Gå til innhold

Uhygieniske damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud for en tråd… jeg er alt annet enn uhygienisk. Men hadde noen plutselig stappet tunga borti rumpa mi på kvelden, kan jeg ikke garantere at den hadde vært fresh og luktfri altså. Det er liksom ikke et sted jeg flyr og vasker fem ganger daglig. Mener forøvrig at rumpa er et sted tunga ikke hører hjemme. Du slikker ikke på bæsjen til noen, så hvorfor skal du slikke der den kommer ut?

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Jadzia said:

Herregud for en tråd… jeg er alt annet enn uhygienisk. Men hadde noen plutselig stappet tunga borti rumpa mi på kvelden, kan jeg ikke garantere at den hadde vært fresh og luktfri altså. Det er liksom ikke et sted jeg flyr og vasker fem ganger daglig. Mener forøvrig at rumpa er et sted tunga ikke hører hjemme. Du slikker ikke på bæsjen til noen, så hvorfor skal du slikke der den kommer ut?

Damer tisser ut av fitta, men dere krever at menn skal slikke den… 

Anonymkode: 013fc...ae0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gjør ikke det. Og det er vel uansett et definisjonsspørsmål siden vi ikke tisser med samme hullet vi har sex, og heller ikke med klitten. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du høres rett og slett litt uerfaren ut, i og med at du ikke tar i betraktning at folk i forhold har spontan sex rett som det er. :ler: Ingenting setter fyr på romantikken som setningen: «Et øyeblikk kjære, jeg skal bare vaske ræva først». :ler: 

Mulig min hygiene er over snittet, men jeg sørger for å være ren mer eller mindre døgnet rundt. Det vil si at jeg legger som regel dusjing etter et dobesøk og tar gjerne en rask tur i dusjen om jeg må en ekstra tur i løpet av dagen. Det finnes også våtservietter. Med andre ord: jeg er alltid ren og vil være klar for spontan sex når som helst.

Om du eller andre damer går rundt med uvaskede rumpehull, så får det være deres sak.

Personlig har jeg lite interesse av å slikke rumpehull eller analsex, men hygienen er i hvert fall på plass.

Anonymkode: 89c6b...599

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Mulig min hygiene er over snittet, men jeg sørger for å være ren mer eller mindre døgnet rundt. Det vil si at jeg legger som regel dusjing etter et dobesøk og tar gjerne en rask tur i dusjen om jeg må en ekstra tur i løpet av dagen. Det finnes også våtservietter. Med andre ord: jeg er alltid ren og vil være klar for spontan sex når som helst.

Om du eller andre damer går rundt med uvaskede rumpehull, så får det være deres sak.

Personlig har jeg lite interesse av å slikke rumpehull eller analsex, men hygienen er i hvert fall på plass.

Det høres ut som du burde redusere mengden dusjing. Å dusje så mye er ikke bra for huden din. Det ødelegger hudens barriere og viktig bakterieflora. 

Anonymkode: 9008e...ba5

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Forskjell på stump og tiss.

Menn krever vel oftere at kvinner suger enn omvendt. Altfor mange menn som ikke gjengjelder.

Anonymkode: af337...4ce

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Forskjell på stump og tiss.

Menn krever vel oftere at kvinner suger enn omvendt. Altfor mange menn som ikke gjengjelder.

Man tisser forresten ikke ut av skjeden. Kanskje på tide å lære seg litt mer om kvinnelig anatomi? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Det bør vel holde med normal hygiene, men selv ville jeg likt å vite i forkant at noe sånt skulle skje. Jeg mener, det er et sted som er litt utsatt for å bli klamt og svett, sånn er det bare når man har litt rumpe. Trenger ikke lukte vondt fordi det er rester etter avføring, men fordi det er hud som ligger mot hverandre tett i tett.

Foreslår å starte foreplay i dusjen neste gang du vil rimme😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

og Dere menn tisser ut av pikken også? dere spør om å suge også

Anonymkode: caf8f...de0

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det høres ut som du burde redusere mengden dusjing. Å dusje så mye er ikke bra for huden din. Det ødelegger hudens barriere og viktig bakterieflora. 

Anonymkode: 9008e...ba5

Har det helt fint, jeg, så ikke bekymre deg for meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke bare det. De fleste norske menn er heller ikke omskjært. Og det krever en mann å holde hygienen på topp der kan du si.  Kvinner er mye mer hygieniske. Menn pisser over alt også, holder på kjønnsorganet og vasker seg ikke etterpå. Usj.

Anonymkode: 6b171...516

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men er lettere å vaske noe som stikker ut. Verre med et hull. Da er det vanskelig å rengjøre. Det er derfor fitter har en sur lukt

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke bare det. De fleste norske menn er heller ikke omskjært. Og det krever en mann å holde hygienen på topp der kan du si.  Kvinner er mye mer hygieniske. Menn pisser over alt også, holder på kjønnsorganet og vasker seg ikke etterpå. Usj.

Enig. Mye rensligere å suge menn fra Asia.  Menn fra tyrkia, kurdistan  og iran har mye bedre likt fra pikken

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja, men er lettere å vaske noe som stikker ut. Verre med et hull. Da er det vanskelig å rengjøre. Det er derfor fitter har en sur lukt

Du har visst bare vært uheldig du. De som ikke er omskjært lukter verre enn verst. Men det vet vel ikke du, for du når jo ikke ned der.

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Vagina er selvrensende. Ved å vaske manuelt der skaper man ubalanse og får den sure lukta du tenker på, fordi man ødelegger den naturlige ph-balansen. Du bør lese deg litt opp på det kvinnelige kjønnsorgan før du uttaler deg. Det er ikke bra for helsen der nede å rengjøre vagina.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Synes det er opphissende og sexy jeg når damer er litt uhygieniske.

Digger når vi er på hytta (den har ikke innlagt vann eller strøm) og kona går i samme klær og ikke dusjer på flere dager.

Samme med hjemmekontorperioden, hun vet hvor mye det tenner med så da kan det gå dagevis før hun dusjer og skifter, 

Anonymkode: 6b425...cef

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Synes det er opphissende og sexy jeg når damer er litt uhygieniske.

Digger når vi er på hytta (den har ikke innlagt vann eller strøm) og kona går i samme klær og ikke dusjer på flere dager.

Samme med hjemmekontorperioden, hun vet hvor mye det tenner med så da kan det gå dagevis før hun dusjer og skifter, 

Du slikker ræva hennes på hytta?

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du slikker ræva hennes på hytta?

Ja jeg går ned på henne på hjemme og på hytta eller hvor vi befinner oss når vi har sex.

I sommer så hadde hun ikke dusjet på 3-4 dager når vi dro på hytta og var der en uke så da gikk hun ca 11 dager uten dusj/vask. Vi hadde sex hverdag og gjerne flere ganger om dagen😍

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke sånn at vi har fått dusj for å kunne ha sex. Sex har vi hatt siden tidenes morgen, lenge før dusj, våtservietter og rumpevasker ble oppfunnet. Det er heller ikke sunt å vaske seg der nede til alle døgnets tider, så her taler du legestanden imot. Til sist, det er heller ikke opphissende med maniske folk. 

Anonymkode: 22341...e47

• Liker 2
Skrevet

Tenk å ha lyst å slikke mitt rasshååål🤭 nei nå må du gi deg

Anonymkode: f8625...c6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...