Billiebi Skrevet 28. februar 2022 #21 Del Skrevet 28. februar 2022 monstergospel skrev (20 timer siden): Uavhengig av han som menneske, så er faktisk musikken hans fantastisk. Skjønner godt at han har blitt genierklært som musiker. Wolves, Mercy, stronger, bound 2, heartless, life of Pablo pt. 2. Nevner bare noen av alle de fantastiske sangene hans. Helt enig. Han er en fantastisk artist. Men det må kunne gå an å ha to tanker i hodet samtidig. Er en del på nett som mener det han driver med er ok, bare fordi han er et geni. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mars 2022 #22 Del Skrevet 6. mars 2022 https://www.tv2.no/underholdning/14618136/ Herregud at det går an… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 6. mars 2022 #23 Del Skrevet 6. mars 2022 monstergospel skrev (På 27.2.2022 den 23.27): Uavhengig av han som menneske, så er faktisk musikken hans fantastisk. Skjønner godt at han har blitt genierklært som musiker. Wolves, Mercy, stronger, bound 2, heartless, life of Pablo pt. 2. Nevner bare noen av alle de fantastiske sangene hans. Jeg er helt enig, og jeg tror at grunnen til at han genierklærer seg selv er fordi "ingen" andre gjør det. Folk er alltid på etterskudd. Etter hans død kommer folk til å skjønne hvor stor han har vært! At han sammenligner seg med de største legendene kan høre sykt ut, fordi han sier det selv, men Samtidlig så er det ikke feil. Han er en fantastisk produsent også, og mange artister skylder han mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mars 2022 #24 Del Skrevet 6. mars 2022 Thaila skrev (7 minutter siden): Jeg er helt enig, og jeg tror at grunnen til at han genierklærer seg selv er fordi "ingen" andre gjør det. Folk er alltid på etterskudd. Etter hans død kommer folk til å skjønne hvor stor han har vært! At han sammenligner seg med de største legendene kan høre sykt ut, fordi han sier det selv, men Samtidlig så er det ikke feil. Han er en fantastisk produsent også, og mange artister skylder han mye. Musikken hans er god men jeg synes ikke at oppførselen hans er ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hundemamma97 Skrevet 6. mars 2022 #25 Del Skrevet 6. mars 2022 Flau på hans vegne over alt det rare han har postet på Instagram de siste dagene. Lange tekster om at Kim ikke lar han være med barna, at de er på Tiktok mot hans vilje, mobbing av Kims nye type og bilder av nye damer som slettes igjen etterpå. Helt latterlig opptreden. Han virker som en usikker mann bak en narsissistisk fasade. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 6. mars 2022 #26 Del Skrevet 6. mars 2022 Vel han kaldte svigermor Kris Jenner for Kris Young Un på et tidspunkt også 😅 Han bare sier hva han tenker. Men visstnok har Kim og Kanye et ganske bra forhold, og han hadde godkjent SNL vitsene om han fra Pete og Kim i følge TMZ. Det er også mulig Pete har godtkjent denne låta/videoen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. mars 2022 #27 Del Skrevet 6. mars 2022 Thaila skrev (10 minutter siden): Vel han kaldte svigermor Kris Jenner for Kris Young Un på et tidspunkt også 😅 Han bare sier hva han tenker. Men visstnok har Kim og Kanye et ganske bra forhold, og han hadde godkjent SNL vitsene om han fra Pete og Kim i følge TMZ. Det er også mulig Pete har godtkjent denne låta/videoen. Han tenker ikke før han prater med andre ord 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #28 Del Skrevet 11. mars 2022 https://www.tv2.no/underholdning/14637634/ Wow.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 11. mars 2022 #29 Del Skrevet 11. mars 2022 Han har vel fått en diagnose på bipolar lidelse. Tror ikke han er narsissistisk, tror heller han har mani de gangene han har vakt oppsikt med det han sier og gjør. Husker dere Sinead O’Connor? Samme med henne. Facebook-siden hennes for noen år siden hadde tidvis helt merkelige statusoppdateringer. Hun også har fått den diagnosen. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #30 Del Skrevet 11. mars 2022 BuffyTheVampire skrev (2 minutter siden): Han har vel fått en diagnose på bipolar lidelse. Tror ikke han er narsissistisk, tror heller han har mani de gangene han har vakt oppsikt med det han sier og gjør. Husker dere Sinead O’Connor? Samme med henne. Facebook-siden hennes for noen år siden hadde tidvis helt merkelige statusoppdateringer. Hun også har fått den diagnosen. Er litt av et sirkus alt dette, lurer på hvordan det vil ende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenesene Skrevet 11. mars 2022 #31 Del Skrevet 11. mars 2022 Han er en poster boy for "Hvorfor går hun ikke bare?" Han har kommet med drapstrusler, lagt ut private meldinger og drevet ekstrem trakassering. Hadde han vært kvinne hadde han fått verge, men menn får lov til å være gale og skade folk for "han er jo bare eksentrisk." 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anabel Skrevet 11. mars 2022 #32 Del Skrevet 11. mars 2022 Er enig i at han musikken han lager er god, men den siste musikkvideoen (som illustrerer at han kidnapper og dreper en person mistenkelig lik Pete Davidson) synes jeg er over streken. Og at han i samme musikkvideo insisterer på å kalle han Skete. Pete D har vært åpen om at han har slitt med sin mentale helse i mange år, og dette nører nok opp i ting han har jobbet med over lengre tid. Det er ikke slik at Kanye «plager» Kim K/Pete D. Jeg vil faktisk kalle det trakassering. Han har bedt fansen sin om å være på lag med han, han har sendt store kjærlighetserklæringer til Kim vitende om at hun fortsatt er med Pete, og mens han selv har vært med andre. Nå har han en ny kjæreste, tro kopi av Kim i tillegg (ikke Julia Fox, som forøvrig heller ikke var så ulik). Jeg tenker heller ikke man skal glemme at Ye fikk seg ny dame tidlig etter bruddet, før Kim K ble sammen med Pete D. Og det var ikke før vi ble introdusert for Pete som Kims romantiske venn at Kanye tok helt av. Det blir bare så tydelig at han kun ønsker å ha kontroll, og det viser også balansen i forholdet mellom han og Kim, slik det sikkert alltid har vært. Håper hun føler seg fri og at hun klarer å trekke seg litt unna Ye. Han kan jo neppe være bra for barna heller slik han holder på nå. Diagnose eller ikke! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 11. mars 2022 #33 Del Skrevet 11. mars 2022 Han er en pompøs og usedvanlig kvalm type. Hører ikke på slik musikk heller. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 11. mars 2022 #34 Del Skrevet 11. mars 2022 Lenesene skrev (2 timer siden): Han er en poster boy for "Hvorfor går hun ikke bare?" Han har kommet med drapstrusler, lagt ut private meldinger og drevet ekstrem trakassering. Hadde han vært kvinne hadde han fått verge, men menn får lov til å være gale og skade folk for "han er jo bare eksentrisk." Akkurat dette har jeg tenkt på så mange ganger !! Britney var jo ikke så mye "galere" i sin tid enn han er.. 🤷♀️ 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chenet Skrevet 11. mars 2022 #35 Del Skrevet 11. mars 2022 Han har selv sagt at han ikke får til å lage musikken sin når han tar medisin, så det er vel ikke så usannsynlig at han er i en dårlig fase og at han velger å ikke gjøre noe med det for å kunne skape musikken sin. Det tenker jeg er rimelig umulig for andre å leve med... https://www.mercurynews.com/2019/05/28/kanye-west-admits-medication-can-help-bipolar-disorder-after-promoting-dangerous-myth-that-suffering-helps-art/ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #36 Del Skrevet 11. mars 2022 Prøver å se for meg Kanye, Pete og Kim i Farmen Kjendis nå, lurer på hvordan det hadde gått 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 12. mars 2022 #37 Del Skrevet 12. mars 2022 Hvorfor kaller han Pete for Skete?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. mars 2022 #38 Del Skrevet 12. mars 2022 Twinkle~ skrev (3 timer siden): Hvorfor kaller han Pete for Skete?😅 https://www.distractify.com/p/why-does-kanye-call-pete-skete Var visst noe han bare kom på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 12. mars 2022 #39 Del Skrevet 12. mars 2022 Når man velger å bringe barn til verden så har man et ansvar. Om man ikke klarer å lage musikk uten å drive barnslig og offentlig psykisk vold mot barnas mor (og hennes nye kjæreste) og henge ut barna (tidligere episode hvor han la ut om at han ville at de skulle ta abort, og alt nå), da får man la være å lage musikk. Jeg har hatt noe av musikken hans på Spotify, men nå har jeg lagt ham til på liste over artister som ikke skal spilles av. Jeg er ikke med på å finansiere dette. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. mars 2022 #40 Del Skrevet 14. mars 2022 Virker som at Pete har fått nok av Kanye og vil komme seg vekk https://deadline.com/2022/03/pete-davidson-blue-origin-spaceflight-1234977962/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå