AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Del Skrevet 12. februar 2022 Mannen min er politisjef på politidistriktet i bykommunen vi bor i. I går skjedde det noe jeg synes ikke er så greit. Datteren vår på 7 år fikk kraftige forkjølelsessymptomer som mye hoste, masse snørr og svimmelhet, så hun måtte hentes på skolen i går. Mannen min var på vei til arresten med en rabiat, full og aggressiv mann, og med ham bak i arrestrommet kjørte han innom skolen til jenta vår for å hente henne. Hun fortalte at hun hørte dunkelyder bakfra og masse brøl, og pappaen hennes (mannen min) fortalte henne at han har en sint og utagerende kriminell bak i arrestrommet og en politikollega som sitter ved siden av ham for å prøve å roe ham ned. Datteren vår fortalte meg at hun syntes det var skummelt at det satt en slem mann i rommet rett bak henne og at hun følte seg redd, og det skjønner jeg veldig godt. Jeg har konfrontert mannen min om dette når han kom hjem fra jobb og synes at det ikke er greit, og at han kunne kjørt den fulle mannen til arresten før han kjørte til skolen og hentet jenta vår. Hva tenker dere om dette? Er dette virkelig greit? Anonymkode: 039a9...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Del Skrevet 12. februar 2022 Nei. Anonymkode: 3e3c7...ea1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Del Skrevet 12. februar 2022 Det er så lite greit at det neppe har skjedd. Anonymkode: 3e3c7...ea1 27 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Del Skrevet 12. februar 2022 Man skulle tro du var 7 år basert på ordvalgene dine. Kriminell i arrestrommet 🙈 Anonymkode: 431ce...e2a 19 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5 Del Skrevet 12. februar 2022 Har vansker for å tro på dette! Gikk virkelig den andre politimannen med på dette? Dette må jo bryte alt av regler/protokoller... Anonymkode: 6e209...4fa 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. februar 2022 #6 Del Skrevet 12. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Perle Skrevet 12. februar 2022 Populært innlegg #7 Del Skrevet 12. februar 2022 Mannen min er astronaut, og forrige helg hadde han med seg et romvesen hjem. Jeg har konfrontert mannen min om dette når han kom hjem fra jobb og synes at det ikke er greit, og at han kunne kjørt den dette romvesenet tibake til landingsstasjonen før han kjørte til skolen og hentet jenta vår. tenker dere om dette? Er dette virkelig greit? 46 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 12. februar 2022 #8 Del Skrevet 12. februar 2022 (endret) Om dette er sant så er det jo grovt brudd på taushetsplikten og noe jeg ikke kan forstå at er lovlig. Dårlig dømmekraft av han som far også. Stakkars jente, hun må ha vært livredd. Endret 12. februar 2022 av Tvillingsjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 12. februar 2022 #9 Del Skrevet 12. februar 2022 Bykommune? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 12. februar 2022 #10 Del Skrevet 12. februar 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Om dette er sant så er det jo grovt brudd på taushetsplikten og noe jeg ikke kan forstå at er lovlig. Hvordan er taushetsplikt brutt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. februar 2022 #11 Del Skrevet 12. februar 2022 Hvis dette faktisk er sant, er det et ganske drøyt overtramp, og ikke primært mot datteren din. Men jeg har litt vondt for å tro at en politisjef (hva slags tittel er det...?) selv er ute og kjører arrestanter, i en bil med et lukket "arrestrom"... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #12 Del Skrevet 12. februar 2022 Politisjefer har en tendens til å kjøre maja og bryte regler. Mmhmm. Anonymkode: 3e3c7...ea1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #13 Del Skrevet 12. februar 2022 Mannen min er botaniker, og forrige helg hadde han med seg en kjøttetende blomst hjem. Jeg har konfrontert mannen min om dette når han kom hjem fra jobb og synes at det ikke er greit, og at han kunne kjørt den denne planten tibake til Amazonas før han kjørte til skolen og hentet jenta vår. Hva tenker dere om dette? Er dette virkelig greit? Anonymkode: 431ce...e2a 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 12. februar 2022 #14 Del Skrevet 12. februar 2022 minister-mio skrev (Akkurat nå): Hvordan er taushetsplikt brutt? Ved å blande jobb og privatliv? Barnet fikk jo med seg informasjon som tilhørte farens jobb og som er taushetsbelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #15 Del Skrevet 12. februar 2022 Neste gang du skal trolle, lag en mer troverdig tråd. Anonymkode: 33c2c...905 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 12. februar 2022 #16 Del Skrevet 12. februar 2022 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Ved å blande jobb og privatliv? Barnet fikk jo med seg informasjon som tilhørte farens jobb og som er taushetsbelagt. Så fremt barnet ikke fikk med seg taushetsbelagt informasjon er ikke taushetsplikt brutt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #17 Del Skrevet 12. februar 2022 Har vi egentlig noe som heter "politisjef"? Politistasjonssjef? Anonymkode: 3e3c7...ea1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 12. februar 2022 #18 Del Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har vi egentlig noe som heter "politisjef"? Politistasjonssjef? Anonymkode: 3e3c7...ea1 I denne bykommunen er det sikkert en politisjef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 12. februar 2022 #19 Del Skrevet 12. februar 2022 (endret) Tvillingsjel skrev (7 minutter siden): Om dette er sant så er det jo grovt brudd på taushetsplikten og noe jeg ikke kan forstå at er lovlig. Hmm. Det er vel det samme som når politiet pågriper folk på gata.. En kan jo se hvem det er... Bak i bilen er de vel ikke synlig, men hva om de må plukke opp en skada person, eller anholde en ekstra person mens de er på vei med den første fyren.. Det blir vel på samme måte? Endret 12. februar 2022 av ltfutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #20 Del Skrevet 12. februar 2022 Mamma Mia.. kan du ikke sende han til meg ? Jeg trenger et praktisk mann som ser løsninger istedenfor hindringer. Mulititasking på høyt plan ! Anonymkode: 64f83...fc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå