Gå til innhold

Mannen min som er politimann hentet datteren vår på skolen med en fange bak i arrestrommet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hver helg dukker det opp en helt vill tråd på barn og familie-forumet her på KG 🙂 Husker dere forrige uke? Med sønnen sin motorsagkastreringstegning? 😁

Anonymkode: ee18d...1c2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perle skrev (1 time siden):

Mannen min er astronaut, og forrige helg hadde han med seg et romvesen hjem. 

Jeg har konfrontert mannen min om dette når han kom hjem fra jobb og synes at det ikke er greit, og at han kunne kjørt den dette romvesenet tibake til landingsstasjonen før han kjørte til skolen og hentet jenta vår. tenker dere om dette? Er dette virkelig greit?  

Dagens 😂😂👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (1 time siden):

Hmm. Det er vel det samme som når politiet pågriper folk på gata.. En kan jo se hvem det er... Bak i bilen er de vel ikke synlig, men hva om de må plukke opp en skada person, eller anholde en ekstra person mens de er på vei med den første fyren.. Det blir vel på samme måte?

Kan ikke skjønne det, blir vanskelig arrestere noen om det aldri må være folk tilstede. Dessuten fikk ungen neppe så mye informasjon at det kunne sagt noe om hvem personen er. 
Altså om den turen faktisk er sann, så er det stor sannsynlighet for at det alt ligger på Twitter. Og tror ikke de hadde fortalt om hendelser der om det brøt taushetsplikten. Ville stått noe som full, utagerende mann/dame alder. Tatt med til arresten. 

Vært vitne til at flere er blitt arrestert, så da brytes vel taushetsplikten ovenfor dem da 😅

Anonymkode: 3eea8...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, minister-mio said:

I denne bykommunen er det sikkert en politisjef :)

Nei.

Anonymkode: 3e3c7...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn må sikres riktig i bil. Hadde han med en bakovervendt stol tilfeldigvis i arrestrommet?

Anonymkode: f9e6d...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perle skrev (2 timer siden):

Mannen min er astronaut, og forrige helg hadde han med seg et romvesen hjem. 

Jeg har konfrontert mannen min om dette når han kom hjem fra jobb og synes at det ikke er greit, og at han kunne kjørt den dette romvesenet tibake til landingsstasjonen før han kjørte til skolen og hentet jenta vår. tenker dere om dette? Er dette virkelig greit?  

Hater når det skjer ass.

Anonymkode: 54460...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mannen min er botaniker, og forrige helg hadde han med seg en kjøttetende blomst hjem. 

Samme her! Og vet du hva? Blomsten spiste opp biffen min :hakeslepp:

Anonymkode: fbcd4...5f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var drøyt at politisjefen ikke satte den kriminelle til å ta helgevasken hjemme hos dere først, så hentet ungen. Da hadde alt vært greit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Barn må sikres riktig i bil. Hadde han med en bakovervendt stol tilfeldigvis i arrestrommet?

Anonymkode: f9e6d...084

Til en 7-åring?🙄

Anonymkode: 24eca...b12

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolletråd. TS er ute etter å henge ut en eller annen politisjef i en kommune. Normale hadde ikke utgitt så mye opplysninger. I tillegg er det nok ganske strenge regler for transport.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Til en 7-åring?🙄

Anonymkode: 24eca...b12

Du er på KG- her sitter alle bakovervendt til konfirmasjonsalder.

Anonymkode: ec166...f64

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er på KG- her sitter alle bakovervendt til konfirmasjonsalder.

😂😂😂

Anonymkode: 1d253...cfd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mannen min er kirurg og i forrige uke hentet han datteren min på skolen med en minibuss der et operasjonsteam opererte en pasient i full narkose inni bussen. Jeg konfererte med mannen min om dette kunne være greit. Hva synes dere her på KG, er dette greit? 🙄

Anonymkode: fa87f...c73

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mannen min er politisjef på politidistriktet i bykommunen vi bor i. I går skjedde det noe jeg synes ikke er så greit. Datteren vår på 7 år fikk kraftige forkjølelsessymptomer som mye hoste, masse snørr og svimmelhet, så hun måtte hentes på skolen i går. Mannen min var på vei til arresten med en rabiat, full og aggressiv mann, og med ham bak i arrestrommet kjørte han innom skolen til jenta vår for å hente henne. Hun fortalte at hun hørte dunkelyder bakfra og masse brøl, og pappaen hennes (mannen min) fortalte henne at han har en sint og utagerende kriminell bak i arrestrommet og en politikollega som sitter ved siden av ham for å prøve å roe ham ned. Datteren vår fortalte meg at hun syntes det var skummelt at det satt en slem mann i rommet rett bak henne og at hun følte seg redd, og det skjønner jeg veldig godt. Jeg har konfrontert mannen min om dette når han kom hjem fra jobb og synes at det ikke er greit, og at han kunne kjørt den fulle mannen til arresten før han kjørte til skolen og hentet jenta vår. Hva tenker dere om dette? Er dette virkelig greit?  

Anonymkode: 039a9...806

"pappaen hennes (mannen min) fortalte henne at han har en sint og utagerende kriminell bak i arrestrommet"

Dette hørtes usannsynlig ut at en pappa ville fortalt

Anonymkode: 12343...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og mannen min er kirurg og i forrige uke hentet han datteren min på skolen med en minibuss der et operasjonsteam opererte en pasient i full narkose inni bussen. Jeg konfererte med mannen min om dette kunne være greit. Hva synes dere her på KG, er dette greit? 🙄

Anonymkode: fa87f...c73

🥱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...