Pilleville Skrevet 13. februar 2022 #41 Del Skrevet 13. februar 2022 Om du treng noko på butikken i same slengen så kan sikkert fangen og den andre politimannen vente litt medan mannen din kjøper eit par ting og. Godt kva som er gjordt før arbeidsdagen er over😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #42 Del Skrevet 13. februar 2022 I slike politibiler er det ikke plass til flere enn 2 personer. Altså sjåføren og en ekstra politibetjent + fange i bakrommet. Er ikke plass til 7 åringen med mindre hun satt på fanget til han andre politibetjenten. Dette er et tulleinnlegg. Anonymkode: d56ef...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymdame@ Skrevet 13. februar 2022 #43 Del Skrevet 13. februar 2022 Det må jo være samme person som stadig lager masse trolletråder på barn og familieforumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 13. februar 2022 #44 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Barn må sikres riktig i bil. Hadde han med en bakovervendt stol tilfeldigvis i arrestrommet? Anonymkode: f9e6d...084 Gid a meg tenk av sjuåringen ikke satt bakovervendt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 13. februar 2022 #45 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mannen min er politisjef på politidistriktet i bykommunen vi bor i. I går skjedde det noe jeg synes ikke er så greit. Datteren vår på 7 år fikk kraftige forkjølelsessymptomer som mye hoste, masse snørr og svimmelhet, så hun måtte hentes på skolen i går. Mannen min var på vei til arresten med en rabiat, full og aggressiv mann, og med ham bak i arrestrommet kjørte han innom skolen til jenta vår for å hente henne. Hun fortalte at hun hørte dunkelyder bakfra og masse brøl, og pappaen hennes (mannen min) fortalte henne at han har en sint og utagerende kriminell bak i arrestrommet og en politikollega som sitter ved siden av ham for å prøve å roe ham ned. Datteren vår fortalte meg at hun syntes det var skummelt at det satt en slem mann i rommet rett bak henne og at hun følte seg redd, og det skjønner jeg veldig godt. Jeg har konfrontert mannen min om dette når han kom hjem fra jobb og synes at det ikke er greit, og at han kunne kjørt den fulle mannen til arresten før han kjørte til skolen og hentet jenta vår. Hva tenker dere om dette? Er dette virkelig greit? Anonymkode: 039a9...806 Høres ut som en oppdiktet historie. Politidistriktene er mye større enheter enn kommuner, så han kan ikke både være sjef for politidistriktet og for politiet i kommunen på en gang. Bare for å ta et eksempel på noe som ikke henger sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #46 Del Skrevet 13. februar 2022 Perle skrev (11 timer siden): Mannen min er astronaut, og forrige helg hadde han med seg et romvesen hjem. Jeg har konfrontert mannen min om dette når han kom hjem fra jobb og synes at det ikke er greit, og at han kunne kjørt den dette romvesenet tibake til landingsstasjonen før han kjørte til skolen og hentet jenta vår. tenker dere om dette? Er dette virkelig greit? Huff. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Mannen min gjør det samme hver helg. Jeg er drittlei galaktisk musikk, spy og gørr. Anonymkode: bbd67...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 13. februar 2022 #47 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er på KG- her sitter alle bakovervendt til konfirmasjonsalder. Anonymkode: ec166...f64 😂😂😂👆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #48 Del Skrevet 13. februar 2022 Er det ferie nå? 🤔 Anonymkode: affda...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 13. februar 2022 #49 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det ferie nå? 🤔 Anonymkode: affda...bfc Nei, morsdag 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 13. februar 2022 #50 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): I slike politibiler er det ikke plass til flere enn 2 personer. Altså sjåføren og en ekstra politibetjent + fange i bakrommet. Er ikke plass til 7 åringen med mindre hun satt på fanget til han andre politibetjenten. Det stemmer ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 13. februar 2022 #51 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Til en 7-åring?🙄 Anonymkode: 24eca...b12 Barn under 135 cm skal alltid bruke godkjent sikringsutstyr i bil. Nesten ingen 7-åringer er over 135 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 13. februar 2022 #52 Del Skrevet 13. februar 2022 Daria skrev (11 timer siden): Hvis dette faktisk er sant, er det et ganske drøyt overtramp, og ikke primært mot datteren din. Men jeg har litt vondt for å tro at en politisjef (hva slags tittel er det...?) selv er ute og kjører arrestanter, i en bil med et lukket "arrestrom"... Hun tenker sikkert på rommet bak i en cellebil (maje), der det er plass til å frakte personer, f.eks. pågrepne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #53 Del Skrevet 13. februar 2022 Her har det vel fremkommet brudd på retningslinjer, HMS og det som er. Jeg foreslår at kvinneguiden leverer IP til politiet slikt at det kan taes tak i. Anonymkode: 95f55...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #54 Del Skrevet 13. februar 2022 I motsetning til de fleste andre her så tror jeg faktisk på dette her, fordi jeg har opplevd noe lignende selv. Faren min som var politimann tok meg med på biljakt da jeg var 10-12 år. De hadde lett etter en spesiell bil i bygda i lang tid, og plutselig da vi skulle på butikken fikk faren min øye på denne bilen. Da ble visst handleturen biljakt. Anonymkode: 9eda5...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #55 Del Skrevet 13. februar 2022 jabx skrev (25 minutter siden): Barn under 135 cm skal alltid bruke godkjent sikringsutstyr i bil. Nesten ingen 7-åringer er over 135 cm. EN SYVÅRING SITTER IKKE BAKOVERVENDT I BILSTOL. Herregud. Nå blir jeg forbanna. Anonymkode: 9c9cd...0a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #56 Del Skrevet 13. februar 2022 Jeg synes faktisk ikke dere skal klage. Mannen min er historiker, og har stadig vekk med seg historiske personer hjem. For noen uker siden hadde han med seg Hitler hjem. Det var skremmende både for barn og voksne, særlig for meg som har kreft og derfor ikke har noe hår på hodet og er veldig tynn. Tenk litt på de som har det verre enn dere! 😡 Anonymkode: d3787...0a4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 13. februar 2022 #57 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): EN SYVÅRING SITTER IKKE BAKOVERVENDT I BILSTOL. Herregud. Nå blir jeg forbanna. Anonymkode: 9c9cd...0a2 Men skal ha godkjent utstyr siden barnet med all sannsynlighet er under 135 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 13. februar 2022 #58 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): I motsetning til de fleste andre her så tror jeg faktisk på dette her, fordi jeg har opplevd noe lignende selv. Faren min som var politimann tok meg med på biljakt da jeg var 10-12 år. De hadde lett etter en spesiell bil i bygda i lang tid, og plutselig da vi skulle på butikken fikk faren min øye på denne bilen. Da ble visst handleturen biljakt. Anonymkode: 9eda5...a3f Faren din drev biljakt i privatbilen sin? Høres lite sannsynlig ut, med mindre dette var for mange tiår siden da lensmannsbetjenter gjerne måtte bruke egen bil i tjeneste. Men da er du ikke akkurat ung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #59 Del Skrevet 13. februar 2022 jabx skrev (24 minutter siden): Men skal ha godkjent utstyr siden barnet med all sannsynlighet er under 135 cm. Ja jeg er klar over det. Slike puter og stoler kan man dra med seg over alt. Personen tidligere skrev konkret bakovervendt bilstol. Anonymkode: 9c9cd...0a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #60 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mannen min er botaniker, og forrige helg hadde han med seg en kjøttetende blomst hjem. Jeg har konfrontert mannen min om dette når han kom hjem fra jobb og synes at det ikke er greit, og at han kunne kjørt den denne planten tibake til Amazonas før han kjørte til skolen og hentet jenta vår. Hva tenker dere om dette? Er dette virkelig greit? Anonymkode: 431ce...e2a Syns det er like ugreit som mannen min, som jobber i barnehage. Han anbefalte at vår 1 åring er i barnehagen maks 38 minutter pr dag. Og resten av tiden så mente han at vi måtte øve på tale, da ungen ikke kan si "Ibsens ripsbusker og andre buskevekster" helt rent enda, og at hvis vi ikke fikk skikk på dette sporenstreks, så får vi med barnevernet å gjøre! Anonymkode: 0f19c...bc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå