gotthard Skrevet 21. mars 2022 #221 Del Skrevet 21. mars 2022 (endret) gotthard skrev (7 minutter siden): dobbelposting Endret 21. mars 2022 av gotthard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 21. mars 2022 #222 Del Skrevet 21. mars 2022 Carmen67 skrev (2 timer siden): Tror veldig på at hun blir å se på Kompani Lauritzen neste sesong. Da må hun i hvert fall gjøre noe med oppførselen sin 🙈🙄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 21. mars 2022 #223 Del Skrevet 21. mars 2022 Carmen67 skrev (4 timer siden): Ikke enig. Adam og Safari hadde vært dreamteam. Begge to viser egenskaper som skal til på et lag og begge hadde da hatt bratt læringskurve fordi de hadde sluppet noen som rev kartet ut av hendene på dem. De lytter og viser respekt og er faktisk seige til å gå. Tror de hadde vunnet hele greia i så fall. Feilnavigering og krangling pga konkurranseinstinkt og stress har jo vist seg å være det som disse såkalte «råtassene» har blingsa på. Jeg tror du må ha sett en annen versjon av dette programmet en meg. Kan ikke si jeg har sett Jon Almaas rive kartet ut av hendene på Adam Schjølberg. I versjonen jeg har sett samarbeider de om å lese kartet. Adam Schjølberg sa vel også, da han gikk med kartet, at de begge likte å gå med det. At de derfor stoppet underveis og kikket på det sammen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 21. mars 2022 #224 Del Skrevet 21. mars 2022 gotthard skrev (2 timer siden): Forstår enda ikke helt det hatet enkelte her inne har til Viktoria. Ja hu er sjefete, ja hu surver, ja hu vil vinne. Og ja hun har et så stort prestasjonspress på seg selv at det er sykt, Men se for deg selv på tur hvor ingen kan lese kart men hun kan litt så hun prøver, se for deg tur med en som ikke tør ta beslutninger eller si i fra om han føler seg presset ut og som har sakt klart fra flere ganger at han er ikke der for å konkurere, han er på tur han. Så neste episoden nå hvor Viktoria sier rett ut at hun ikke kan dette, at hun ikke har noen å lene seg på når hun ikke forstår å Zafari sier han trekker seg unna når han ikke forstår. Skal vel ikke så mye til for å se at om ikke hun tar ansvar så gjør hvertfall ikke han det. I den episoden får Zafari ansvar for kartet å hva skjer, de står stille fordi han ikke klarer bestemme seg og han skyller litt på henne også fordi han ikke klarer vite hvor de skal gå, så blir det ansvaret hennes da.. Det er liksom hu å Thomas som skal hates denne sessongen ser det til, Begge to har blit satt sammen med folk som er så motsatte av seg selv som det går å finne men det er Viktoria å Thomas som har all skyld i at ting ikke fungerer 100%, Om hun sier at hun vil ha hjelp, at han må ta mer ansvar å trå til litt så skal hun hates for å sjefe, om hun ikke gjør det er det stakars Xafari som er på tur sammen med ei som er ego å ikke tar ansvar. Samme med Thomas, han sier 5 ganger i hver episode at han er en som liker ro men for det skal han hates, bli kallt grinunge psykopat for at han endelig tørr ta igjen med frøkena som forlanger tommel og smil på kommando. Hva med å prøve se ting fra begge sider? Viktoria og Zafari sier både i serien og i ettertid at de er venner, de hadde det fint sammen men sleit med å samarbeide å finne ut hva den andre trengte, men her inne skal det hates... Thomas og Elisa ble veldig fort venner igjen, ikke mer utblåsing en det som fåregår i de fleste hjem en gang i blandt men klart det barnehagebarnet av en psykopat skal hates. Eneste jeg virkelig synes ødlegger hele serien er V&W, men det er langt i fra noe hat, bare glad jeg ikke skal på tur med de. Det har gått litt inflasjon i dette «hat» begrepet ditt synes jeg. Ingen hater noen som helst ut fra det jeg har lest her. Deltagerne får kritikk for oppførselen sin, og tilbakemeldingene er både negative og positive. Du har dine synspunkter og det er fint. Du velger i likhet med alle oss andre her inne å fremme din versjon av disse parene og dynamikken i dem. Jeg har så langt ikke lagt merke til at noen har kalt Thomas en psykopat slik du påstår. Har jeg gått glipp av et slikt innlegg? Hvilken side stod det på? Da bør det i så fall rapporteres. Når du til slutt skriver bastant at et av parene ødelegger hele serien, er det også ganske kraftig utsagn av deg der du utelukkende fokuserer på selve personene, og ikke nevner hva du reagerer med ved oppførselen deres. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 21. mars 2022 #225 Del Skrevet 21. mars 2022 gotthard skrev (2 timer siden): Joa, om de ikke hadde havnet i "på tur" felle som begge to prater litt om at de ønsker, men ja. Men hadde det blitt god tv som Tv norge ville sendt? Harmonisk tur i fjellet? Hadde blitt kopi av " Med Monsen på" tur det jo. Ikke at jeg vet hva som skjer på disse turene men klart at de plukker ut når det skjer noe, om Zafari og Viktoria går å synger sammen å har det fint på tur vises ikke det, ikke god tv det veit du 😉 Jeg veit. Synes bare de første sesongene av 71 var mye bedre underholdning…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 21. mars 2022 #226 Del Skrevet 21. mars 2022 Krutthøna skrev (2 timer siden): Da må hun i hvert fall gjøre noe med oppførselen sin 🙈🙄 Fenriken klarte å få Vinnie i vater i første sesong, så det går nok fint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 21. mars 2022 #227 Del Skrevet 21. mars 2022 Oida skrev (28 minutter siden): Jeg tror du må ha sett en annen versjon av dette programmet en meg. Kan ikke si jeg har sett Jon Almaas rive kartet ut av hendene på Adam Schjølberg. I versjonen jeg har sett samarbeider de om å lese kartet. Adam Schjølberg sa vel også, da han gikk med kartet, at de begge likte å gå med det. At de derfor stoppet underveis og kikket på det sammen. Det har du rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 22. mars 2022 #228 Del Skrevet 22. mars 2022 Spoiler Er det bare jeg som reagerer på Adam sin småsutrete offerrolle? Alt han sier på skjerm er jo rettet mot at han bare innpasser seg… Syntes dette programmet begynte greit, men nå er teamene så dysfunksjonelle at det er bare irriterende å se på. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 22. mars 2022 #229 Del Skrevet 22. mars 2022 Carmen67 skrev (6 timer siden): Fenriken klarte å få Vinnie i vater i første sesong, så det går nok fint. Tviler ikke på at Fenriken får skikk på henne. Men å sammenligne Vinni og Victoria går ikke. Vinni var ikke på noe tidspunkt utidig mot noen av de andre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 22. mars 2022 #230 Del Skrevet 22. mars 2022 Carmen67 skrev (7 timer siden): Det har gått litt inflasjon i dette «hat» begrepet ditt synes jeg. Ingen hater noen som helst ut fra det jeg har lest her. Deltagerne får kritikk for oppførselen sin, og tilbakemeldingene er både negative og positive. Du har dine synspunkter og det er fint. Du velger i likhet med alle oss andre her inne å fremme din versjon av disse parene og dynamikken i dem. Jeg har så langt ikke lagt merke til at noen har kalt Thomas en psykopat slik du påstår. Har jeg gått glipp av et slikt innlegg? Hvilken side stod det på? Da bør det i så fall rapporteres. Når du til slutt skriver bastant at et av parene ødelegger hele serien, er det også ganske kraftig utsagn av deg der du utelukkende fokuserer på selve personene, og ikke nevner hva du reagerer med ved oppførselen deres. Påstår ikke noe bastant jeg, jeg skriver at om noen ødlegger noe så er det i mine øyne de to og at jeg er glad jeg ikke skal på tur med de . Ang å kalle Thomas og Viktoria for mye nedsettende og stygt så er det bare å lese bakover i tråen, hvordan de to beskrives som pesoner her inne er direkte pinlig å lese. Å hate noen har jeg tatt fra trenden at er du uenig med noen så hater de, Synes du innvandrere skal følge norske regler så hater du de og er rassist, mener du Audi, Bmw og tesla eiere må bruke mer blinklys så hater du de og er du uenig med hvordan Norge styres så hater du politikere. Men seriøst når du leser hva enkelte her inne skriver om de to så kan det virke som det er noe personlig og et dypt hat, er ikke snakk om å se noe av det positive de gjør. "viktoria river kartet fra Zafari" ser ikke at Zafari kan enda mindre en henne om kart, " Viktoria lar ikke han bestemme noe, bare komanderer" ja får han har faktisk ikke så lyst ser det ut til og når han må så klarer han det ikke osv osv. Ikke at jeg er verdensmester i å se ting fra begge sider men det er virkerlig noen her inne som må prøve på det litt hardere, også å huske at dette er tv satt sammen for å skape engasjemang på en annen måte en Monsen og Sandra med kaffekoppen ved siden av bålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 22. mars 2022 #231 Del Skrevet 22. mars 2022 @gotthard Men selv om andre bruker ordet hat i feil situasjon, trenger ikke du å gjøre det. Å kritisere noens oppførsel er ikke det samme som å hate dem. Hat er en ekstremt voldsom følelse som man ikke bruker på random folk på tv. Her har jeg bare sett generell kritikk og ikke noen av de harde karakteristikkene du nevner. Han heter forøvrig Safari. Ikke med Z! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 22. mars 2022 #232 Del Skrevet 22. mars 2022 Krutthøna skrev (11 timer siden): Tviler ikke på at Fenriken får skikk på henne. Men å sammenligne Vinni og Victoria går ikke. Vinni var ikke på noe tidspunkt utidig mot noen av de andre. Jeg hadde sansen for Vinnie og ser muligheter i Victoria. Og poenget mitt var Fenriken vs Victoria i KL, ikke de andre deltagerne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 22. mars 2022 #233 Del Skrevet 22. mars 2022 Carmen67 skrev (1 time siden): Jeg hadde sansen for Vinnie og ser muligheter i Victoria. Og poenget mitt var Fenriken vs Victoria i KL, ikke de andre deltagerne. 👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 24. mars 2022 #234 Del Skrevet 24. mars 2022 I dag hadde jeg forskjøvet visning og jeg endte med å spole gjennom Wanda og Vita sine drama sekvenser og sutringen, klagingen og griningen til Victoria. Jeg synes for øvrig Safari traff spikeren på hodet da han sa at så lenge det går bra er alt vel, men med en gang de møter motgang så mister Victoria fullstendig gangsynet og da går han i paralysert modus for å unngå ytterligere eskalering. For Wanda og Vita sin del bør de sitte og se dette programmet og forstå hvor inn i granskauen ubehagelig det er å høre på dem. Problemet er at de ikke er normalt høflige eller i stand til å begrense seg overfor hverandre. De eier rett og slett ikke respekt for den andre personen. Og det er ikke slik her at den ene er verre enn den andre. Her er det jo slik at hvis den ene ikke skaper drama skal den andre sannelig sørge for at det blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 24. mars 2022 #235 Del Skrevet 24. mars 2022 Synes det blir kjedelig i lengden med all denne kranglingen, det er vel liksom "god tv" men... Håper team-varianten ikke blir videreført. Jeg ønsker meg vanlig 71 jeg nå, med vanlige folk, mer tur og opplevelser og mindre drama. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 24. mars 2022 Forfatter #236 Del Skrevet 24. mars 2022 Så langt er det Safari som kommer best ut av dette programmet syntes jeg - han er positiv, finner glede i å være i naturen, er åpen for nye ting og vil utvikle seg (og han driver ikke og banner, skriker og kjefter hele tiden, ikke minst), mens de andre kjører mest på med sin egen greie. Adam pusher seg selv også maks, men det virker ikke som han koser seg helt, mer at han ofrer seg for Jons skyld. 🙈 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyre Skrevet 25. mars 2022 #237 Del Skrevet 25. mars 2022 (endret) Så skuffet over at lagene har gått så skeis, håpet på noe mer kose-tv, litt som Monsen på Villspor bare med ikke fullt så rutinerte turfolk. Krangling og konflikter tar opp så mye av programmet, og jeg blir litt sliten av å se på det rett og slett. Lurer på om TV Norge hadde sett for seg konfliktnivået som kom til å oppstå..? Er dette noe som de har planlagt og tenkt vil dra seere? Nå ser jeg hovedsakelig på fordi jeg syns det er stas med Adam og Jon, der er det god stemning og man får se to ulike mennesker som har funnet ut åssen de skal funke sammen. Sånn jeg håpet det skulle bli med de andre og, utenom Vita og Wanda, visste jo åssen de var fra før.. Veldig frustrerende å se på hesteepisodene og, så mye nesten-ulykker, som kunne gått skeis. Når Wanda(?) sklei ut i dypet på elva der og 400kg dølahest kom etter fikk jeg hjertet litt i halsen. Syns produksjonen i det minste kunne sagt hvor de skulle krysse, eventuelt ikke krysse.. Endret 25. mars 2022 av Lyre 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyre Skrevet 25. mars 2022 #238 Del Skrevet 25. mars 2022 Trotwood skrev (12 timer siden): Så langt er det Safari som kommer best ut av dette programmet syntes jeg - han er positiv, finner glede i å være i naturen, er åpen for nye ting og vil utvikle seg (og han driver ikke og banner, skriker og kjefter hele tiden, ikke minst), mens de andre kjører mest på med sin egen greie. Adam pusher seg selv også maks, men det virker ikke som han koser seg helt, mer at han ofrer seg for Jons skyld. 🙈 Enig! Safari virker utrolig god og snill. Begynner litt nå å skjønne hvorfor han går med Victoria. Han finnes jo ikke langsur! Så utrolig imponert over hvordan han bare legger det bak seg og er kompis igjen når Victoria kommer seg etter episodene sine. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 25. mars 2022 #239 Del Skrevet 25. mars 2022 Forstår Thomas godt jeg. Hadde heller gnagd av meg beinet enn å gå på tur sammen med Elise. Vita og Wanda er imidlertid et studie. Herregud som jeg ler av dem og det dysfunksjonelle forholdet de har 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 25. mars 2022 #240 Del Skrevet 25. mars 2022 Lyre skrev (1 time siden): Så skuffet over at lagene har gått så skeis, håpet på noe mer kose-tv, litt som Monsen på Villspor bare med ikke fullt så rutinerte turfolk. Krangling og konflikter tar opp så mye av programmet, og jeg blir litt sliten av å se på det rett og slett. Lurer på om TV Norge hadde sett for seg konfliktnivået som kom til å oppstå..? Er dette noe som de har planlagt og tenkt vil dra seere? Enig, hadde og håpet på kose tv med litt konkuranse, ikke at de setter opp teamene som de trur vil bare bli kaos, krangling og tull. Skuffende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå