Gå til innhold

Kanye West


moroklompen

Anbefalte innlegg

Hva syntes dere egentlig om han?

Jeg elsker musikken men han fremstår som en stormannsgal narsissist som gjør hva som helst for å få viljen sin. Ref han sine seneste Instagramposter.

Han er rasende fordi Kim ikke vil ta han  tilbake men hva har han gjort selv for å holde familien samlet?

Endret av moroklompen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elder Millennial

Jeg tenker det må være veldig vanskelig å være bipolar i rampelyset. Både for han og de rundt han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han er veldig syk, og at han har vært det lenge. 
Han er visstnok genierklært som musiker, men jeg oppfatter musikken hans som dørgende kjedelig og lite original. 

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en stor dust. Det kan ikke unnskyldes med bipolarhet, at han ranter mot familie, venner o.l. mens han har mani er bare toppen av isfjellet. Han bør virkelig oppsøke hjelp før barna forstår hva han driver med. Ja, jeg er fullt klar over hvordan det er å ha bipolaritet i nærmeste familie. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir skikkelig flau på hans vegne. Sutrekopp! Håper Kim holder deg langt unna...

Minner litt om Aaron Carter. Samme flaue oppførselen på sosiale medier.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en bra musiker (ikke min stil akkurat, men hører jo at det er kvalitet) men har åpenbart psykiske problemer som bare rakkern.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes har er et geni, og digger musikken hans. Han har utretta sykt mye og sier alltid ting som han føler. Jeg synes det står respekt av!

Men at Kim har det bedre nå som hun er sammen med Pete det tviler jeg ikke på. 

Endret av Thaila
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ikke så mange uker siden det var bilder av han og ei annen dame som klinte , smurt over hele Instagram.. Stakkars barn som må være vitne til dette. Han burde jo bli beskytta mot seg selv. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke musikken  hans. Og synes det er trist at episodene hans går utover de nærmeste, inkl barna. Må ha vært veldig tøft for Kim å stå i det i såpass mange år.

Hjelper ikke å slette alt etterpå, "hele verden" får det jo med seg hver gang.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (4 timer siden):

Bipolar er nå en ting, men han er ganske kjip mot endel kvinner.

Nå siste Billie Eilish. 

Det er slutt mellom han og Julia Fox nå. Skal nok bli vanskelig å finne en som er like tålmodig som Kim K tilsynelatende var. 

Endret av Lunabelle
La til et ord.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (2 minutter siden):

Det er slutt mellom han og Julia Fox nå. Skal nok bli vanskelig å finne en som er like tålmodig som Kim K tilsynelatende var. 

Det tror jeg også. Han vil jo helst være sammen med Kim igjen da. Tror det Julia Fox greiene var mye for å gjøre henne sjalu. Han sa offentlig han ville ha Kim tilbake mens han var sammen med Julia! 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Fox er performance artist og hun og Kanye har utnyttet hverandre. Svært smart PR-stunt fra hennes side. Ikke så mye fra hans…

Eller synes jeg fryktelig synd på barna, og spesielt North som sikkert forstår mye. Kanye er bipolar og er i tillegg narsissist, så det er nærmest umulig å skaffe han hjelp. Kim er stuck i en umulig situasjon. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Billiebi skrev (På 15.2.2022 den 0.33):

Julia Fox er performance artist og hun og Kanye har utnyttet hverandre. Svært smart PR-stunt fra hennes side. Ikke så mye fra hans…

Eller synes jeg fryktelig synd på barna, og spesielt North som sikkert forstår mye. Kanye er bipolar og er i tillegg narsissist, så det er nærmest umulig å skaffe han hjelp. Kim er stuck i en umulig situasjon. 

Han har vel strengt talk ingen narsissist diagnose selv om noen mener det. Å skryte av seg selv er også en del av hip hop kulturen.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (31 minutter siden):

Han har vel strengt talk ingen narsissist diagnose selv om noen mener det. Å skryte av seg selv er også en del av hip hop kulturen.  

Om han har fått diagnosen påvist eller ikke vet jeg ikke. Men han er uansett en narsissist.

Ja, det er helt vanlig å skryte uhemmet i hiphop-kulturen. Men ikke slik han gjør. Det er heller ikke normalt - eller ok - å true sin eks og hennes nye kjæreste. Trakassering, dele private meldinger… Det er psykisk mishandling og ikke ok!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av han som menneske, så er faktisk musikken hans fantastisk. Skjønner godt at han har blitt genierklært som musiker. 

Wolves, Mercy, stronger, bound 2, heartless, life of Pablo pt. 2. Nevner bare noen av alle de fantastiske sangene hans.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

monstergospel skrev (20 timer siden):

Uavhengig av han som menneske, så er faktisk musikken hans fantastisk. Skjønner godt at han har blitt genierklært som musiker. 

Wolves, Mercy, stronger, bound 2, heartless, life of Pablo pt. 2. Nevner bare noen av alle de fantastiske sangene hans.

👏👏👏👏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...