Meadow Skrevet 24. april 2022 #301 Del Skrevet 24. april 2022 Hvorfor skal de ikke til Nordkapp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 25. april 2022 #302 Del Skrevet 25. april 2022 (endret) Denne sesongen har vært skikkelig skuffende. Noe av det flotte med 71° nord har jo vært å følge veien nordover, endringene i naturen. Jeg syntes det var kjedelig i forrige sesong, da de hele tiden holdt til i et område (godt sponset av turistnæringa i Flom-området), før de tok fly fra Jotunheimen til Nordkapp. I år er det også tung sponsing av turistnæringen, veldig mye bilkjøring, og et militæropplegg(!). Og så ender de ikke en gang på 71° nord! Endret 25. april 2022 av Grønt blad 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 25. april 2022 #303 Del Skrevet 25. april 2022 Meadow skrev (9 timer siden): Hvorfor skal de ikke til Nordkapp? Kan du spørre om. Rogaland er ikke akkurat Nordkapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 25. april 2022 #304 Del Skrevet 25. april 2022 Niklas Baarli er jo en utadvendt og «bråkete» type, og han går jo godt overens med Alsgaard. Så tror bare Elisa virkelig fikk frem det verste i ham. Jeg er ganske sosial og ekstrovert, men tror jeg hadde blitt sprø av Elisa også. De har vært lenge på tur... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 28. april 2022 #305 Del Skrevet 28. april 2022 Digger meg å se Jon slite med ruten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrukonymAner Skrevet 28. april 2022 #306 Del Skrevet 28. april 2022 Har forsvart Alsgaard før her og kan hende denne Røtterud er krevende å gå på tur med, men Alsgaard er selv rimelig uspiselig i sin fremtoning. Sure og nedlatende kommentarer konstant, viser ikke akkurat sin beste side i dette programmet. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 28. april 2022 #307 Del Skrevet 28. april 2022 Både Bob og Thomas fremstod som sure, korte og mutte i dagens episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 29. april 2022 #308 Del Skrevet 29. april 2022 BrukonymAner skrev (7 timer siden): Har forsvart Alsgaard før her og kan hende denne Røtterud er krevende å gå på tur med, men Alsgaard er selv rimelig uspiselig i sin fremtoning. Sure og nedlatende kommentarer konstant, viser ikke akkurat sin beste side i dette programmet. Har reagert på Alsgaard sin oppførsel gjennom hele sesongen. Vi ser jo at Elisa nok kan være utfordrende å forholde seg til, spesielt når man blir sliten, men det er jo en del av livet da å håndtere ulike type personer. Når man i tillegg deltar frivillig på et realitykonsept der man skal nettopp samarbeide virker det helt merkelig å oppføre seg sånn. Og den sutringen for at han ble kald av å vente så lenge, Jon lurte jo naturlig nok på hvorfor han ikke bare tok på seg andre klær. Stakkars mann, han virker jo helt utafor, skjønner ikke at noen orker å gå sammen han i det hele tatt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 29. april 2022 #309 Del Skrevet 29. april 2022 (endret) Dette konseptet tror jeg 71 grader nord kan gjemme nederst i en skuff som "har prøvd, fungerte dårlig". Jeg må ærlig innrømme at gårsdagens episode er første gang jeg faktisk hadde en smule medlidenhet med Elise. Hun er tydeligvis blitt så vant til å gjøre feil og få kjeft for det at hun antar at hun kommer til å gjøre det. Da hun stod på stien og gråt fordi hun var sikker på at hun hadde gått feil fikk jeg helt vondt. Men jeg gledet meg like mye som henne over at hun fant posten . Når det gjelder Thomas så forstår jeg at man blir sur når man må vente lenge og blir kald. Jeg er nok veldig lik Thomas, men jeg vet om det og jeg kan gå og banne for meg selv, og heller bestemme meg for at jeg skal være ferdig med banningen når andre ankommer. Det Thomas heller ikke tenkte på er at han fikk hvilt seg i denne perioden han ventet - er ikke det en fordel da? Og ja, det finnes faktisk klær til å ta på seg. Jeg synes også det var nyttig det Adam sa: i deres team er det ok å bjeffe for så å bli ferdig med det. Endret 29. april 2022 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 29. april 2022 #310 Del Skrevet 29. april 2022 Synes Elisa er den mest slitsomme av de alle. Men husk at de er hardt presset....da endrer humøret seg kraftig for noen. Samtidig har de satt sammen TOTALT forskjellige mennesker for å lage TV. Selv ville jeg gått på tur med Jon eller Thomas. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. april 2022 #311 Del Skrevet 29. april 2022 Mistet interessen da tvillingene datt av, de tilførte så mye humor og moro, uten dem (og Safari og Victoria - savner Safari men IKKE Victoria) ble det litt daft. Liker veldig godt Jon og Adam da 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 29. april 2022 #312 Del Skrevet 29. april 2022 Blondie65 skrev (1 time siden): Dette konseptet tror jeg 71 grader nord kan gjemme nederst i en skuff som "har prøvd, fungerte dårlig". Jeg må ærlig innrømme at gårsdagens episode er første gang jeg faktisk hadde en smule medlidenhet med Elise. Hun er tydeligvis blitt så vant til å gjøre feil og få kjeft for det at hun antar at hun kommer til å gjøre det. Da hun stod på stien og gråt fordi hun var sikker på at hun hadde gått feil fikk jeg helt vondt. Men jeg gledet meg like mye som henne over at hun fant posten . Når det gjelder Thomas så forstår jeg at man blir sur når man må vente lenge og blir kald. Jeg er nok veldig lik Thomas, men jeg vet om det og jeg kan gå og banne for meg selv, og heller bestemme meg for at jeg skal være ferdig med banningen når andre ankommer. Det Thomas heller ikke tenkte på er at han fikk vilt seg i denne perioden han ventet - er ikke det en fordel da? Og ja, det finnes faktisk klær til å ta på seg. Jeg synes også det var nyttig det Adam sa: i deres team er det ok å bjeffe for så å bli ferdig med det. Ja, man kan jo selvfølgelig forstå at det er ubehagelig å bli kald og frustrerende å måtte vente, men det virker jo som du velger å håndtere det på en måte de fleste voksne ville gjort, bli litt forbanna på egen hånd og så bli ferdig med det. En annen ting jeg synes er veldig rart med Thomas er at når man er topptrent, i verdenstoppen i utholdenhet, hvorfor blir man da så overrasket og muggen over at man av og til må vente på folk? Jeg så jo i går at det han kaller rolig gange ikke er det samme som jeg legger i det begrepet i allefall. Uansett ser vi at oppførselen hans medfører at de andre går på eggeskall for ikke å frustrere ham, dette er ikke moro å se på. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 29. april 2022 #313 Del Skrevet 29. april 2022 Wow, så sur og usympatisk Thomas Alsgaard er. Står og klager over at han er kald i stedet for bare å ta på seg en jakke! Voksne mannen. Føler veldig med Elisa som må slite med han på denne turen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 29. april 2022 #314 Del Skrevet 29. april 2022 Tulipanpiken skrev (Akkurat nå): Wow, så sur og usympatisk Thomas Alsgaard er. Står og klager over at han er kald i stedet for bare å ta på seg en jakke! Voksne mannen. Føler veldig med Elisa som må slite med han på denne turen. Syns synd på begge som må slite med hverandre jeg. De er så diametralt forskjellige. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 29. april 2022 #315 Del Skrevet 29. april 2022 Turkis Sau skrev (Akkurat nå): Syns synd på begge som må slite med hverandre jeg. De er så diametralt forskjellige. Ja, det er de. Men det er Thomas som trykker ned lagkameraten sin og er sur hele tiden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 29. april 2022 #316 Del Skrevet 29. april 2022 Hvis Thomas ikke orker Elisa så hadde det kanskje vært en idé å si det på en hyggelig måte, ikke være så jævla aggressiv og passiv aggressiv. Herregud, er han 14 år? Elisa tilpasser seg enormt mye ser jeg, dere som påstår at hun ikke gjør det kan umulig se hvor lite hun snakker i forhold til hvor ofte hun føler for å snakke. Hun snakker mye mindre nå enn i starten og når hun ikke får respons av Thomas så snakker hun til crewet som følger dem. Eller hun snakker bare til crewet fordi hun vet at hun ikke kan snakke til Thomas. Jeg hadde blitt sliten av snakkingen hennes jeg også, men ærlig talt å oppføre seg som Thomas er flaut. Den episoden da han ble så forbanna på henne var utløsende for det dårlige samarbeidet videre. Elisa prøver på sin måte å skape god stemning. Ja, hun bommer jo totalt, men hun prøver. Thomas er sur og grinete, svarer henne ikke hyggelig. Jeg synes ikke slikt er god TV, jeg blir skikkelig ille berørt av at folk har det vondt. Hvis 71 skal ha en slik teamsesong til så må jeg nesten vite at det er hod stemning for å orke å se på. Håper Elisa og Adam vinner årets sesong, haha. 😅 Safari ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 1. mai 2022 #317 Del Skrevet 1. mai 2022 Bare meg som synes at Elisa er litt sexy når hun er sliten og skitten i ansiktet?! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. mai 2022 #318 Del Skrevet 1. mai 2022 Hahahah, ler meg i hjel av Elisa og Thomas nå!😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 1. mai 2022 #319 Del Skrevet 1. mai 2022 Blir bare irritert🤪 Alsgaard er en så dårlig lagkamerat, når de padler og han bare er sur fordi hun ikke er rask nok.. de andre hadde mye mer fortjent å vinne selv om vinnerlaget kanskje er sterkere. Men lagmessig er Jon og Adam mye bedre sammen og totalt sett 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 1. mai 2022 #320 Del Skrevet 1. mai 2022 rosemarin skrev (4 minutter siden): Blir bare irritert🤪 Alsgaard er en så dårlig lagkamerat, når de padler og han bare er sur fordi hun ikke er rask nok.. de andre hadde mye mer fortjent å vinne selv om vinnerlaget kanskje er sterkere. Men lagmessig er Jon og Adam mye bedre sammen og totalt sett Ja, uff😕 Men godt at Elisa tok det med et smil. Jeg hadde nok blitt kjempesur på han!😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå