GĂ„ til innhold

Gratulere Norge🇳🇮Skal dere feire i dag?

Gjest Warrior

Anbefalte innlegg

Nei, skal sitte med mannen og ungene med peis, snop og spille paper Mario, sĂ„ fĂ„r andre vĂŠre apekatter pĂ„ byen 🙂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Gjest HottentÄtt
Flintis skrev (5 timer siden):

Tenker jeg venter med hovedfeiringen til det ikke er korona lenger. 

Ikke for Ä vÊre gledesdreper, men da mÄ  du vente lenge.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Har ingenting Ă„ feire, livet mitt fortsetter med munnbind og avstand. Og det krever jeg respekt for . Skal ut Ă„ kjĂžpe mer minnbind mandag. Kommer til Ă„ leve tilbaketrukket fram til sommeren . Dette forvirrer meg. Å leve med frivillig isolasjon gjĂžr jo alt bare mer uforutsigbart og det er absolutt ikke noe Ă„ feire. Og nei, jeg er ikke redd for smitte hos meg selv men Ă„ smitte sĂ„rbare. 

• Liker 9
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Heydayotheinterweb skrev (6 timer siden):

ÅH JA! NÅ ER ALT FJERNET! HUJJA! Akkurat som for 4 mĂ„neder siden ogsĂ„.
Inntil en ny variant av et virus som ikke en gang er blitt isolert (sÄ hvordan kan de vite at det er ny varianter av det) dukker opp og dere gÄr lydige rundt som idioter og tror at en jÊvla maske kan "beskytte" dere!
HUJJA! HUJJA FOJ NOJGE!!!

Fy faen jeg er fĂždt i idiotland!

Gled dere til de slipper Marburg! 

Slipper Marburg? Var en konspiteori om at det var sluppet lÞs i Kina nÄ under OL.

La meg gjette, du tror pÄ det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Warrior skrev (12 timer siden):

Gratulere til alle :) NÄ som alt er fjernet. Fint Ä se folk lykkelig igjen. Fint Ä se folk feirer, koser seg og er glade. 

Jeg skal ogsÄ vÊre med Ä feire siden venner og kjente feirer, og later som jeg er glad for alle andres skyld. Ja det blir tÞft og vondt fremover og bare late som. Bare vente 24/7 pÄ det jeg frykter mest, mens sÄnn er livet. Det viktigste er Ä se andre lykkelig. Det gjÞr meg ogsÄ glad pÄ andres vegne. 

Skal dere feire? Hvordan feirer dere? 

Eneste jeg hÄper nÄ er at det ikke blir mange sykehusinnleggelser, sÄnn at det mÄ stenges ned igjen. For det er tÞft med nedstengninger pÄ ny og sÄ gjenÄpninger pÄ ny. 

HĂ„per ogsĂ„ folk holder seg hjemme nĂ„r de er syke og tenker pĂ„ andre mennesker de kan smitte som kan bli alvorlig sykeđŸ„șmen det regner jeg med de fleste gjĂžr.

Ellers fortjener alle denne lykken nĂ„ over gjenĂ„pningen❀ Husk Ä feir med mĂ„te!

Det er kanskje en spesiell medisinsk grunn til at du frykter full gjenĂ„pning? Uansett leit at du har det slik 💐

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

HottentÄtt skrev (7 timer siden):

Ikke for Ä vÊre gledesdreper, men da mÄ  du vente lenge.

Jeg vet nÄ ikke det, med dagens smittetall kommer en vel fort opp i flokkimmunitet og da blir det vel slutt om det ikke muteres igjen da.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Feire hva? Jeg har levd som normalt under hele korona đŸ€·đŸ»â€â™€ïž

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gjest HottentÄtt
Flintis skrev (5 timer siden):

Jeg vet nÄ ikke det, med dagens smittetall kommer en vel fort opp i flokkimmunitet og da blir det vel slutt om det ikke muteres igjen da.

Vi kommer vel ikke dit med det fĂžrste at corona forsvinner. Men er lov Ă„ hĂ„pe đŸ˜đŸ€ž

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Warrior skrev (21 timer siden):

Gratulere til alle :) NÄ som alt er fjernet. Fint Ä se folk lykkelig igjen. Fint Ä se folk feirer, koser seg og er glade. 

Jeg skal ogsÄ vÊre med Ä feire siden venner og kjente feirer, og later som jeg er glad for alle andres skyld. Ja det blir tÞft og vondt fremover og bare late som. Bare vente 24/7 pÄ det jeg frykter mest, mens sÄnn er livet. Det viktigste er Ä se andre lykkelig. Det gjÞr meg ogsÄ glad pÄ andres vegne. 

Skal dere feire? Hvordan feirer dere? 

Eneste jeg hÄper nÄ er at det ikke blir mange sykehusinnleggelser, sÄnn at det mÄ stenges ned igjen. For det er tÞft med nedstengninger pÄ ny og sÄ gjenÄpninger pÄ ny. 

HĂ„per ogsĂ„ folk holder seg hjemme nĂ„r de er syke og tenker pĂ„ andre mennesker de kan smitte som kan bli alvorlig sykeđŸ„șmen det regner jeg med de fleste gjĂžr.

Ellers fortjener alle denne lykken nĂ„ over gjenĂ„pningen❀ Husk Ä feir med mĂ„te!

Nei ser ikke ut som pandemien vil ta noe ende uansett sÄ hvorfor skal jeg feire helt idiotisk just saying.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ingen feiring. Ser ikke helt poenget. Det var jo liksom gjenÄpning i hÞst ogsÄ uten at det varte. Er ikke negativ sÄnn sett. Godt Ä slippe munnbind, lettelser pÄ regler, lovverk, generell Äpning av samfunnet. Men ser ikke vitsen med Ä lÞpe ut Ä feire. Vil jeg pÄ byen, fest e.l. sÄ kan det liksÄgodt vÊre en annen dag og ikke natten som var til i dag. Stor trengsel pÄ byen og opphausing av feiring frister meg lite. 
Har heller ikke merket sÄ mye til korona. Har fulgt reglene. Men har ikke laget meg noen ekstra strenge regler som feks Ä velge Ä leve helt i isolasjon selv om det var anbefalt Ä vÊre med kun x-antall nÊre venner/familie. Har gÄtt pÄ butikken framfor Ä isolere meg hjemme med meny hjemlevering. Spist lunsj ute nÄr restauranter har vÊrt Äpen. GÄtt pÄ kino nÄr det har passet meg. SÄ har ikke noe jag om Ä endelig komme ut av hulen for Ä leve igjen. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Gjest Warrior
Fotgjenger skrev (14 timer siden):

Feiret med positiv hjemmetest i dag.

God bedring❀

hablador skrev (14 timer siden):

Det er kanskje en spesiell medisinsk grunn til at du frykter full gjenĂ„pning? Uansett leit at du har det slik 💐

Grunnen er litt pÄ grunn av jeg ble sÄ syk under sist influensa med smerte i brystet og tung pust. Enda jeg er ung, frisk, godt trent og ikke noe risikogruppe. Tror det skremte meg litt. I tillegg er jeg redd for long covid. 

Mest redd for folk jeg er glad i som er risikogruppen. Hadde ikke taklet at et unĂždvendig virus hadde gjort noen jeg er glad i alvorlig syk. Det som er min stĂžrste frykt.

Å vite at det ikke finnes noe tiltak, hĂžrer folk sier alle skal bli smittet nĂ„, og gĂ„ rundt Ă„ vente pĂ„ Ă„ bli syk eller at noen jeg er glad i blir syk er vondt og vanskelig. Tenker pĂ„ det hver dag, og kjenner etter symptomer. Vet mange unngĂ„r det de er redd for. Mens jeg har liksom ikke noe valg, for det er jeg er redd for er usynlig, kan vĂŠre hvor som helst. Skje nĂ„r som helst. MĂ„ kjenne pĂ„ det ubehaget hele tiden og det blir jo verre nĂ„ nĂ„r alt er gjenĂ„pnet.

Likevel var jeg med pÄ feiring selv om jeg fÞler meg veldig alene om denne frykten. Alle var glad, jeg mÄtte late som. 

Luckiness skrev (5 timer siden):

Ingen feiring. Ser ikke helt poenget. Det var jo liksom gjenÄpning i hÞst ogsÄ uten at det varte. Er ikke negativ sÄnn sett. Godt Ä slippe munnbind, lettelser pÄ regler, lovverk, generell Äpning av samfunnet. Men ser ikke vitsen med Ä lÞpe ut Ä feire. Vil jeg pÄ byen, fest e.l. sÄ kan det liksÄgodt vÊre en annen dag og ikke natten som var til i dag. Stor trengsel pÄ byen og opphausing av feiring frister meg lite. 
Har heller ikke merket sÄ mye til korona. Har fulgt reglene. Men har ikke laget meg noen ekstra strenge regler som feks Ä velge Ä leve helt i isolasjon selv om det var anbefalt Ä vÊre med kun x-antall nÊre venner/familie. Har gÄtt pÄ butikken framfor Ä isolere meg hjemme med meny hjemlevering. Spist lunsj ute nÄr restauranter har vÊrt Äpen. GÄtt pÄ kino nÄr det har passet meg. SÄ har ikke noe jag om Ä endelig komme ut av hulen for Ä leve igjen. 

Har ikke vÊrt isolert jeg heller under hele pandemien, men fulgt regler og tiltak. Men noen har nok vÊrt isolert og ensom takket vÊre tiltakene og jeg skjÞnner i alle fall at de er glade nÄ. Pluss alle andre som ble rammet av tiltakene. De fortjener denne gleden etter Ä ha ofret sÄ mye. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

• Opprett ny...