Gå til innhold

Dere som har hatt omikron ,hjor lenge varte det ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk påvist corona/omikron i går .lett hode pine ,og ruskende i hals. Hvor lenge varer omikron sånn ca?

Kan jeg regne med å bli sykere,?

Anonymkode: ce5d0...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg var det som en berg - og dalbane. To dager ganske dårlig, to dager i bra form, så et par dager dårlig igjen. Så følte jeg meg helt fin i 2-3 dager før jeg fikk ettervirkninger i form av spy og diare fra helvete. Var borte fra jobb i nesten to uker.

Anonymkode: cf5d8...6e8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager da jeg hadde sår hals og hodepine, så 2,5 dag med 39 i feber, verk i hodet og kropp. Så frisk i 2 dager , før 3 dager med kraftige magesmerter, kvalme og diaré.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 dager med sår hals, hoste og vondt i hodet. Så ble jeg pottetett, hele hodet var fult av snørr. Vanskelig å snakke både med hosting og pusting og pesing fra tett nese. I dag 8 dager etter positiv test hoster jeg fortsatt litt og er litt tett i hodet, men ikke mye. Hadde aldri feber.  Har også hørt om veldig mange som ble mye bedre og så fikk tilbakefall rundt dag 7-8.

Anonymkode: 61100...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1: Merket nesten ingenting. Litt trykk i hodet. 
Dag 2: Moderat feber. Muskelverk, leddsmerter og frysninger. Trykk i hodet. Kvalme. 
Dag 3: Litt leddsmerter og muskelverk. Kvalme.
Dag 4: Litt hoste, denne helvetes kvalmen sitter fortsatt i og er helt grusom. Håper den gir seg snart. 

Anonymkode: 38c15...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over en uke ca. Som skrevet over. Syk 2 dager og så i fin form igjen. Ble igjen syk og ligger nå med streptokokker i halsen og full feber. 

Anonymkode: c2398...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på dag tre nå.

Tett nese, det er det. Ingenting anna. Hadde ikke tenkt korona om det ikke var for at en i nær familie hadde fått det påvist. 

Anonymkode: d8000...bb1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...