Gjest Smeltemann Skrevet 13. februar 2022 #21 Skrevet 13. februar 2022 Jdz skrev (5 timer siden): Tror vi var på en tilsvarende "topp" før covid som den vi hadde på 90- og 2000-tallet i forhold til hvor mange som prøver. Dette er jo faktisk trender og går i perioder, men de aller, aller, aller fleste prøver jo aldri. Selv ikke Cannabis. Og selv for de som prøver går det jo som regel bra. Jeg var i et miljø hvor det ble eksperimentert en del på sent 90-/tidlig 2000-tall, men ingen kom egentlig ut av det men rusproblemer (foruten meg som hadde en laaaang periode hvor jeg drakk alt for mye). Har kamerater og venner som jeg besøker på kirkegården etpar ganger i året, de som ikke er der ser jeg nesnødd ute en gang i blant. Men vi var mange som kun brukte alkohol,vi berget på mange måter bra.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #22 Skrevet 13. februar 2022 Eldste startet å drikke litt, da hun var 16 år. Jeg kjørte alltid og hentet på fest. Og hun viste at var det noe, var det bare å ringe, så kom jeg og hentet. Så jeg så henne ikke full, før hun var 18 år. Yngste er 15 år, men der tror jeg det er lenge til han kommer til å drikke. Anonymkode: 8239a...2bb
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #23 Skrevet 13. februar 2022 Mine har verken smakt alkohol eller ruset seg til nå, de er 16 og 18. Har snakket med dem om rus, fordeler og ulemper og forholdsregler, men også at det er attenårsgrense. Og så har jeg vært tydelig på at de aldri skal drikke noe fra åpen flaske/noe de ikke vet hva er/sprit. Anonymkode: 2ed36...787
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå