AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #81 Del Skrevet 13. februar 2022 Mio Imada Mio Tomenaga https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mio_Shirai Alle over er japanske kjente kvinner. Anonymkode: df5bc...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 13. februar 2022 #82 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Synes alle disse guttenavnene er litt belastet, unntatt kanskje Mio. Men Mio synes jeg er mer et kallenavn enn et navn til en voksen mann, som han jo skal bli en dag. Anonymkode: 61d1d...66f Dette 👆 man må se for seg en voksen høyreist mann med skjegg . Å se for seg om han ville kledd å hete mio ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #83 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mio Imada Mio Tomenaga https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mio_Shirai Alle over er japanske kjente kvinner. Anonymkode: df5bc...756 Hvorfor er det et argument at det er et jentenavn i ett land langt unna oss? Robin er et vanlig svensk jentenavn, Andrea er et vanlig italiensk guttenavn og Iben er et vanlig guttenavn i mange land. Likevel brukes disse navnene i Norge uten at andre reagerer på det. Anonymkode: 331e6...085 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #84 Del Skrevet 13. februar 2022 Oki. Tusen takk for alle svar det blir Mio Nathaniel .. Ha en fin søndag og morsdag Anonymkode: f2f05...c0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #85 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Alfbert Trendsetter! Anonymkode: e334e...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #86 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): jeg og mannen liker begge godt mio, men møter en del motstand mot navnet. Hva tenker dere? Andre navn vi har tenkt på er Chrisander,Emilian, Nathaniel, Matheo og Milan. Vi synes guttenavn er vanskelig, har 3 jenter fra før Nova, Elvira og Ava. Er åpen for forslag,men liker ikke vanlige navn eller topp 50 navn Anonymkode: f2f05...c0e Når vi ventet førstemann og fortalte slekta hva hun skulle hete kom svigermor med nye navneforslag hver gang vi møttes 😂 Datteren vår heter fremdeles Bianca, ikke Elisabeth, Ida (som er navnet til min manns eks 🙈😂) eller alle de andre forslagene svigermor kom med. Det vil alltid være folk som ikke liker navnevalget men så lenge du og mannen din er enige så er valget enkelt. Og ps, Mio er kjempefint ❤️ Anonymkode: e0d96...abc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #87 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Å herremin, navnerekka skriker virkelig 20 år og alenemor. Når det kommer til Mio så tenker jeg at det en dag skal bli til en voksen mann og at det er kjipt å bli assosiert med en barnebok for resten av livet. Anonymkode: c3d79...39a Sånn som Emil mener du? Det begynner etterhvert å bli ganske mange menn som heter Emil Anonymkode: 3fb3d...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #88 Del Skrevet 13. februar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Oki. Tusen takk for alle svar det blir Mio Nathaniel .. Ha en fin søndag og morsdag Anonymkode: f2f05...c0e Det er færre enn fire eller ingen som heter Mio Nathaniel. Heldig med den. Det er 21 kvinner som har Mio som sitt første fornavn. Det er 12 kvinner som har Mio som sitt eneste fornavn. Det er 686 menn som har Mio som sitt første fornavn. Det er 443 menn som har Mio som sitt eneste fornavn. Anonymkode: df5bc...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #89 Del Skrevet 15. februar 2022 Jeg syntes Mio er et søtt og fint navn, men det passer bedre til en liten gutt enn til en voksen mann... Ser ikke helt for meg finansrådgiver Mio Kristiansen, liksom Anonymkode: be42a...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #90 Del Skrevet 15. februar 2022 Høres ut som et kjæledyrnav og til voksne høres det litt barnslig ut som et kjælenavn Anonymkode: 6d054...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå