AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Del Skrevet 12. februar 2022 Ok, nå skjønner jeg ingenting. Jeg tok en clearblue som ble helt klart negativ, hev den i søpla, og etter ca 1-2 timer skulle jeg hive noe annet i søpla så tilfeldigvis at testen var blitt positiv? Streken var veldig tynn, ikke skygge strek - men mer synålsstrek. Jeg er ca 7dpo, så er jo veldig tidlig, men jeg begynte å blø bittelitt i går og blør enda bittelitt, så bestemte meg for å ta en test. Jeg er helt sikker på at jeg hadde eggløsning sist helg, og da kan jo heller ikke mensen komme nå? Eller surrer kroppen min helt? Sluttet på p-piller i desember og januar fikk jeg den første ordentlige mensen etter p-pilleslutt. Anonymkode: 2f855...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 12. februar 2022 #2 Del Skrevet 12. februar 2022 Ta en ny test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3 Del Skrevet 13. februar 2022 Dette er dessverre standard for clearblue. Om testen var negativ innen avlesningsvinduet er den negativ, den synålstreken dukker opp når den tørker uansett. Vet det er vanskelig å vente, men det er også veldig uvanlig å få positiv test så tidlig som 7dpo (om du er sikker på eggløsning), da egget må få rekke å feste seg og begynne å produsere hcg før det er noen vits i å ta test. Prøv å ha litt is i magen og test igjen om noen dager 🤞 Anonymkode: 73b73...222 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Del Skrevet 13. februar 2022 Takk, jeg skal nok ta en ny test til uka. "Blør" litt mer i dag (gammelt brunt blod - sorry for detaljer) men har en følelse av at det er tr som kommer 💁♀️ Anonymkode: 2f855...4ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå