Gå til innhold

Når samboer har bestilt kredittkort i mitt navn…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå er det han som isåfall skal anmelde og ikke jeg, jeg antar det finnes skriftlig kommunikasjon på skyld og gjeld ja. 

Anonymkode: 80175...c9c

Du antar...

Du sier du ikke vil ha samlivsrådgivning. Helt ok. Men du virker litt godtroende når du velger å tro på den minst sannsynlige forklaringen hans.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nomore82 skrev (3 timer siden):

Du antar...

Du sier du ikke vil ha samlivsrådgivning. Helt ok. Men du virker litt godtroende når du velger å tro på den minst sannsynlige forklaringen hans.

Hvor mye mener du jeg skal spørre og grave og gå igjennom samtalene hans på sms og Messenger da? Eller synes du kanskje jeg skal kontakte eksen og be om hennes versjon? Kanskje det beste er å dumpe ham 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hvor mye mener du jeg skal spørre og grave og gå igjennom samtalene hans på sms og Messenger da? Eller synes du kanskje jeg skal kontakte eksen og be om hennes versjon? Kanskje det beste er å dumpe ham 🤪

Les innlegget mitt på nytt.

Dersom historien hans er reell så bør han komme med en anmeldelse. Mer bevis trenger du ikke.

Alternativ har han ingen anmeldelse og da ville jeg stilt store spørsmål med hvor oppegående han er i utgangspunktet. Men bare en kopi av en tekstmelding hvor hun innrømmer eller bekrefter noe i nærheten av at hun har gjort det han påstår.

Klarer han hverken å hoste opp en kopi av en anmeldelse eller noen form for tekstmelding så vet du jo hvor du har han.

Og du velger selv hva du aksepterer å leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Så problemet er egentlig ikke den urett som han ble utsatt for, men at dette er kjipt for deg økonomisk fordi han ikke kan gi deg like mye som du ønsker. 

Anonymkode: eef5a...b73

Hvordan tolket du det sånn!?? Han har aldri penger, betyr i mine øyne at han aldri har penger TIL SEG SELV en gang, knapt til det mest nødvendige. Altså at han omtrent ikke klarer å forsørge seg selv pga gjelden.

TS har ikke gitt det minste inntrykk av at det er snakk om å bli påspandert noe hun savner. Du bare hopper på konklusjoner, og jeg tipper du er en bitter mann som mener "alle kvinner er gold diggere, jeg vet det, jeg har erfart det".

Anonymkode: 1f077...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, hvis noen kan gjette passordet ditt da er du uaktsom. Jeg har vært gift i mange år. Jeg kan love deg at mannen min ikke har sjans til å gjette passordene mine. 

Anonymkode: 41009...6bf

Samme her, gift i mange år, mannen min har ingen muligheter til å logge seg inn i min nettbank. 

Han kan gjette så mye han vil, han kommer aldri til å klare det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det egentlig mulig å ta opp kredittkort (eller forbrukslån) med mindre man på en eller annen måte har fått tak i deres Bank ID eller noe sånn? 

Anonymkode: 9f786...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

hvordan er det egentlig mulig å ta opp kredittkort (eller forbrukslån) med mindre man på en eller annen måte har fått tak i deres Bank ID eller noe sånn? 

Anonymkode: 9f786...94d

Det holder jo ikke med bare bank id. Man må kjenne til kode og passord også, for å få logget inn. Så dette har han (ts) delt med samboeren sin. Dessverre var det dumt, erfarer han nå, som så mange andre som har blitt utsatt for partnersvindel.

Det blir bare fler og fler slike saker der folk har svindlet partneren sin økonomisk. Det er faktisk blitt ganske vanlig i dag. Jeg skjønner ikke at noen tør å dele slike ting med samboeren sin, når banken skriver ettertrykkelig at dette er hemmelig info og ikke skal deles med noen!?

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...