Gå til innhold

Jeg ser gravid ut....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er snart 9 år siden jeg fødte. Det er noe overvekt her også, bmi på 26. Jeg har sjekket magemusklene hos fysio, og hun mener jeg ikke har spesielt delte magemuskler, isåfall veldig lite. Hjeeelp, er det håp for denne magen😭😭😭 på dette bilde er jeg oppblåst i tillegg, den er litt mindre om morgenen.

Screenshot_20220213-191252_Gallery.jpg

Anonymkode: 50dbd...9ad

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser bra ut! 

Anonymkode: 089f4...b3e

Skrevet

Du er feit!

Anonymkode: 7b0d6...939

• Liker 9
Skrevet

Den vil hvertfall bli mindre om du går ned i vekt tror jeg.

Anonymkode: 23fb7...993

• Liker 2
Skrevet

Du skjuler jo litt av ryggen der med hånden (sånn som gravide ofte gjør på bilder for å se slankere ut). Så tror ikke den strutter så mye som bildet gir uttrykk for. Tipper den er borte om du går ned 10kg.

Anonymkode: 23fb7...993

• Liker 3
Skrevet

Jeg er helt lik, TS.

Magen blir jo selvsagt mindre med lavere vekt, men jeg beholder kroppsformen. Var HELT lik i proporsjonene med BMI på 17 etter fødsel og årene etter som slank.

For meg er endometriose en relativ stor trigger for mye oppblåsthet, selv etter operasjon.

Jeg merker noen dager uti mens at magen er mykere og endel mindre - da ser jeg mer tydelig hva som er fett. Resten av måneden er jeg oppblåst 🤷‍♀️

Jeg har vurdert å ta fettsuging, men det vil nok bare redusere en viss andel slik jeg «føler» at fettet utgjør min størrelse. 

Jeg har heller ikke unormalt mye deling av magemuskler. 

Anonymkode: ae5b3...6d5

Skrevet

Jeg har stooor mage til tross for at jeg veier 10kg mindre enn da jeg ble gravid! Veldig urettferdig. Jeg laget en tråd om det i dag faktisk, om et barn som spør meg til stadighet om jeg er gravid 🙈Tror det er gener og slikt som gjør det dessverre, resten av kroppen er nokså slank selv om bmi sier at jeg er overvektig. 

Anonymkode: 5d680...d69

Skrevet

Synes det er noe utrolig feminint og deilig med en god og myk kosemage jeg kan holde rundt når vi spooner 👌

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er feit!

Anonymkode: 7b0d6...939

Du er frekk. Feit er jeg ikke men lubben/lett overvektig kan jeg gå med på.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis man trener magenusklene, vil ikke de da holde magen mer inn?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser bra ut! 

Nei det ser jo ikke bra ut

• Liker 6
Skrevet

Her er min mage på bmi nesten 28 og 20,7.

Vektnedgang, kosthold og trening. 

Rokkering har jeg også brukt.

Så jeg tror kosthold og trening retter opp i det. Å når man da får inn gode vaner med treningen og kostholdet så vil nok den oppblåste følelsen også forsvinne.

Har du noen intoleranser?

20220213_212639.jpg

Anonymkode: 310a4...cc8

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Du er feit ikke lubben. Slutt å lyv for deg selv. Bare å begynne på slankekur. 

Anonymkode: 27c1e...7b4

• Liker 13
Skrevet

TS jeg kunne vært deg!

Ser helt lik ut, er 9 år siden siste barn. BMI er på 25, 8. Er 71 kilo og 166 cm.

Jeg har veid 10 kilo mindre og formen på magen var likevel sånn.

Anonymkode: aa688...520

• Liker 1
Skrevet

Ingenting og skamme seg over ts. Dette er ikke verdens undergang. Har ikke så mange råd bortsett fra og spise sundt og være aktiv. Også vil jeg bare gi deg en klem❤

Til alle andre som skriver at ts er feit, så har hun ikke bedt om og bli latterliggjort og mobbet. Hun vet problemstillingen så har dere ingenting fint og oppmuntrende og si så trenger dere ikke og svare.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Enkel oppskrift. Gå ned, ser ut som rundt 10-12kg, og begynn å trene. Jogging kombinert med styrketrening med fokus på mage.

Anonymkode: 3a5cf...9fa

Skrevet

Hei!!

Du er absolutt IKKE feit med en BMI på 26. Du er normalvektig, men vil nesten påstå at du har diastase. Magen min var helt lik og det måtte en operasjon til. Har du hatt keisersnitt forresten?

• Liker 3
Skrevet
Barmhjertighet skrev (1 minutt siden):

Ingenting og skamme seg over ts. Dette er ikke verdens undergang. Har ikke så mange råd bortsett fra og spise sundt og være aktiv. Også vil jeg bare gi deg en klem❤

Til alle andre som skriver at ts er feit, så har hun ikke bedt om og bli latterliggjort og mobbet. Hun vet problemstillingen så har dere ingenting fint og oppmuntrende og si så trenger dere ikke og svare.

Rapporter, det gjør jeg :) 

Det er hetsing og personangrep. Helt sykt.

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Her er min mage på bmi nesten 28 og 20,7.

Vektnedgang, kosthold og trening. 

Rokkering har jeg også brukt.

Så jeg tror kosthold og trening retter opp i det. Å når man da får inn gode vaner med treningen og kostholdet så vil nok den oppblåste følelsen også forsvinne.

Har du noen intoleranser?

20220213_212639.jpg

Anonymkode: 310a4...cc8

Men dette utgangspunktet er jo helt ulikt TS? Du ser jo mager ut med BMI på 20,7 (ikke kritisk ment, men jeg ville jo gjettet langt lavere). 

Jeg er som TS, og din mage med BMI på 28 har ikke jeg engang når min BMI er på 17. Jeg måtte trolig vært dau i 2 uker før magen sank i nærheten av såpass ned :P 

Poenget er: det er å sammenlikne to fullstendig ulike utgangspunkt. 

TS skjønner jo at mindre kropp = mindre kropp og omvendt. Proporsjonene vil være de samme. Iallefall hos meg er det slik.

Anonymkode: ae5b3...6d5

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Rapporter, det gjør jeg :) 

Det er hetsing og personangrep. Helt sykt.

Jeg er helt enig med deg jeg har også rapportert det. Det er utrolig stygt og hetse deg når du ikke har bedt om og få hets❤ jeg syns du ser flott ut som du er jeg!

Endret av Barmhjertighet
  • Liker 1
Skrevet
Pæddan skrev (4 minutter siden):

Hei!!

Du er absolutt IKKE feit med en BMI på 26. Du er normalvektig, men vil nesten påstå at du har diastase. Magen min var helt lik og det måtte en operasjon til. Har du hatt keisersnitt forresten?

Enig, synes det er utrolig om det ikke er problemer med magemusklene her. Ts, hadde bedt om second opinion hos en annen helseprofesjonell.

Anonymkode: e6b97...02f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...