare I’m a survivor I’m gonna make it. 😂 mens Jay bare it’ s a hard knock life. 😂👍🏻 Dog tror jeg Kim kunne tatt noe sånn okseblod eller talglys fra marked som sminkeerstatning😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Neinei, ingen stjeling fra Bey og Jay i alle fall. Hun bare I’m a survivor I’m gonna make it. 😂 mens Jay bare it’ s a hard knock life. 😂👍🏻 Dog tror jeg Kim kunne tatt noe sånn okseblod eller talglys fra marked som sminkeerstatning😂

Og når Beyonce er på markedet så fremfører hun Single Ladies med Kim og Pete (Pete med parykk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fulgt så voldsomt nøye med på alt for det skjer jo så mye med de der men han har aldri virket helt i vater og virker veldig kontrollerende, jeg kunne ikke ha levd med det der. Jeg tror han har vært helt jævlig å leve med. 

Uansett, har aldri likt fyren eller musikken. Kan ikke unnskylde all ræva oppførsel med psykisk sykdom heller.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (45 minutter siden):

Var som fortjent da, mon tro om han starter sitt eget sosiale medier nå slik Trump gjorde 😅

Han har vel pengene til det, så det skulle ikke forundre meg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (27 minutter siden):

Han har vel pengene til det, så det skulle ikke forundre meg!

Og så kaller han det for YeMe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 15.3.2022 den 9.50):

Og når Beyonce er på markedet så fremfører hun Single Ladies med Kim og Pete (Pete med parykk)

👏🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 7 måneder senere...

En rekke personer som tidligere har hatt et tett forhold til Kanye West, nå kjent som Ye, har fortalt CNN at artisten lenge har hatt en fascinasjon av Adolf Hitler. Fascinasjonen skal ha vært så stor at Kanye West ønsket å navngi et av sine album etter Nazi-lederen. (TV2)

Det som kommer fra Kanye blir bare mer og mer bisart. 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (1 minutt siden):

En rekke personer som tidligere har hatt et tett forhold til Kanye West, nå kjent som Ye, har fortalt CNN at artisten lenge har hatt en fascinasjon av Adolf Hitler. Fascinasjonen skal ha vært så stor at Kanye West ønsket å navngi et av sine album etter Nazi-lederen. (TV2)

Det som kommer fra Kanye blir bare mer og mer bisart. 

Han må jo ha store psykiske problemer.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Entern skrev (Akkurat nå):

Han må jo ha store psykiske problemer.

Det er jo nettopp det inntrykket man får når man hører om alt tøvet rundt ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Letharia

Synes det er veldig spesielt at han bare får holde på sånn. Skjønner at han er en voksen mann, og bestemmer over seg selv og sitt eget liv. Men virker jo som at ingen i omgangskretsen hans prøver å gjøre noe med oppførselen hans? Eller i det minste prøver å be han skaffe hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...