Gå til innhold

Uhygieniske damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette må du bare akseptere med vestlige damer. Har selv slikket og kost meg med endel rumper i sørøst Asia. Der luktet de alle godt i rumpa til enhver tid. Siden de bruker en slik rumpevasker med vann hver gang de har vært på do. Mens vestlige damer nøyer seg med dopapir og våtservietter. Ikke rart de lukter når de hevder de er ren der baki så lenge dasspapiret er hvitt. 

Anonymkode: b1bb4...e64

Godt å høre at damene du har sleika i rumpa i sørøst Asia har vett til å vaske seg mellom kundene ihvertfall, hadde sikkert vært kjipt med sloppy seconds fra forrige kunde 

Anonymkode: 6dfeb...78a

• Liker 7
Skrevet

Har du noe sammenligningsunderlag siden du hevder dette gjelder spesielt kvinner?
Pleier du ikke merke bismak på menn når du slikker de i rumpa?

Anonymkode: a1c67...71f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Godt å høre at damene du har sleika i rumpa i sørøst Asia har vett til å vaske seg mellom kundene ihvertfall, hadde sikkert vært kjipt med sloppy seconds fra forrige kunde 

Kunder? Insinuerer du jeg hadde meg med prostituerte? Dette var real dates. Vanlige kvinner i vanlige jobber. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kunder? Insinuerer du jeg hadde meg med prostituerte? Dette var real dates. Vanlige kvinner i vanlige jobber. 

Det var akkurat det jeg gjorde ja. Hehe ja særlig 

• Liker 4
Skrevet

Kona å jeg tok vinterferie på hytten denne uka (ikke innlagt vann) vi dro forrige lørdag og kom hjem nå i dag, kona har da ikke dusjet siden forrige fredags morgen før hun dro på jobb og har heller ikke skiftet klær😍

Hun lukter helt nydelig og vi har sex flere ganger om dagen, og hun sa på vei hjem at hun skulle vente til mandags morgen med å dusje og skifte. Det stikke ansiktet mellom benene hennes og lukte på buksen hennes er helt himmelsk! 

Er så takknemlig for min kone

Anonymkode: 6b425...cef

• Liker 1
Skrevet

Det er bare du som er rar, litt rumpelukt og smak må du tåle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...